طراحی وب سایت

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

آموزش کامل طراحی اپلیکیشن موبایل

اگر یک ایده فوق‌العاده برای طراحی اپلیکیشن موبایل (اندروید و ios) در مغز خود دارید و نمی‌دانید که چگونه آن را پیاده‌سازی کنید، با ما همراه باشید تا مراحل ساخت اپلیکیشن را به شما بیاموزیم.

 

گام اول: هدف را مشخص کنید.

در این گام بدون استفاده از تکنولوژی، فقط با یک قلم و کاغذ به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • اپلیکیشن دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟
  • چگونه می‌خواهید نظر کاربران را جلب کنید؟
  • با این اپلیکیشن چه مشکلی حل می‌شود؟
  • چگونه زندگی مردم را ساده‌تر می‌کند؟
  • چگونه می‌خواهید اپلیکیشن خود را به بازار عرضه کنید؟

گام اول در ساخت اپلیکیشن: هدف را مشخص کنید

شما اگر نتوانید اهداف خود را به وضوح مشخص کنید، در هر کسب‌وکاری شکست خواهید خورد.

 

گام دوم: ایده‌های خود را طراحی کنید.

نه! هنوز نمی‌توانید کامپیوتر خود را روشن کنید. باید طرح‌هایی را که در ذهن دارید، طراحی کنید. به‌طور مثال مشخص کنید، می‌خواهید از تبلیغات درون اپلیکیشن استفاده کنید یا خیر. آیا برنامه را رایگان عرضه می‌کنید یا پولی. همچنین می‌توانید گزینه‌ای برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای ارائه دهید. مطمئن شوید، ایده‌ها را به خوبی طراحی کرده‌اید.

گام دوم در ساخت اپلیکیشن: ایده‌های خود را طراحی کنید.

 

گام سوم: جستجو و تحقیق هر چه بیشتر

حالا می‌توانید کامپیوتر خود را روشن کنید. شما باید تا می‌توانید درباره ایده اپلیکیشن خود تحقیق کنید. می‌دانم که فکر می‌کنید ایده بسیار خوبی دارید، اما کمی جستجو کنید، احتمالا کسی قبلا آن را امتحان کرده باشد. حالا شما دو راه دارید. یکی اینکه بدون بررسی رقیب، ایده خود را عملی کنید و احتمالا تا دو یا سه سال دیگر یکی از شما، نابود شود؛ یا اینکه نقاط ضعف و قوت رقیب را بررسی کنید. نظرات کاربران را درباره آن بخوانید و از این اطلاعات به نفع خود استفاده کنید. حالا با اطلاعات جدیدی که کسب کرده‌اید، گام‌های یک و دو را دوباره انجام دهید.

پس از اصلاح ایده خود، در اینترنت جستجو کنید و مطمئن شوید که ایده شما امکان‌پذیر است. محدودیت‌های کپی‌رایت و ... را بررسی کنید تا وقتتان صرف یک ایده غیرممکن نشود.

در آخر تمرکز خود را روی بررسی فروش و بازاریابی بگذارید. مشخص کنید، چگونه می‌خواهید از اپلیکیشن خود درآمد کسب کنید؟ بازار هدف شما کدام گروه هستند؟ کودکان، نوجوانان، معلمان، بازیگران و یا هر گروه دیگر. با مشخص شدن بازار هدف می‌توانید ایده خود را دقیق‌تر کنید.

گام سوم در ساخت اپلیکیشن:  جستجو و تحقیق هر چه بیشتر

 

گام چهارم: Wireframe

در این گام باید یک راهنمای تصویری کامل از اپلیکیشن خود طراحی کنید. با این کار ایده شما روشن‌تر و ملموس‌ می‌شود. برای این کار می‌توانید از سایت‌هایی مانند https://wireframe.cc/و http://visio.microsoft.com/ استفاده کنید.

گام چهارم در طراحی اپلیکیشن: Wireframe

 

گام پنجم: Back End اپلیکیشن خود را مشخص کنید.

در این مرحله شما باید سرورها، API ها و نمودارهای داده خود را مشخص کنید. ضروری است که نمودارها واضح باشند، چون در طول پروژه از آنها به عنوان دستورالعمل استفاده خواهید کرد.

 

گام ششم: مدل خود را بررسی کنید.

نسخه پیش‌نمایش اپلیکیشن خود را در اختیار دوستان، خانواده و هر کسی که می‌خواهید قرار دهید تا نقاط ضعف اپلیکیشن را بفهمید. وقت خود را با افرادی که می‌گویند "وای، عجب کار بی‌نقصی" تلف نکنید. هدف در این مرحله، نهایی‌کردن ساختار برنامه است.

 

گام هفتم: ساختن.

شما می‌توانید ساخت اپلیکیشن را شروع کنید. سرورها، پایگاه‌های داده و API ها را تنظیم کنید. فراموش نکنید بازخوردی که در گام قبل گرفتید را در اپلیکیشن منعکس کنید.

 

گام هشتم: طراحی رابط کاربری.

در این مرحله طراحان، رابط‌گرافیکی اپلیکیشن را طراحی می‌کنند. رابط‌کاربری بخش بسیار مهمی از اپلیکیشن است. شما باید با طرح‌ها، بیننده را جذب کنید. دقت کنید که رابط کاربری باید بر اساس سلایق بازار هدف باشد، نه بر اساس سلیقه خودتان!

گام هشتم در طراحی اپلیکیشن: طراحی رابط کاربری.

 

گام نهم: تست اپلیکیشن.

در این قسمت شما باید عملکرد اپلیکیشن را چه از لحاظ ساختاری و چه از لحاظ رابط کاربری تست کنید. شما باید تست‌های زیادی را انجام دهید تا مطمئن شوید تمام قسمت‌های اپلیکیشن به‌درستی کار می‌کند. Pixate و Proto.ioبسترهای خوبی برای تست اپلیکیشن شما هستند. آنها به شما کمک خواهند کرد تا تمامی لایه‌ها، تعاملات و طراحی‌های اپلیکیشن خود را بررسی کنید.

