طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

با پیشرفت دنیای اینترنت و فضای مجازی ، شرکت های مختلف به دنبال معرفی فضای کاری خود به شبکه های اجتماعی و در محل حضور مشتریان خود هستند . از این رو طراحی سایت شرکتی که توسط گروه فیس تری اجرا می گردد ، از اهمیت بالایی برخوردار است.در این مقاله سعی می کنیم برخی مواردی که سبب موفقیت در طراحی سایت شرکتی می شوند ، را به صورت خلاصه بیان نماییم.

ارائه ی رزومه ی کاری در طراحی سایت شرکتی

از جمله مواردی که حتما می بایست در طراحی سایت شرکتی گنجانده شود ، ارائه ی رزومه ی کاری شرکت مورد نظر است . در واقع در طراحی وب سایت شرکتی باید فضایی وجود داشته باشد که بازدید کنندگان بتوانند به سادگی به تجربیات و سوابق شرکت مدنظر خود به سهولت دسترسی پیدا کنند. توجه داشته باشید که وجود هر گونه نقص در طراحی سایت ، علاوه بر ترغیب بازدیدکنندگان به ترک طراحی وب سایت ، سبب تضعیف اعتبار شرکت نیز خواهد شد ، لذا دقت در طراحی سایت شرکتی از جمله فاکتورهایی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد .

اطلاعات تماس طراحی سایت شرکتی

از جمله نکاتی که می بایست در طراحی سایت شرکتی مدنظر قرار گیرد ، ارائه ی درست اطلاعات تماس می باشد ، در صورتی که اطلاعات تماس به درستی موجود نباشد و یا این که فرم های تماس در برقراری ارتباط با شرکت ضعیف عمل کنند ، علاوه بر زیر سوال رفتن اعتبار شرکت ، ممکن است مشتری نتواند جذب شرکت گردد .

سئو و بهینه سازی سایت شرکتی

در طراحی وب سایت شرکتی می بایست حتما به این نکته توجه داشت که حتی اگر قرار نیست بر روی یک طراحی سایت شرکتی ، بهینه سازی و سئو سایت انجام گیرد ، با این حال می بایست پتانسیل و پیش زمینه ی انجام خدمات سئو در آن موجود باشد. چرا که از موارد بسیار مهم در شرکت ها رقبا هستند و لذا وجود چنین پیش زمینه ای برای پیشی گرفتن از رقبا الزامی است.