هر روز به تعداد کسانی که از اینترنت به منظور مقایسه و یافتن فروشندگان و ارائه دهندگان کالا و خدمات استفاده می کنند افزوده می شود. طراحی فروشگاه اینترنتی و حضور در کنار سایر رقبا یکی از ملزومات تجارت در دنیای امروزیست. همچنین مشتریان به دلیل اشتغال فراوان و یا ترافیک زیاد و آسانی بیشتر، کمتر برای خرید به مکان های حضوری خواهند رفت و سعی میکنند کالای خود را از طریق اینترنت جستجو و از همان طریق نیز خرید نمایند.

فروشگاه اینترنتی
مهمترین دلایل طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی فروشگاه اینترنتی و کاهش هزینه های فروش
توسعه فروش محصولات و خدمات فراتر از منطقه و کشور به واسطه طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی فروشگاه آنلاین بمنظور حذف واسطه ها و دلالان و ارتباط مستقیم با خریدار و مصرف کننده
کاهش هزینه های تبلیغات و فروش با طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی فروشگاه اینترنتی این روزها شاید به یکی از عبارتهای پر جستجو در گوگل تبدیل شده است. و اگر شما هم به دنبال راه اندازی یک سیستم فروش آنلاین هستید حتما شما نیز به دنبال یک طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان می باشید.

با افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کشورمان و افزایش اطلاعات و آگاهی مردم از اینترنت در واقع بسیاری از مردم به این باور رسیده اند که اینترنت با پذیرش میلیونها کاربر در روز نمی تواند فقط برای سرگرمی و یا استفاده بعنوان منبع باشد، بلکه حضور سیل عظیمی از انسانها آن را تبدیل به بازاری پرسود کرده است که پتانسل درآمد زایی بسیار بالاتری نسبت به بازارهای سنتی دارد. در سال اخیر از چند نفر شنیده اید که مثلا فلان کالا را از اینترنت خرید کردم و یا یک سفارش اینترنتی داده ام که این روزها می رسد. حتما شما هم از این عبارتها از دوستان و آشنایان خود زیاد شنیده اید و این نشان دهنده پویایی بالای بازار آنلاین می باشد.

 فروش محصولات در فراتر از مرزها با فروشگاه اینترنتی آنلاین
در گذشته شرکتها به منظور گسترش محدوده فعالیت و فروش محصولات خود ناگزیر به احداث نمایندگی و تحمیل هزینه های بیشتر بودند و این در حالیست که طراحی فروشگاه اینترنتی چند زبانه و طراحی سایت ، شرکت را قادر می سازد که در هر جایی و هر کشوری که دسترسی به اینترنت وجود دارد بتواند مبادرت به تبلیغ و فروش محصولات خود از طریق فروشگاه آنلاین خود بپردازد.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه اینترنتی به وب سایتی گفته می شود که تعدادی کالا یا خدمات از هر نوعی را در ویترین خود عرضه می کند. مشتریان برای استفاده از آن خدمات یا کالاها می توانند به فروشگاه سفارش بدهند؛ و حتی هزینه خدمات یا کالا را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. برای دریافت سفارش از مشتری معمولا سیستمی به نام سبد مجازی خرید وجود دارد که می توان سفارشات را در آن ثبت نمود.   اینترنت به شما یک ویترین دائمی بدون نیاز به هزینه های بسیار زیاد جهت یک مکان فیزیکی را می دهد.

امکانات اصلی برای یک فروشگاه اینترنتی
نمایش صحیح در کامپیوتر،تبلت و موبایل
امکان مدیریت چند زبان به صورت همزمان
اتصال به درگاه های مستقیم بانکی و درگاه های واسط
مقایسه محصول هم نوع
نمودار تغییر قیمت
انواع دسته بندی منطقی محصولات
ثبت زیر محصول برای هر محصول مانند: رنگ ها ، سایزها، گارانتی ها
تعریف مشخصات فنی هر محصول به صورت جدول
ایجاد آلبوم تصاویر اختصاصی هر محصول
امکان ثبت اینفوگرافیک – فیلم و فایل های پیوست
سامانه اطلاع رسانی از طریق ایمیل و پیامک
کارتابل گرافیکی مدیریت کارکرد فروشگاه
ابزار برش و ویرایش تصاویر
بخش اخبار و رویدادها
امکان اتصال به شبکه های اجتماعی
دریافت بانکی وجه خریدها با استفاده از کارت‌های عضو شتاب
دریافت وجه کالا و خدمات فروخته شده به صورت حضوری
تخصیص برچسب به محصولات برای یافته شدن آسان کالاهای مشابه
تعریف کوپن تخفیف با قوانین مختلف برای مشتریان
دسته‌بندی محصولات به صورت درختی و نامحدود
تعریف توضیحات، ویژگی‌ها، تصاویر مختلف و گالری تصویر برای هر محصول
تعریف سطوح دسترسی مختلف برای مدیران فروشگاه
خرید بدون ثبت نام در فروشگاه و امکان خرید پس از ثبت نام و قابلیت پیگیری سفارش‌های قبلی
تعریف تخفیف و فروش ویژه برای محصولات خاص
امنیت در طراحی سایت فروشگاهی
 آیا طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان میتواند پاسخگوی نیاز شما باشد؟؟؟
در ادامه نیز با ما باشید…