 

گام دهم: اصلاح و تنظیم.

اکنون که اپلیکیشن شکل کامل خود را پیدا کرده باید به عقب برگردید و دوباره اپلیکیشن را بررسی کنید. از همان افرادی که قبلا اپلیکیشن را نقد و بررسی کرده بودند بخواهید دوباره آن را مشاهده کنند و انتقادات خود را مطرح کنند. در نهایت هر تغییر دیگری را که فکر می‌کنید لازم است، انجام دهید.

 

گام یازدهم: تست نسخه بتا.

حالا شما باید برنامه را در یک محیط واقعی تست کنید. شما به‌راحتی می‌توانید اپلیکیشن خود را در دستگاه‌های مختلف تست کنید. اگر اپلیکیشن اندروید است، شما می‌توانید به‌راحتی آن را در دستگاه‌های اندرویدی مشاهده و بررسی کنید. اگر اپلیکیشن ios است، نیاز به استفاده از پلتفرمی به‌نام TestFlight خواهید داشت.

 

گام دوازدهم: اپلیکیشن خود را منتشر کنید.

اکنون که اپلیکیشن خود را ساختید باید آن را منتشر کنید. امیدوارم با ساخت این اپلیکیشن یک مشکل بزرگ را حل کرده باشید. شما به‌راحتی می‌توانید اپلیکیشن خود را به فروشگاه اندروید اضافه کنید. اپلیکیشن شما بلافاصله در Google Play قرار خواهد گرفت. اگر بخواهید اپلیکیشن خود را در فروشگاه اپل منتشر کنید، اپلیکیشن شما توسط تیم اپل بررسی خواهد شد و شاید بتوانید آن را در App Store نیز مشاهده کنید.

اگر شما در مورد اپلیکیشن خود روی دستگاه‌های مختلف نگرانی دارید، می‌توانید ابتدا آن‌را در Pre-Apps منتشر کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا از سازگاری اپلیکیشن خود با دستگاه‌های مختلف اطمینان حاصل کنید.

اما این پایان کار نیست! شاید بتوان گام سیزدهم را بازاریابی در نظر گرفت. برای اینکه بتوانید اپلیکیشن خود را به فروش بالایی برسانید، باید برنامه‌هایی برای بازاریابی نیز داشته باشید.

برای ساخت یک اپلیکیشن موبایل حرفه ای می توانید از شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل نوپردازکمک بگیرید و یک اپلیکیشن حرفه ای داشته باشید.

برای مشاهده نمونه کار های اپلیکیشن موبایل نوپرداز کلیک کنید.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

آشنایی با سیستم مدیریت محتوا یا وردپرس

آشنایی با سیستم مدیریت محتوا یا وردپرس امروزه بعد از جهانی شدن وردپرس یکی از مباحثی هست که اگر به دنبال طراحی سایت هستید حتما به گوشتان خورده است.
وردپرس یک cms مدیریت محتوای کاملا رایگان است که توسط این سیستم مدیریت محتوا یا وردپرس می توانید یک وب سایت طراح کنید و دیگر به دنبال تیم های متخصص شرکت های طراحی سایت نباشید.


هرچند وقتی طراحی وب سایت خودتون را به یک شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل کاملا متخصص و حرفه ای میسپارید خیال خودتون رو بابت سایت دلخواهتون راحت کردین ولی افراد زیادی هستند که یا تمایل ندارند هزینه ای برای طراحی سایت خودشون کنند و یا میخوان خودشون کار طراحی سایتشون رو انجام بدند و کد نویس نیستند.
وردپرس امکان و یا نرافزاری هست که به صورت open sourse ارائه میشه و با زبان php نوشته شده. دیتابیس وردپرس mysql هست و هر فردی با هر دانش و مهارتی میتونه از این سیستم مدیریت محتوا یا وردپرس استفاده کنه.

 

ویژگی های سیستم مدیریت محتوا یا وردپرس

  • زبان کدنویسی php
  • استفاده از دیتابیس حرفه ای Mysql
  • رابط کاربری آسان و راحت
  • وردپرس یک سایت ساز کاملا رایگان است
  • قابلیت تغییر در وردپرس توسط خود کاربران
  • وجود قالب های متنوع و حرفه ای برای نصب راه اندازی سایت های مختلف
  • وجود افزونه ها و پلاگین مختلف برای توسعه قالب سایت
  • پشتیبانی حرفه ای
  • امکن استفاده از وردپرس توسط تمامی افراد بدون داشتن مهارت و تخصصی در زمینه برنامه نویسی و کدنویسی
  • و .....

استفاده از سیستم مدیریت محتوا یا وردپرس به گونه ای است که شما بعد از نصب وردپرس ( جهت دانلود وردپرس کلیک کنید ) مراحل نصب را میتوانید با استفاده از آموزش های گام به گام وردپرس انجام دهید و قالب ها و افزونه های مورد نیاز سایت مدنظرتان را نصب و فعال سازی کنید و صاحب یک وب سایت با سیستم مدیریت محتوا یا وردپرس شوید.

 

 

 

برای راه اندازی سایت با وردپرس توسط نوپرداز با شرکت تماس بگیرید

استفاده از وردپرس دارای مزایا و معایبی هست که با توجه به آن که استفاده از این سیستم مدیریت محتوا بسیار مرسوم شده ولی نمیتواند جای وب سایت های حرفه ای که توسط شرکت های طراحی سایت که به صورت کاملا حرفه ای و با تخصص بالا کار خود را انجام می دهند بگیرد.
نوپرداز دارای یک تیم حرفه ای طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل می باشد که شما با مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت و اپلیکیشن نوپرداز می توانید طی مشاوره ای کاملا رایگان صاحب یک سایت حرفه ای با امنیت بالا شوید.

 منبع : نوپرداز

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

تغییرات و الگوریتم های جدید گوگل در سال 2019

تغییرات و الگوریتم های جدید گوگل در سال 2019 موضوع مورد اهمیتی است که تمام صاحبان سایت باید آن را فرا بگیرند و مدام باید تغییرات و الگوریتم های جدید گوگل را مورد بررسی قرار بدهند، تا بتوانند سایتی بهینه و سئو شده داشته باشند و رتبه دلخواه خود را در نتایج گوگل کسب کنند.

