1 – سایت آموزشی مکتب خونه

مکتب خونه یکی از بزرگترین و بهترین سایت آموزشی ایرانه که میشه گفت از بقیه سایتهایی که می خوام معرفی کنم متفاوت تره. مکتب خونه زیر نظر دانشگاه شهید بهشتی و صنعتی شریف اداره میشه و تقریبا در زمینه تمام رشته های دانشگاهی آموزش هایی رو قرار داده. چیزی که این سایت رو متفاوت میکنه استفاده از جلسات تدریس شده در کلاس هاست. به همین خاطر کاملاً اصولی و حرفه ای از صفر تا صد یک رشته رو میتونی با آموزش هاش یاد بگیری و کاملا حس بودن در کلاس درس دانشگاه رو تجربه کنی.

2 – سایت آموزش فرانش

سایت آموزشی فرانش

فرانش هم یک سایت آموزشی خیلی خوبه که در ابتدا آموزش هایی که قرار می گرفت در زمینه وب و طراحی سایت بود، که به مرور برنامه نویسی ، بازی سازی، الکترونیک و دیگر رشته ها هم بهش اضافه شد. مدرسین سایت فرانش اغلب آموزش ها رو از داخل محل کار یا خونه ضبط می کنن و برای دانلود قرار میدن. بخشهایی از آموزشها رایگان ارائه میشه و برای استفاده کامل باید هزینه اش پرداخت بشه.

3 – سایت سون لرن

مرکز آموزشی سون لرن

سون لرن هم در اوایل کار تمامی آموزش ها رو به صورت رایگان ارائه میکرد. اما بعدها به دلیل بازخورد مناسب کاربران تصمیم به ارائه آموزش های ویدئویی با کیفیت بهتر و البته به صورت پولی گرفت. و انصافاً هم آموزش هاش خوبن. بیشترین تمرکز در سون لرن بر روی وب و طراحی و برنامه نویسیه.

4 – سایت آموزشی دانشجویار

آموزش حرفه ای با دانشجویار

از بین بهترین سایت های آموزشی ایرانی سایت دانشجویار هم در زمینه آموزش وب و برنامه نویسی سنگ تموم گذاشته و پس از برگزاری دوره های موفق به مرور رشته های دانشگاهی هم به مجموعه آموزشی اضافه شد.

5 – همیار وردپرس

چگونه لاغر شوم

آموزش وردپرس با همیار

پیدا کردن یک منبع آموزشی مناسب در زمینه کار با وردپرس با وجود سایت همیار وردپرس اصلا کار سختی نیست و نیازی نیست دنبال منبع دیگه ای بگردی. استفاده از مقالات و بسیاری از افزونه ها و پوسته های وردپرس در همیار وردپرس کاملاً رایگانه ولی برای دریافت دوره های آموزشی حرفه ای طراحی وب باید هزینه ها رو پرداخت کنی.

6 – مدیر سبز

کسب و کار با مدیر سبز

اگه دنبال راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی یا یادگیری راههای مدیریت به صورت حرفه ای هستی پیشنهاد من استفاده از سایت مدیر سبزه. آقای ژان بقوسیان از مدیران موفق در زمینه کسب و کارهای اینترنتی و بازاریابی بعنوان مدیریت و مدرس در سایت مدیر سبز نکات و آموزش های بسیار نادری رو در اختیارت میزاره. همچنین میتونی در دوره های آموزشی به صورت حضوری هم شرکت کنی.

7 – سیستم آموزشی وب یاد

سایت آموزشی وب یاد

سایت آموزشی وب یاد آموزش های بسیاری عالی در زمینه بازاریابی و کسب و کارهای اینترنتی زیر نظر مدرسین مختلف و باتجربه ای ارائه میده. با توجه به پیشنهادات کاربران دامنه آموزشها به رشته های دانشگاهی و طراحی و گرافیک هم گسترش داده شد و با توجه به آموزش های رایگان و آموزش های پولی اما قیمت مناسب، یکی از بهترین سایت های آموزشی ایرانه

8 – آموزش رانندگی با گیلان دی آر

آموزش آنلاین رانندگی

برای گرفتن گواهینامه اگه پیش زمینه قبلی نداشته باشی ممکنه سر کلاسها و امتحان های رانندگی به مشکل بخوری. برای رفع این مشکل بهترین راهکار رو بهت پیشنهاد می کنم. سایت گیلان دی آر آموزش عملی رانندگی رو به صورت آنلاین و البته رایگان ارائه میده. آموزش های تئوری، تصویری، تست چند گزینه ای و نرم افزار آموزشی رو به صورت رایگان در اختیارت میزاره.

9 – سایت هم آموز

هم آموز سایت آموزشی آنلاین

راه اندازی یک کسب و کار نیاز به فراگیری مدیریت صحیح و تخصص داره و سایت هم آموز میتونه منبع خوبی برای یادگیری همه این ها در کنار هم باشه. پیشنهاد می کنم حتماً یه سری بهش بزنی.

10 – پایگاه آموزشی خودیاد

منبع بزرگ آموزشی خودیاد

خودیاد از مجموعه سایت های آموزشی هست با بیش از 45 مدرس متخصص در زمینه طراحی وب، برنامه نویسی، کسب و کار، روانشناسی، طراحی سه بعدی و غیره در این پایگاه بهترین محیط برای یادگیری فردی رو پدید آورده. آموزش های خودیاد هم برخی رایگان و بعضی دیگه هم پولیه.

سایت منبع