یکی از مسائلی که بسیار با آن مواجه میشوم سوالاتی است که مشتریان عزیز درباره فروشگاه سازهای رایگان می پرسند که آیا نمیتوان از این فروشگاه ساز ها استفاده کرد؟ پاسخ این است که اگر میخواهید به موضوع فروشگاه اینترنتی به چشم یک شغل واقعی نگاه کنید فروشگاه سازهای رایگان هرگز مناسب شما نخواهد بود. برخی فروشگاه سازهای رایگان حتی امکان استفاده از نام دامنه مجزا را نیز نمیدهند و فروشگاه شما سابدامنه ای از دامنه اصلی آنها خواهد بود.

فروشگاه سازها
مورد بعدی فروشگاه سازهایی هستند که رایگان نبوده و مثلا دامنه ای هم به شما اختصاص می دهند و حتی هیچ تبلیغ هم در سایت شما نمی گذارند ولی در عوض ماهانه یا سالانه مبلغی از شما دریافت میکنند. توجه کنید که در اینگونه سرویسها نیز با اینکه ماهانه یا سالانه پول میدهید ولی باز هم منابع شما متکی به شرکت ثالث بوده و سایت شما بر روی بستر سرورهای آن شرکت قرار خواهد گرفت.

بنابراین همانند مورد قبلی اگر روزی شرکت سرویس خود را قطع کند آیا کسی پاسخگویی زیان شما خواهد بود؟ اینگونه سرورسها نیز اخیرا زیاد شده و با نام طراحی فروشگاه اینترنتی ارزان فعالیت میکنند.

اسکریپت ها و قالب های فروشگاهی
مورد بعدی اینکه گاه در اینترنت مثلا در یک فروم و یا در یک سایت یا وبلاگی فردی ادعا میکند یک اسکریپت فروشگاهی خوب را با قیمت مثلا ۵۰ هزار تومان میفروشند وحتی نمونه فعال نیز به شما معرفی میکند وحتی ممکن است بدون دریافت مبلغ ابتدا فروشگاه را نصب کند و سپس هزینه را دریافت کند.

هر چند در این مرحله شاید فروشگاه شما بدون مشکل نیز باشد ولی توجه داشته باشید چه کسی سیستم شما را پشتیبانی خواهد نمود و در صورت بروز مشکل آیا دست به دامن برنامه نویسهای مختلف خواهید شد که قسمت خراب شده را درست کنند و یا امکانی جدید به آن اضافه کنند؟ در اینگونه موارد نیز گاه بدلیل اینکه نیاز مبرمی به کمک گرفتن از برنامه نویسها خواهید داشت مشاهده شده است در طول یکسال هزینه که به برنامه نویسهای مختلف میپردازید تا مشکلات سیستم را ترمیم کنند و یا امکانی جدید به آن بیفزایند حتی از مبلغ یک فروشگاه ساز گران نیز بالاتر می رود.

فروشگاه اینترنتی
امنیت در طراحی سایت فروشگاهی
اینترنت به صورت معمول فضایی ناامن است. به همین دلیل رعایت آخرین اصول امنیتی برای حفظ دارایی‌های مادی و معنوی و حفظ اطلاعات شخصی و مالی افراد در آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
حفظ امنیت در فروشگاه اینترنتی به دلیل سروکار داشتن با تراکنش‌های مالی، به دانش، تجربه و دقت بیشتری نیازمند است. بنابراین لازم است که در هنگام طراحی سایت فروشگاهی، این نکته به طور خاص مورد توجه قرار گیرد.

سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی

برای دریافت مشاوره و امکان‌سنجی طراحی فروشگاه اینترنتی برای محصولات خود با ایران تبلیغ تماس بگیرید و اهداف و برنامه‌های خود را برایمان شرح دهید. طراحی یک فروشگاه اینترنتی موفق، علاوه بر اطلاعات فنی در زمینه‌ی فعالیت به زیرساخت قوی الکترونیکی، اطلاعات کافی در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی نیز نیاز است. با تکیه بر دانش و تجربه تلاش می‌کنیم بهترین و کارآمدترین روش‌ها را به شما ارائه نماییم.