 

دلیل تغییر الگوریتم های گوگل چیست؟


الگوریتم های گوگل یک سری قوانین تعریف شده از سمت گوگل است تا بتواند به صورت واقعی باعث رتبه بندی سایت های معتبر بشود.
گوگل در نتایج سرچ خود سایت هایی را در رتبه های اول می آورد که الگوریتم های گوگل را رعایت کرده باشند، در این صورت است که یک وب سایت از نظر گوگل معتبر است و رتبه بهتری دارد.
البته ین گونه نیست که گوگل به صورت پیوسته در حال تغییر الگوریتم های خود باشد. چرا که تیم متخصص سئو گوگل هر سال بر اساس پیشرفت تکنولوژی بررسی می کند که چه سایت هایی معتبر تر هستند و قابلیت این که در نتایج سرج اولین باشند را دارند.

 

هدف از تغییرات و الگوریتم های گوگل در سال 2019 چیست؟

  • سایت ها مدام بروز باشند و مدام در حال قوی شدن باشند.
  • سایت های معتبر و قوی تر را به صورت صحیح و منطقی رتبه دهد.
  • از نظر گوگل سایت هایی که محتوای با کیفیت دارند و بهترین نتیجه و محتوا را در اختیار کاربران قرار می دهند با ارزش هستند.

 

معرفی الگوریتم های جدید گوگل در سال 2019

  1. صفحات سایت می بایست واکنش گرا و یا ریسپانسیو باشند


از نظر گوگل بسیار حائز اهمیت است که سایت شما واکنش گرا و ریسپانسیو باشد. چرا که با گوشی ها و امکانات متفاوتی که امروزه در دسترس کاربران و افراد جامعه می باشد هرکسی با امکان قابل استفاده ای که دارد کارهای اینترنتی خود را انجام می دهد حال می خواهد تبلت، گوشی اندرویدی، آیفون و ... باشد.
واکنش گرا و یا ریسپانسیو بودن سایت شما در رتبه بندی سایت شما در گوگل تاثیر زیادی دارد و وب سایت شما می بایست به این موضوع اهمیت دهید.
به همین دلیل است که طراحی اپلیکیشن های موبایل (اندروید و یا ios) جایگاه ویژه ای از نظر گوگل دارد، چرا که شما برای کاربران خود ارزش قائلید و دارای یک سایت قابل دسترس و پیشرفته هستید.

2. سرعت لود سایت


اگر سرعت بارگزاری صفحات سایت شما از رقبایتان پایین تر باشد همین مورد کافی است که از نظر گگل جایگاه پایین تری داشته باشید.

3. درج محتوای با کیفیت


در سال های گذشته محتوایی از نظر گوگل بهتر بود که کلمات کلیدی زیادی در آن به کار رفته بود ولی الان و در الگوریتم های گوگل در سال 2019 درج کلمات کلیدی زیاد در محتوا باعث می شود که از کیفیت مطلب در نظر گوگل کاسته شود چرا که مدنظر گوگل مطلب و محتوای با کیفیت است.
محتوای با کیفیت از نظر گوگل محتوایی است که مدت زمان بیشتری کاربر را در صفحه نگه دارد، کلمات کلیدی درست و مناسب به کار رفته باشد، در شبکه های اجتماعی بیشتر اشتراک گزاری شود و کاربران در مورد این مطلب و ا محتوا اظهار نظر کرده باشند.

 

4. سرچ و یا جستجوی صوتی گوگل


گوگل در سال 2019 این امکان را برای کاربران تعبیه کرده که با صوت جستجوی خود را انجام دهند و حتی نیاز به تایپ کلمات نداشته باشند.

 

5. هرچه زمان ماندن کاربران در سایت شما بیشتر باشد و کاربران بتوانند به راحتی نتایجی را که میخواهند در سایت شما بیابند از نظر گوگل بهترید

6. نوشن عبارت های طولانی و هم خانواده به عنوان کلمات کلیدی

7. درج محتوای ویدئویی در مطالب

8. جست و جو و یا سرچ بر اساس عکس

به این صورت که هنگامی که کاربران به دنبال عکس دلخواه خود می گردند در نتایج سرچ عکس های سایت هایی که رتبه بهتری دارند در نتایج اول می آیند.

 

این موارد تغییرات و الگوریتم های جدید گوگل در سال 2019 که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد. چنانچه شما نیز دارای کسب و کار اینترنتی هستید و صاحب سایت هستید باید مدام با الگوریتم های جدید گوگل بروز شوید تا از رقبای خود عقب نمانید. البته قدم اول برای بروز ماندن و دیده شدن توسط گوگل داشتن یک وب سایت قوی می باشد که باید این کار را به شرکت طراحی سایت قوی بسپارید تا خیالتان بابت مباحث فنی سایت راحت باشد و شرکت طراحی سایت نوپرداز شما را در این مسیر پشتیبانی خواهد کرد.

منبع : نوپرداز

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

سه روش ساخت سایت رایگان

سه روش ساخت سایت رایگان در این مطلب در اختیار شما خوانندگان قرار می گیرد که با این روش های طراحی سایت رایگان می توانید یک وب سایت رایگان داشته باشید و کسب و کار و خدمات خود را معرفی کنید.


اگر تصمیم دارید یک سایت رایگان طراحی کنید با استفاده از این روش ها می توانید بدون نیاز به شرکت طراحی سایت و تیم های متخصص طراحی سایت صاحب سایت رایگان شوید.


چنانچه قطعا بین سایت های رایگان و سایت های طراحی شده توسط شرکت های طراحی سایت تفاوت هایی وجود دارد و این تصمیم شماست که می خواهید در این مسیر هزینه ای نکنید و صاحب سات شوید و یا نه تمایل دارید یک سایت تخصصی و حرفه ای توسط بهترین شرکت طراحی سایت داشته باشید.


در این مقاله،3 سایت ساز داخلی و خارجی را به شما معرفی کنیم که امکان طراحی سایت رایگان را برای شما فراهم می آورند و جزء بهترین ابزارهای طراحی سایت رایگان به حساب می آیند، پیشنهاد می کنم برای شروع یکی از این سایت سازها را انتخاب کنید چرا که کار سایت ساز ها تقریبا شبیه هم است و اگر کار با یکی از این سایت سازها را یاد بگیرید به راحتی می توانید با باقی سات ساز ها نیز کار کنید.


1- سایت ساز رایگان Wix، اولین پلتفرم طراحی سایت رایگان


سایت ساز Wix، یک ابزار ساخت سایت آنلاین است، که از طریق مرورگر وب در دسترس است. کمپانی Wix یکی از قدیمی ترین کمپانی های سایت ساز در جهان است. اخیرا این کمپانی برای اینکه کاربران خود را راضی نگه دارد، 500 مگابایت فضای هاست(Host) برای ذخیره سازی فایل ها، یک زیر دامنه (Sub domain) ، به همراه تبلیغات برای آنها در نظر گرفته است. 

یکی از مزیت هایی که در حالت رایگان سایت ساز Wix وجود دارد این است که، به شما امکان دسترسی به تمامی بخش ها را می دهد و باعث می شود که شما با استفاده از یک اکانت رایگان تجربه استفاده از این سیستم را برای همیشه به خاطر بسپارید. همچنین اگر نیاز داشتید که واقعا سایتتان را توسعه دهید و بر روی آن کار کنید باید از پلن های پولی آن استفاده کنید. 

اما توجه داشته باشید که وب سایت های wix برای کاربران ایرانی قابلیت راست چین شدن را ندارند و فقط ویژه استفاده کاربران خارج از ایران است.

2- سایت ساز وردپرس کاملا رایگان، با هاست و دامنه اجباری

ساخت سایت رایگان

 وردپرس یک بسته آنلاین نرم افزاری رایگان و متن باز است که می توانید توسط آن وب سایت های مختلفی را به سرعت ایجاد کنید. یکی از ویژگی هایی که درباره وردپرس می توان نام برد این است که این نرم افزار فقط بر روی یک وب سرور نصب و اجرا می شود و قابل نصب به صورت نرم افزاری بر روی مک یا ویندوز و سیستم عامل دیگری نیست.


وردپرس یک سایت ساز همه کاره است، این سیستم مدیریت محتوا (CMS)، توسط بسیاری از برندهای معتبر جهان استفاده می شود مانند: BBC, Wired,Beyonce,Vogue و ... در حال حاضر وردپرس یکی از محبوبترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد که 30 درصد وبمستران از آن استفاده کرده و سایت ها را با این CMS ساخته اند.


شما می توانید از وردپرس برای ساخت وب سایت ها، وبلاگ های کلاسیک، فروشگاه تجارت الکترونیک، وب سایت های کسب و کار، انجمن ها، شبکه های اجتماعی و هر چیز دیگری استفاده کنید. 

اما باید در نظر داشته باشید، وردپرس با توجه به اینکه بهترین سیستم مدیریت محتوای رایگان و متن باز است (متن باز به این معناست که هر فردی با دانشی در برنامه نویسی می تواند سیستم مدیریت محتوا را بر اساس نیازهای خود شخصی سازی کند)،و اما آنچنان هم رایگان نیست. 


3- سایت ساز سایت بیلدر SiteBuilder

ساخت سایت رایگان

سایت ساز بیلدر ( Site Builder )، یکی دیگر از سایت سازهای آنلاین خارجی است که اخیرا استقبال خوبی از آن شده و مورد توجه بسیاری از وبمسترها قرار گرفته است. سایت بیلدر قابلیت خوبی که نسبت به سایر سایت سازها دارد، این است که دارای ادیتور Drag & Drop است.

همین قابلیت بسیار ساده باعث شده است که بسیاری از افراد به سمت سایت ساز سایت بیلدر بروند و از آن بعنوان پلتفرم اصلی سایت خود استفاده کنند. 

این سایت ساز رایگان در عین سادگی توانسته محیطی با تجربه کاربری قوی را در پنل کاربری برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.


به هرحال با توجه به وجود امکاناتی مانند سایت ساز های رایگان برای داشتن یک سایت باید این نکته را نیز در نظر بگیریم که برای اینکه یک سایت کاملا اختصاصی داشته باشیم که متناسب با سلیقه ما بود و کاملا حرفه ای باشد نیاز به طراحی سایت حرفه ای توسط تیم های متخصص طراحی سایت هستیم که همچنین در کنار یک سایت حرفه ای می توانیم به طراحی اپلیکیشن موبایل نیز بیاندیشیم و کسب و کار اینترنتی خود را گسترش دهیم.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

وب سایت حرفه ای با شرکت طراح سایت نوپرداز

امروزه داشتن یک وب سایت با امکانات حرفه ای از جمله ضروری ترین عواملی است که می تواند سبب موفقیت کسب و کار ها در هر اندازه ای گردد. برای داشتن یک سایت حرفه ای باید با ک تیم حرفه ای و شرکت طراحی سایت قابل اعتماد کارتان را شروع کنید.بسیاری از افراد ترجیح می دهند ابتدا وب سایت مد نظر خود را با استفاده از قالب های آماده مانند وردپرس یا جولا در اختیار مشتریان خود قرار دهند اما باید به این نکته توجه داشته باشند که هر قدر وسعت کسب و کار شما بیشتر می شود، شما نیازمند این هستنید که از امکانات اختصاصی تری در وب سایت خود برخودار باشید و این موضوع دلیل استفاده نمودن بسیاری از فروشگاه ها و وب سایت های بزرگ از سایت های اختصاصی می باشد.

 

تعیین ایده طراحی سایت

در اولین قدم شما بایستی به تجزیه و تحلیل نیاز ها و خواسته های خود از وب سایتتان بپردازید. شاید این قسمت مهم ترین قسمت در طراحی وب سایت مد نظر شما باشد زیرا شما بایستی تمام توقعات و خواسته هایی را که از وب سایت خودتان دارید مشخص نمایید. سعی کنید در این هنگام از مشاوره های تخصصی اعضای شرکت طراحی سایت استفاده نمایید.

شرکت 

UI و UX وب سایت

یکی از مهم ترین عوامل موفقیت وب سایت شما طرح و دیزاینی است که در وب سایت شما به نمایش در می آید. استفاده از طرحی مناسب می تواند سبب افزایش بازدید و کسب رتبه بهتر وب سایت شما در موتور های جستجو مانند گوگل شود. دریافت مشاوره و کمک گرفتن از یک متخصص در زمینه UI و UX قطعا می تواند سبب بهبود یافتن وضعیت سایت شما شود.

 

تست و ارزیابی سایت

وب سایت شما پس از تحویل گرفتن، نیازمند تست و ارزیابی است و شما بایستی با روش های مختلفی وب سایت را تست کرده و تمام اشکالات و خطا های آن را از طریق تیکت های پشتیبانی یا تماس با شرکت گزارش دهید. کمک گرفتن از پشتیبان های شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت یکی از مهم ترین وظایفی است که شما باید به آن توجه داشته باشید.

 

طراحی وب سایت شرکت نوپرداز

از جمله خدمات شرکت نوپرداز طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو و بهینه سازی موتور جستجو، تبلیغات، شبکه های اجتماعی، ایمیل های تبلیغاتی، میزبانی وب، پشتیبانی و طراحی اپلیکیشن های موبایلی می باشد. از جمله نمونه کار های مهم شرکت نوپرداز عبارتند از :

طراحی سایت خبری 19دی آنلاین

طراحی سایت کتابخانه دیجیتال

طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی کتابخانه علامه مجلسی

طراحی سایت خبری اطلاع رسانی کتاب ناب

طراحی سایت خبرخوان دارالخبر

طراحی سایت ورزشی هدف پویان قم

 

شرکت طراحی سایت نوپرداز با ارائه نمودن خدمات و مشاوره های رایگان طراحی سایت مشتریان خود را برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه وب سایت و اپلیکیشن های موبایل آگاه می سازد. بسیاری از صاحبان کسب و کارهای مختلف اطلاعات زیادی درباره یک وب سایت اینترنتی و راه های به موفقیت رسیدن آن ندارند و بایستی پس از انجام مشاوره های لازم وب سایت مد نظر آن ها تهیه گردد. شرکت طراحی سایت نوپرداز خدمات مختلفی را در بیشتر مناطق کشور ارائه می دهد که در زیر لیست برخی از این شهر ها و استان ها قرار داده شده است:

طراحی سایت 

طراحی سایت استان تهران

طراحی سایت استان خراسان رضوی

طراحی سایت تبریز

طراحی سایت البرز

طراحی سایت شهر ارومیه

طراحی سایت استان فارس

طراحی سایت شهر اهواز

طراحی سایت شهر کرمانشاه

طراحی سایت شهر رشت

طراحی سایت شهر زاهدان

طراحی سایت استان کرمان

طراحی سایت استان یزد

طراحی سایت استان مازنداران

طراحی سایت استان سمنان

طراحی سایت استان اصفهان

طراحی سایت شهر یاسوج

طراحی سایت استان گیلان

طراحی سایت استان قم

طراحی سایت 

 شرکت طراحی سایت نوپرداز با بهره گیری از تیمی حرفه ای و با سابقه در زمینه طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی، طراحی اپلیکیشن موبایل و طراحی فروشگاه اینترنتی آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

لیست شرکت طراحی سایت در تهران

در این بخش لیست شرکت طراحی سایت در تهران را در اختیار شما گذاشتیم تا بتوانید با آنالیز شرکت طراحی سایت و مشاهده نمنه کارهای طراحی سایت این شرکت ها بتوانید بهترین و قوی ترین تیم های طراحی سایت در تهران را بیابید و با بهترین شرکت طراحی سایت صاحب وب سایتی قدرتمند شوید.

 

لزوم طراحی سایت در تهران


با گسترش کسب و کار ها و استفاده از مدرن ترین امکانات توسط کسب و کار های حرفه ای در تهران رقابت بین شرکت ها و صاحبان کسب و کار زیاد شده است.
حضور در فضای اینترنت مسئله ای است که قابل چشم پوشی نیست چرا در این عصر حضور مشتری در اینترنت بیشتر از مراجعه حضوری می باشد.
همچنین در تهران به علت ازدحام جمعیت مشتری و همچنین وجود رقبای زیاد باید برای جذب مشتری های بیشتر و از سایر مناطق استان تهران فقط می توانید با استفاده از یک وب سایت حرفه ای و همچنین طراحی اپلیکیشن موبایل حرفه ای مشتری های بیشتری را از طریق اینترنت و مجازی به سمت خود بکشانید، چرا که مشتریان اینترنتی قادر به مقایسه شما با دیگر رقبای شما در اینترنت می باشند و شما برای حرفه ای بودن و بیشتر دیده شدن می بایست بهترین خدمات را توسط سایت و اپلیکیشن موبایل خود ارائه دهید که مستلزم این کار در قدم اول انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تهران می باشد.

 

نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تهران


برای مقاسه و در نهات انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت باید به یک سری موارد دقت کنید و شرکت های طراحی سایت را با این فاکتورها مقایسه کنید :

  • مهارت و میزان تخصص تیم یا شرکت طراحی سایت
  • نوع زبان برنامه نویسی که برای طراحی سایت به کار می رود
  • باید بدانید بعد از تحویل پروژه آیا شرکت طراحی سایت مرد انتخاب شما از سایت طراحی شده چگونه پشتیبانی می کند
  • مایسه شرکت های طراحی سایت در قیمت طراحی سایت و این هوشیاری و آنالیز شما را می سنجد چرا که باید متوجه شوید که هزینه مطرح شده از جانب شرکت طراحی سایت مد
  • نظر شما منطقی است و اگر به تخصص آن تیم طراحی سایت اطمینان دارید به خاطر صرفه جویی در هزینه ها تیم های نامتخصص را انتخاب نکنید.
  • آنالیز نمونه کار شرکت های طراحی سایت
  • رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت از لحاظ فنی در طراحی ها و وب سایت های طراحی شده توسط شرکت های مدنظر

  • ستفاده از امکانات قابل دسترس و حرفه ای در طراحی ها به طور مثال پنل مدیریت آسان
  • آموزش مواردی که می بایست شما بعد از مالکیت سایت حتما فراگیرید تا بتوانید به راحتی با فضای پنل مدیریتی کار کنید.
  • و ...

 

لیست شرکت های طراحی سایت در تهران:

شرکت طراحی سایت پرسینا  : https://persina.com

شرکت طراحی سایت پومیش : http://www.poomish.com

شرکت فرا کارانت :  https://karait.com
ماهان وب http://mahanweb.com
همیار ورد پرس : https://hamyarwp.com

هانی تک : http://honeytech.ir
مارون هاست : http://www.maroonhost.net
آرتمیس : https://www.1seosite.com
نوین مارکتینگ : https://novinmarketing.com
پارسیان مهر : http://www.parsiangroup.com
پرتال داده ورزان : http://parscms.com
شرکت راهبر : http://raahbar.net
شرکت ططراحی سایت سنا رایانه یکتا : https://www.sanadata.com
شرکت سپنتا : https://www.websepanta.com
پرتو : https://www.partodesign.com
نگاه مدرن : http://negahemodern.ir
اینتن آسیا : https://inten.asia
روبان هاست : http://www.ribon.host
پویان : http://www.pooyanhost.com

منبع :

شرکت طراحی سایت نوپرداز : nopardazco.com

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

طراحی اپلیکیشن موبایل در قم

طراحی اپلیکیشن موبایل در قم و در سایر استان ها در این عصر تکنولوژی بسیار مورد اهمیت است و می توان گفت طراحی اپلیکیشن موبایل جزو نیاز هر کسب و کار و خدماتی در قم و تمام جهان می باشد چرا که با پیشرفت تکنولوژی استفاده از اینترنت، اولین قدمی است که حتی در زندگی عادی عموم باید برداشته شود.


البته طراحی و ساخت اپلیکیش موبایل باید برای همه گوشی های هوشمند انجام شود و این انتخاب شماست که می خواهید طراحی اپلیکیشن موبایل اندروید یا ios و یا هردو را داشته باشید.

 

چرا نیاز به طراحی اپلیکیشن موبایل داریم ؟


با توجه به استفاده فراگیر گوشی موبایل توسط همه اقشار با هر رده سنی، موبایل یک راهکار برای هر فعالیتی شده است. به طور مثال حت برا پرداخت قبض دیگر نیاز به حضور در بانک ها و سپری شدن کلی از زمان در صف های بانکی نیست.

موبایل وسیله ای است که همه ما بیشتر تایم و وقت خودمان را با آن می گذرانیم . شبکه های اجتماعی، ایمیل، برقراری ارتباط چه از طریق تماس و چه از طریق پیام. بعد از امکان استفاده از اینترنت توسط گوشی های هوشمند بیشتر ما استفاده از گوشی را به پشت کامپیوتر و لپ تاپ نشستن ترجیح دادیم. کسب و کارهای بروز و مدرن سریع خودشان را با این تغییر وفق دادند و خود را از فضای وب با طراحی اپلیکیشن های موبایل وارد گوشی های شخصی کردند.
مشتری ها اپلیکیشنی را برای رفع نیاز خود انتخاب می کند که حرفه ای تر بوده و کار با آن راحت تر باشد.پس باید تمام این نکات را از نگاه مشتری آنالیز کرده و مورد بررسی قرار دهید.
همچنین اگر شما تمایل به طراحی و ساخت اپلیکیشن دارد باید شرکت و تیمی را انتخاب کنید که تمام این نکات را در نظر بگیرند و شما صاحب یک اپلیکیشن حرفه ای شوید.
پس بیشتر صاحبان کسب و کار نیاز به طراحی اپلیکیشن موبایل را در خود می بینند در غیر اینصورت به مرور زمان از دید مشتری ها ناپدید می شوند.

 

شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل در قم


شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل نوپرداز در قم و سایر استان های کشور با شماست تا حرفه ای شوید.
شما کافیست توقع ها و انتظارات خود را از آنچه میخواهید با تیم حرفه ای نوپرداز در میان بگذارید تا نوپرداز ایده شما را آنالیز کرده و بهترین مشاوره را به منظور رونق کسب کار اینترنتی شما بدهد و شما را در این مسیر همراهی کند.
برای مشاهده نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز کلیک کنید.

منبع : نوپرداز

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

آموزش گام‌ به‌ گام طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل

اگر یک ایده فوق‌العاده برای طراحی و ساخت اپلیکیشن در مغز خود دارید و نمی‌دانید که چگونه آن را پیاده‌سازی کنید، با ما همراه باشید تا مراحل طراحی و ساخت اپلیکیشن را به شما بیاموزیم.

و لازم به ذکر است که می توانید با راهنمای  مشاوره با شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز میی توانید در مورد طراحی یک اپلیکیشن حرفه ای موبایل تصمیم ها و ایده های خود را اجرای کنید.

 

گام اول: هدف را مشخص کنید.


در این گام بدون استفاده از تکنولوژی، فقط با یک قلم و کاغذ به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • اپلیکیشن دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟
  • چگونه می‌خواهید نظر کاربران را جلب کنید؟
  • با این اپلیکیشن چه مشکلی حل می‌شود؟
  • چگونه زندگی مردم را ساده‌تر می‌کند؟
  • چگونه می‌خواهید اپلیکیشن خود را به بازار عرضه کنید؟

گام اول در ساخت اپلیکیشن: هدف را مشخص کنید

شما اگر نتوانید اهداف خود را به وضوح مشخص کنید، در هر کسب‌وکاری شکست خواهید خورد.

 

گام دوم: ایده‌های خود را طراحی کنید.

نه! هنوز نمی‌توانید کامپیوتر خود را روشن کنید. باید طرح‌هایی را که در ذهن دارید، طراحی کنید. به‌طور مثال مشخص کنید، می‌خواهید از تبلیغات درون اپلیکیشن استفاده کنید یا خیر. آیا برنامه را رایگان عرضه می‌کنید یا پولی. همچنین می‌توانید گزینه‌ای برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای ارائه دهید. مطمئن شوید، ایده‌ها را به خوبی طراحی کرده‌اید.

گام دوم در ساخت اپلیکیشن: ایده‌های خود را طراحی کنید.

 

گام سوم: جستجو و تحقیق هر چه بیشتر

حالا می‌توانید کامپیوتر خود را روشن کنید. شما باید تا می‌توانید درباره ایده اپلیکیشن خود تحقیق کنید. می‌دانم که فکر می‌کنید ایده بسیار خوبی دارید، اما کمی جستجو کنید، احتمالا کسی قبلا آن را امتحان کرده باشد. حالا شما دو راه دارید. یکی اینکه بدون بررسی رقیب، ایده خود را عملی کنید و احتمالا تا دو یا سه سال دیگر یکی از شما، نابود شود؛ یا اینکه نقاط ضعف و قوت رقیب را بررسی کنید. نظرات کاربران را درباره آن بخوانید و از این اطلاعات به نفع خود استفاده کنید. حالا با اطلاعات جدیدی که کسب کرده‌اید، گام‌های یک و دو را دوباره انجام دهید.

پس از اصلاح ایده خود، در اینترنت جستجو کنید و مطمئن شوید که ایده شما امکان‌پذیر است. محدودیت‌های کپی‌رایت و ... را بررسی کنید تا وقتتان صرف یک ایده غیرممکن نشود.

در آخر تمرکز خود را روی بررسی فروش و بازاریابی بگذارید. مشخص کنید، چگونه می‌خواهید از اپلیکیشن خود درآمد کسب کنید؟ بازار هدف شما کدام گروه هستند؟ کودکان، نوجوانان، معلمان، بازیگران و یا هر گروه دیگر. با مشخص شدن بازار هدف می‌توانید ایده خود را دقیق‌تر کنید.

گام سوم در ساخت اپلیکیشن:  جستجو و تحقیق هر چه بیشتر

 

گام چهارم: Wireframe

در این گام باید یک راهنمای تصویری کامل از اپلیکیشن خود طراحی کنید. با این کار ایده شما روشن‌تر و ملموس‌ می‌شود. برای این کار می‌توانید از سایت‌هایی مانند https://wireframe.cc/و http://visio.microsoft.com/ استفاده کنید.

گام چهارم در طراحی اپلیکیشن: Wireframe

 

گام پنجم: Back End اپلیکیشن خود را مشخص کنید.

در این مرحله شما باید سرورها، API ها و نمودارهای داده خود را مشخص کنید. ضروری است که نمودارها واضح باشند، چون در طول پروژه از آنها به عنوان دستورالعمل استفاده خواهید کرد.

 

گام ششم: مدل خود را بررسی کنید.

نسخه پیش‌نمایش اپلیکیشن خود را در اختیار دوستان، خانواده و هر کسی که می‌خواهید قرار دهید تا نقاط ضعف اپلیکیشن را بفهمید. وقت خود را با افرادی که می‌گویند "وای، عجب کار بی‌نقصی" تلف نکنید. هدف در این مرحله، نهایی‌کردن ساختار برنامه است.

 

گام هفتم: ساختن.

شما می‌توانید ساخت اپلیکیشن را شروع کنید. سرورها، پایگاه‌های داده و API ها را تنظیم کنید. فراموش نکنید بازخوردی که در گام قبل گرفتید را در اپلیکیشن منعکس کنید.

 

گام هشتم: طراحی رابط کاربری.

در این مرحله طراحان، رابط‌گرافیکی اپلیکیشن را طراحی می‌کنند. رابط‌کاربری بخش بسیار مهمی از اپلیکیشن است. شما باید با طرح‌ها، بیننده را جذب کنید. دقت کنید که رابط کاربری باید بر اساس سلایق بازار هدف باشد، نه بر اساس سلیقه خودتان!

گام هشتم در طراحی اپلیکیشن: طراحی رابط کاربری.

 

گام نهم: تست اپلیکیشن.

در این قسمت شما باید عملکرد اپلیکیشن را چه از لحاظ ساختاری و چه از لحاظ رابط کاربری تست کنید. شما باید تست‌های زیادی را انجام دهید تا مطمئن شوید تمام قسمت‌های اپلیکیشن به‌درستی کار می‌کند. Pixate و Proto.ioبسترهای خوبی برای تست اپلیکیشن شما هستند. آنها به شما کمک خواهند کرد تا تمامی لایه‌ها، تعاملات و طراحی‌های اپلیکیشن خود را بررسی کنید.

 

گام دهم: اصلاح و تنظیم.

اکنون که اپلیکیشن شکل کامل خود را پیدا کرده باید به عقب برگردید و دوباره اپلیکیشن را بررسی کنید. از همان افرادی که قبلا اپلیکیشن را نقد و بررسی کرده بودند بخواهید دوباره آن را مشاهده کنند و انتقادات خود را مطرح کنند. در نهایت هر تغییر دیگری را که فکر می‌کنید لازم است، انجام دهید.

 

گام یازدهم: تست نسخه بتا.

حالا شما باید برنامه را در یک محیط واقعی تست کنید. شما به‌راحتی می‌توانید اپلیکیشن خود را در دستگاه‌های مختلف تست کنید. اگر اپلیکیشن اندروید است، شما می‌توانید به‌راحتی آن را در دستگاه‌های اندرویدی مشاهده و بررسی کنید. اگر اپلیکیشن ios است، نیاز به استفاده از پلتفرمی به‌نام TestFlight خواهید داشت.

 

گام دوازدهم: اپلیکیشن خود را منتشر کنید.

اکنون که اپلیکیشن خود را ساختید باید آن را منتشر کنید. امیدوارم با ساخت این اپلیکیشن یک مشکل بزرگ را حل کرده باشید. شما به‌راحتی می‌توانید اپلیکیشن خود را به فروشگاه اندروید اضافه کنید. اپلیکیشن شما بلافاصله در Google Play قرار خواهد گرفت. اگر بخواهید اپلیکیشن خود را در فروشگاه اپل منتشر کنید، اپلیکیشن شما توسط تیم اپل بررسی خواهد شد و شاید بتوانید آن را در App Store نیز مشاهده کنید.

اگر شما در مورد اپلیکیشن خود روی دستگاه‌های مختلف نگرانی دارید، می‌توانید ابتدا آن‌را در Pre-Apps منتشر کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا از سازگاری اپلیکیشن خود با دستگاه‌های مختلف اطمینان حاصل کنید.

اما این پایان کار نیست! شاید بتوان گام سیزدهم را بازاریابی در نظر گرفت. برای اینکه بتوانید اپلیکیشن خود را به فروش بالایی برسانید، باید برنامه‌هایی برای بازاریابی نیز داشته باشید.

منبع : فرایند مادر

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار

طراحی سایت دیوار نیازمند توجه به موارد زیادی است. امروزه اپلیکیشن دیوار به یکی از معروف ترین اپلیکیشن های موجود در دنیای اینترنت تبدیل شده است. البته شروع فعالیت این اپلیکیشن از سایت دیوار بود و پس از مدتی برای این که کاربران بتوانند آسان تر از آن استفاده نمایند، اپلیکیشن دیوار نیز طراحی گردید. با استفاده از این اپلیکیشن کاربران به آسانی می توانند تبلیغات مورد نظر خود را انجام داده و یا به دنبال خدمات مد نظرشان به صورت رایگان جستجو نمایند.

شما می توانید جهت سفارش طراحی سایت و اپلیکیشن دیوار با ما در تماس باشید. (مشاهده نمونه کار)

بررسی سایت دیوار

سایت و اپلیکیشن دیوار این امکان را به شما می دهند تا بتوانید بدون هیچ واسطه ای کالای خود را تبلیغ کرده و به فروش برسانید. هر چند برخی از بخش های آن مشمول هزینه هایی می شوند اما استفاده از اکثر بخش های آن رایگان خواهد بود. در این اپلیکیشن هیچ گونه محدودیتی نیست و شما می توانید توضیحات کامل همراه با قیمت و مشخصات محصول مورد نظر را در دسته مورد نظرتان درج نمایید.

دلیل موفقیت سایت دیوار چیست؟

در گذشته شاهد افزایش روز افزون وب سایت های درج آگهی بودیم. اما اکنون با روی کار آمدن اپلیکیشن و وب سایت دیوار شاهد کم شدن سایت های درج آگهی هستیم. اما این وب سایت چه مشخصاتی داشت که سبب موفقیت دیوار شد؟

از جمله مواردی که سبب موفقیت دیوار شدند می توان به قرار دادن آگهی بدون نیاز به ثبت نام، رایگان بودن تبلیغات و وجود اپلیکیشن موبایل برای آن اشاره داشت. در حالی که در وب سایت های درج اگهی هزینه های زیادی بابت درج انواع آگهی گرفته می شد. اگر قصد طراحی سایت یا اپلیکیشنی مشابه دیوار را دارید بهتر است به نمونه های داخلی و خارجی آن دقت کنید و با تجزیه و تحلیل مناسب تصمیم نهایی خود را بگیرید. همچنین پشتیبانی مناسب نیز دیگر عامل موفقیت دیوار است.

سایت دیوار 

هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار

با توجه به این که این مدل وب سایت ها معمولا باید به صورت کاملا اختصاصی کد نویسی شوند و کار به طور حرفه ای پیاده سازی می گردد، هزینه مشخصی را نمی توان برای آن در نظر گرفت. با توجه به مستندات و جزئیات دقیقی که توسط مشتری ارائه می شود و بررسی امکانات مورد نظر آن ها می توان یک برآورد کلی از هزینه این سایت های مشابه دیوار اعلام نمود. برای سفارش طراحی اپلیکیشن دیوار با ما تماس بگیرید.

همچنین برای طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار نیز بایستی به موارد زیادی توجه داشت تا بتوان طی یک بازه زمانی مشخص پروژه را به مشتری ارائه نمود. در حقیقت تعیین این هزینه ها تنها پس از بررسی جزئیات و تجزیه و تحلیل دقیق ممکن خواهد بود. 

آیا طراحی سایت و اپلیکیشنی مانند دیوار به صرفه است؟

اگر قصد طراحی سایت و اپلیکیشنی مانند دیوار را دارید به شما توصیه می کنیم که ابتدا به بررسی نقاط ضعف و قوت این اپلیکیشن بپردازید و سپس طرح و ایده مورد نظر خود را در اختیار تیم برنامه نویسی و یا شرکت طراحی سایت مورد نظر خود قرار دهید. قطعا این کار به موفقیت شما و همچنین برنامه ریزی بهتر برای آینده کسب و کارتان کمک خواهد نمود. ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار هستیم.

قطعا انتخاب یک برنامه و کار با آن به عوامل زیادی برای کاربران بستگی دارد اما این شما هستید که باید عوامل مهمی را در ساختار برنامه دیوار خود به کار بندید تا کاربران بیشتری اپلیکیشن شما را دانلود کنند.

امروزه سئو و بهینه سازی یکی از خدماتی است که برای وب سایت هایی که ایجاد می شوند، اهمیت بالایی دارد. با استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت شما در موتور های جستجو مانند گوگل رتبه بهتری را کسب خواهد کرد و به دنبال آن بازدید کنندگان سایت شما بیشتر خواهد شد. ما در این مسیر همراه شما هستیم چنانکه کسب و کار های زیادی را تاکنون همراهی کرده ایم.

شما می توانید برای کسب مشاوره رایگان در این زمینه با بخش پشتیبانی شرکت طراحی سایت نوپرداز تماس حاصل فرمایید. 

منبع: شرکت نوپرداز

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد