طراحی وب سایت

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

۲۰ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

طراحی وب سایت کارخانه | طراحی سایت کارخانه ای | طراحی سایت شهرک صنعتی

یک کارخانه محلی است که شامل مجموعه ای از ماشین آلات و کارگران است و محصولی را طراحی و تولید می کنند. مهم ترین هدف از طراحی سایت های کارخانه ای معرفی کارخانه و خدمات و محصولات آن می باشد. شرکت طراحی سایت نوپرداز آماده ارائه خدمات حرفه ای طراحی وب سایت کارخانه به مشتریان محترم می باشد.

طراحی وب سایت کارخانه

 با توجه به زیاد شدن رقبا بین کارخانه های مختلف، یکی از راه های موفقیت آن ها استفاده از فضای وب و طراحی یک وب سایت مناسب برای کارخانه می باشد. شما می توانید در وب سایت خود علاوه بر معرفی کارخانه و امکانات آن، محصولات مورد نظر خود را نیز قرار داده و به صورت آنلاین به فروش برسانید.

طراحی سایت شهرک صنعتی 

یکی دیگر از موارد استفاده بسیار کارآمد وب سایت ها برای کارخانه ها، ارتباط راحت تر و سریع تر با مشتریان می باشد. شما می توانید تمامی درخواست ها و سفارش های مشتریان را از طریق وب سایت دریافت کرده و پاسخ دهید.

طراحی سایت کارخانه ای

طراحی سایت کارخانه ای برای کارخانجات مختلف مانند کارخانه تولید قطعات یدکی خودرو، تولید های لباس و پوشاک و غیره توسط شرکت طراحی سایت نوپرداز انجام می گیرد. شما می توانید از طریق سئو و بهینه سازی وب سایت خود نسبت به افزایش مشتریان خود از طریق موتور های جستجو نیز اقدام نمایید. 

امکانات طراحی سایت کارخانه

  • طراحی صفحه معرفی کارخانه و بخش ریاست و سایر
  • طراحی صفحه شرح محصولات و خدمات پس از فروش
  • ایجاد بخش باشگاه مشتریان
  • طراحی صفحه استاندارد ها و گواهی نامه های کارخانه
  • طراحی صفحه تماس با ما
  • طراحی سامانه فروش آنلاین
  • طراحی پنل کاربری کاملا حرفه ای و اختصاصی شده
  • سایر خدمات مورد نیاز مشتریان

طراحی سایت شهرک صنعتی

طراحی سایت شهرک صنعتی به صورت کاملا حرفه ای و به صورت اختصاصی در شهر های قم، تهران، اصفهان، مشهد و سایر شهر های کشور توسط شرکت نوپرداز انجام می شود. علاوه بر این این خدمات شامل یک سال پشتیبانی و هاست رایگان می باشد.

امروزه شهرک های صنعتی در فاصله بیست کیلومتری از شهر ها قرار دارند و شامل تولیدی ها و کارخانه های مختلف می شوند. با توجه به پیشرفت و توسعه تولیدات صنعتی و افزایش رقبا بیشتر کسب و کار های فعال در شهرک های صنعتی به سوی فضای اینترنت نیز روی آورده اند. از همین طریق آن ها می توانند بسیاری از کار های خود را تسهیل نموده و ارتباط مناسب تری با مشتریان و کاربران خود داشته باشند. شما می توایند جهت سفارش طراحی سایت با ما در تماس باشید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

بهترین شرکت طراحی وب سایت در تهران

در شهر تهران یکی از مهم ترین چالش هایی که صاحبان کسب و کار ها با آن در ارتباط هستند انتخاب بهترین شرکت طراحی وب سایت در تهران است. به دلیل وجود تعداد زیاد شرکت های طراحی سایت انتخاب بسیاری سختی در پیش خواهد بود. اما در ادامه به بررسی عواملی می پردازیم که کمی برای شما شرایط را بیشتر مشخص خواهد کرد.

مشخصات بهترین شرکت طراحی سایت تهران

  • اولین ویژگی که باید یک شرکت طراحی وب سایت داشته باشد این است که سایت خود آن ها به خوبی طراحی شده باشد و کاربر پسند باشد.
  • دومین ویژگی که می توان درباره آن صحبت کرد وضعیت سئو سایت در موتور های جستجو است. وب سایت شرکت مورد نظر شما باید در کلمات مرتبط با طراحی سایت در رتبه های اول گوگل جای داشته باشد.
  • نمونه کار ها دیگر عامل مهمی است که باید به آن دقت کنید. قطعا شرکتی که نمونه کار های قوی نداشته باشد نمی تواند به خوبی کار شما را به پایان برساند
  • پشتیبانی و پاسخ گویی مناسب دیگر عامل انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تهران می باشد.

 

اقدامات مهم پیش از طراحی سایت

شرکت طراحی سایتی که در تهران با آن همکاری می کنید در اولین اقدام بایستی یک استراتژی مناسب برای سایت شما تعیین نماید. (از استراتژی های بازاریابی گرفته تا سئو وب سایت شما با توجه به کلمات کلیدی و افزایش بازدید سایت شما از طریق موتور های جستجویی مثل گوگل).

اقدام بعدی طراحی یک برنامه مناسب برای وب سایت شما است. تعیین این که در سایت شما از چه سیستم مدیریت محتوایی استفاده شود و طراحی قالب گرافیکی سایت از جمله این موارد است.

مرحله بعدی پیاده سازی وب سایت شما است. پس از پیاده ساز نوبت به تبلیغات و پیشبرد اهداف سایت شما می رسد. باید سعی کنید با استفاده از ابزار های بازاریابی مختلف نسبت به افزایش بازدید و مشتریان خود اقدام نمایید.

کدام شرکت طراحی سایت در تهران را انتخاب کنیم؟

پاسخ به این سوال با توجه به مشخصاتی که در بالا درباره شرکت های طراحی وب سایت گفته شد کمی آسان تر خواهد بود. پس سعی کنید با دقت این موارد را آنالیز کرده و سپس انتخاب خود را انجام دهید. یک انتخاب سریع و عجولانه می تواند منجر به از دست رفتن زمان و هزینه های شما شود. اگر سوالی در این زمینه دارید می توانید با متخصصان بخش پشتیبانی شرکت طراحی سایت نوپرداز تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: طراحی وب سایت nopardazco.net


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

بررسی هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن دیوار

امروزه اپلیکیشن دیوار به یکی از معروف ترین اپلیکیشن های موجود در دنیای اینترنت تبدیل شده است. البته شروع فعالیت این اپلیکیشن از سایت دیوار بود و پس از مدتی برای این که کاربران بتوانند آسان تر از آن استفاده نمایند، اپلیکیشن دیوار نیز طراحی گردید. با استفاده از این اپلیکیشن کاربران به آسانی می توانند تبلیغات مورد نظر خود را انجام داده و یا به دنبال خدمات مد نظرشان به صورت رایگان جستجو نمایند.

بررسی سایت دیوار

سایت و اپلیکیشن دیوار این امکان را به شما می دهند تا بتوانید بدون هیچ واسطه ای کالای خود را تبلیغ کرده و به فروش برسانید. هر چند برخی از بخش های آن مشمول هزینه هایی می شوند اما استفاده از اکثر بخش های آن رایگان خواهد بود. در این اپلیکیشن هیچ گونه محدودیتی نیست و شما می توانید توضیحات کامل همراه با قیمت و مشخصات محصول مورد نظر را در دسته مورد نظرتان درج نمایید.

دلیل موفقیت سایت دیوار چیست؟

در گذشته شاهد افزایش روز افزون وب سایت های درج آگهی بودیم. اما اکنون با روی کار آمدن اپلیکیشن و وب سایت دیوار شاهد کم شدن سایت های درج آگهی هستیم. اما این وب سایت چه مشخصاتی داشت که سبب موفقیت دیوار شد؟

از جمله مواردی که سبب موفقیت دیوار شدند می توان به قرار دادن آگهی بدون نیاز به ثبت نام، رایگان بودن تبلیغات و وجود اپلیکیشن موبایل برای آن اشاره داشت. در حالی که در وب سایت های درج اگهی هزینه های زیادی بابت درج انواع آگهی گرفته می شد. اگر قصد طراحی سایت یا اپلیکیشنی مشابه دیوار را دارید بهتر است به نمونه های داخلی و خارجی آن دقت کنید و با تجزیه و تحلیل مناسب تصمیم نهایی خود را بگیرید. همچنین پشتیبانی مناسب نیز دیگر عامل موفقیت دیوار است.

سایت دیوار 

هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن دیوار

با توجه به این که این مدل وب سایت ها معمولا باید به صورت کاملا اختصاصی کد نویسی شوند و کار به طور حرفه ای پیاده سازی می گردد، هزینه مشخصی را نمی توان برای آن در نظر گرفت. با توجه به مستندات و جزئیات دقیقی که توسط مشتری ارائه می شود و بررسی امکانات مورد نظر آن ها می توان یک برآورد کلی از هزینه این سایت های مشابه دیوار اعلام نمود.

همچنین برای طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار نیز بایستی به موارد زیادی توجه داشت تا بتوان طی یک بازه زمانی مشخص پروژه را به مشتری ارائه نمود. در حقیقت تعیین این هزینه ها تنها پس از بررسی جزئیات و تجزیه و تحلیل دقیق ممکن خواهد بود. 

آیا طراحی سایت و اپلیکیشنی مانند دیوار به صرفه است؟

اگر قصد طراحی سایت و اپلیکیشنی مانند دیوار را دارید به شما توصیه می کنیم که ابتدا به بررسی نقاط ضعف و قوت این اپلیکیشن بپردازید و سپس طرح و ایده مورد نظر خود را در اختیار تیم برنامه نویسی و یا شرکت طراحی سایت مورد نظر خود قرار دهید. قطعا این کار به موفقیت شما و همچنین برنامه ریزی بهتر برای آینده کسب و کارتان کمک خواهد نمود.

شما می توانید برای کسب مشاوره رایگان در این زمینه با بخش پشتیبانی شرکت طراحی سایت نوپرداز تماس حاصل فرمایید. 


۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

بهترین سایت های آموزش طراحی اپلیکیشن

قبل از وارد شدن به فهرستی از بهترین منابع یادگیری طراحی اپلیکیشن موبایل، از تعدادی آمار مهم اطلاع یابید: آیا می دانستید که در جهان از هر ۵ نفر یک نفر گوشی هوشمند دارد؟ و از هر ۷ نفر یک نفر تبلت دارد. هر دوی آنها یعنی گوشی و تبلت به شدت به اپلیکیشن های موبایل وابسته هستند. در ادامه با این مقاله از شرکت طراحی اپلیکیشن وب افرا همراه باشید.

معرفی بهترین سایت های آموزش طراحی اپلیکیشن

به همین دلیل یادگیری چگونگی ایجاد اپلیکیشن موبایل لازم می باشد. البته سخت ترین قسمت مشخص کردن پلت فرم اپلیکیشن موبایل می باشد که باید بر روی آن تمرکز کرد. پلت فرم هایی مانند اپل، ios، اندروید گوگل، ویندوز فون و حتی بلک بری وجود دارند. اندروید و ios به دلیل استفاده گسترده از آنها برای یادگیری و دنبال کردن بهترین گزینه های می باشند.

چه زبان یا پلت فرمی را باید یاد بگیریم؟

Objective-C زبان اصلی برای دستگاه های اپل مانند آیفون، اپل و آی پد لمسی (هر چند که سویفت در حال گسترش است). از سوی دیگر زبان رسمی برای توسعه اندروید، جاوا می باشد. با این حال شما می توانید اپلیکیشن موبایل را برای اندروید از طریق NDK با استفاده از C و ++C ایجاد کنید، اما ما آن را توصیه نمی کنیم.

اپلیکیشن ویندوز فون به روش های مختلفی طراحی شده است: XAML با استفاده از UI، #C و ویژوال بیسیک برای جنبه های برنامه نویسی استفاده می کند. با آخرین نسخه ویندوز فون ۸ می توانید اپلیکیشن ها را با ++C و با استفاده از Direct3D برای سخت افزار گرافیکی قدرتمند توسعه دهید. این ها برای توسعه بازی های موبایل مناسب می باشند.

درباره بلک بری زیاد توضیح نمی دهیم، به دلیل این که با زبان های مختلف می توانید از آن استفاده کنید. علاه بر این، پلت فرم بلک بری در بین کاربران تلفن همراه دیگر استفاده نمی شود.

بهترین انتخاب برای یک پلت فرم انتخاب یکی از مواردی است که قصد دارید از آن استفاده کنید. اگر شما انواع دستگاه ها را برای تست ندارید پس با پلت فرم دستگاه خودتان شروع به کار کنید و اپلیکیشن دلخواه خودتان را بر روی دستگاه خود تست و آزمایش کنید.

از کجا باید شروع کنید؟

برخلاف یادگیری دیگر زبان های برنامه نویسی، توسعه اپلیکیشن موبایل طول می کشد و شامل چند لایه می باشد. با این وجود امکان یادگیری طراحی و توسعه اپلیکیشن موبایل برای شما وجود دارد و نیازی نیست که برای یادگیری آن هزینه زیادی را به مدرسه ها و دیگر آموزشگاه های برنامه نویسی منحصر به فرد بپردازید. به راحتی می توانید مهارت خودتان را با تمرین عملی نشان دهید.

برای کمک به شروع یادگیری توسعه اپلیکیشن موبایل ما لیست تعداد زیادی از منابع را جمع آوری کرده ایم. تعدای از آنها رایگان و تعدادی پولی هستند. به هر حال همه آنها برای یادگیری توسعه اپلیکیشن موبایل ارزشمند هستند.

معرفی بهترین سایت های آموزش طراحی اپلیکیشن

 سایت های برتر برای یادگیری توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل

لیست زیر به سه بخش تقسیم می شود:

طراحی اپلیکیشن برای اندروید و منابع

طراحی اپلیکیشن برای Ios (اپل) و منابع

دیگر منابه توسعه اپلیکیشن موبایل

توضیح می دهیم که هر کدام از این منابع برای چه سطحی (مبتدی، متوسط، عالی) مناسب می باشد.

منابع برای یادگیری طراحی اندروید موبایل

یادگیری جاوا برای توسعه اندروید

این کتاب (This paperback book) ایده ای مناسب برای برنامه نویسان مبتدی می باشد تا به سطح متوسط برسند. اگر شما قبلا در این زمینه هیچ تجربه ای نداشته اید، این کتاب برای شروع کار شما مناسب می باشد. از آنجایی که جاوا جدایی ناپذیر از توسعه اپلیکیشن موبایل است، این کتاب همان چیزی هست که می خواهید بر روی آن تمرکز کنید.

قیمت: از ۲۵ دلار شروع می شود

انجمن توسعه موبایل

Anddev یا the Android Development Community  برای توسعه اندروید موبایل اختصاص داده شده است. انجمنی که در آن افراد با هم اندیشی یک دیگر به بحث درباره موضوعات مرتبط با تلفن های همراه می پردازند. در این جا آموزش های مفیدی برای توسعه مهارت در هر سطحی وجود دارد.

قیمت: رایگان

پورتال انجمن رسمی توسعه اندروید

در این انجمن آموزش و برنامه نویسی را می توانید پیدا کنید (This guide is hosted on the official Android Developer’s Community). اطلاعات زیادی در مورد پلت فرم اندروید به دست می آورید. در این انجمن به روزرسانی ها، ویژگی های جدید و بحث در مورد اطلاعات دیگر اعلام می شود.

قیمت: رایگان

آموزش رسمی توسعه اندروید

در این انجمن (This guide is hosted on the official Android Developer’s Community) توسط برنامه نویسان با تجربه راهنمایی می شوید. این سایت برای شما که می خواهید بدانید، چطور یادگیری را شروع کنید یک منبع عالی می باشد.

قیمت: رایگان

 

یادگیری اندروید (Software development kit)SDK با استفاده از موسسه Tuts Plus

اگر کاربر جدید برنامه نویسی هستید باید کلاس های ویژه Tuts Plus Android SDK tutorial را بررسی کنید. این برنامه رایگان است و شما از طریق استفاده از کیت توسعه نرم افزار اندروید آن را می توانید انجام دهید. این منبع عالی برای برنامه نویسی سطح متوسط می باشد و برای کارشناسان مناسب نمی باشد.

قیمت: رایگان

اپلیکیشن اندروید علم خلاق، جدی و سرگرم کننده در سایت Coursera

سایت Coursera مکان خوبی برای یادگیری اصول علم کامپیوتر و برنامه نویسی برای افراد مبتدی می باشد. در این سایت ابتدا مطالب مقدماتی آموزش داده می شود و سپس با استفاده از جاوا و ابزارهای توسعه نرم افزار استاندارد، درس های خاص اندروید را آموزش داده می شود. در این سایت برای شروع یادگیری برنامه نویسی نیازی به تجربه قبلی ندارید.

قیمت: رایگان

توسعه اپلیکیشن اندروید با دوره های Coursera

Udacity یکی دیگر از مدرسه های برنامه نویسی آنلاین است، اما دوره های توسعه اپلیکیشن اندروید آن به وسیله گوگل ساخته شده است. در این سایت شما می توانید ار یک برنامه نویس مبتدی به برنامه نویس متوسط عالی تبدیل شوید.

قیمت: بعد از ۱۴ روز دوره آزمایشی رایگان، ۱۹۹ دلار در ماه می باشد.

سایت Vogella

این سایت انواع مختلفی از آموزش های باکیفیت را برای توسعه اندروید به صورت رایگان ارائه می دهد. آموزش ها در این سایت به خوبی نوشته شده اند و راهنمایی و اطلاعات کاملی در اختیار شما می گذارد. شامل آموزش های مفید همراه با تمرین می باشد. برای یادگیری بیشتر لینک منابع دیگر در این سایت وجود دارد.

سایت Technotalkactive

این سایت توسط Paresh Mayani که یک توسعه دهنده محبوب اندروید و متخصص در توسعه آموزش های موبایل است اداره می شود. او در این سایت تمام تجربه ها و راهنمایی های خود را می نویسد. پس از پایان کار می توانید به وبلاگ او بروید و در آن آدرس های مربوط به کار از جهات مختلف با اندروید را ببینید.

قیمت: رایگان

سایت Android Hive

این وبلاگ به وسیله Ravi Tamada یکی دیگر از توسعه دهندگان مشهور اندروید ایجاد شده است. بسیاری از پست های این وبلاگ در مورد راهنمایی های گام به گام برای کار با ابزارهای توسعه اندروید می باشد.

قیمت: رایگان

Made in Android

این سایت یک وبلاگ یا نشریه اینترنتی است که طیف گسترده ای از راهنمایی ها و ترفندهای توسعه اپلیکیشن اندروید را ارائه می دهد. این سایت برای تمام سطوح مهارت ها عالی می باشد

قیمت: رایگان

Codelearn Android Tutorial

این سایت یک فرم کاملا منحصر به فرد برای آموزش می باشد. درس های این سایت نشان می دهد که چگونه برنامه های خود را با تعدادی از زبان های برنامه نویسی متفاوت بنویسید.

قیمت: رایگان

معرفی بهترین سایت های آموزش طراحی اپلیکیشن

Android Example

این سایت برای کار با اندروید و یادگرفتن برخی از ویژگی های پیشرفته و عملکرد آن مفید می باشد. این سایت وبلاگی است که بر روی موضوعات جالب متمرکز می شود.

قیمت: رایگان

Android Begin

این سایت یک منبع عالی برای برنامه نویسان متوسط وبا تجربه می باشد. این یک وبلاگ است که به طو منظم به روز می شود و درباره موضوعات مختلف توسعه اندروید، بحث می کند

قیمت: رایگان

Mybringback توسعه اندروید برای مبتدیان

در این سایت Mybringback مجموعه های یوتیوب بسیار توضیح داده شده است. در آن بسیاری از مفاهیم مفید برای توسعه اپلیکیشن موبایل وجود دارد.

قیمت: رایگان

یادگیری توسعه اندروید با شیوده درست به وسیله Kevin Darty

Kevin Darty یک توسعه دهنده است. او معتقد است که هر کاربر جدید برنامه نویسی باید با جاوا، شروع به ساخت اپلیکشن توسعه موبایل کند. این لیست شامل آموزش، کتاب، مقالات و دیگر موارد می باشد که به شما کمک می کند تا برنامه نویسی را یاد بگیرید

قیمت: رایگان

سیکل جدید Android Bootcamp Series 2012

آموزش های ویدئویی مجموعه Android Bootcamp به پایان رسیده است. با این حال این آموزش ها موضوعات زیادی را پوشش می دهند و به افراد کمک می کنند که به توسعه اپلیکیشن اندروید دسترسی پیدا کنند.

قیمت رایگان

منبع: طراحی اپلیکیشن وب افرا

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

طراحی وب سایت با MVC و مزیت های آن

امروز در دنیای اینترنت، وب سایت ها بیشتر تمایل به تعاملی بودن، پویایی و کارکردن دارند. آنها می توانند چیزی بیشتر از یک صفحه HTML و CSS استاتیک باشند. در اینجا این مدل از الگو معماری (MVC (Model View Controller در طراحی وب سایت آمده است. 

معرفی الگو معماری MVC

تعامل کاربری امکان استفاده از مواردی را فرآهم می کند که تنها با ایجاد یک صفحه استاتیک لود شده امکان پذیر نیست. به همین دلیل، در طراحی وب سایت مدرن، مهم است که بدانیم چگونه صفحات پویا ایجاد می شوند. شاید کلید آن آشنایی با الگوی معماری MVC است. اگر شما در توسعه وب یک مبتدی هستید، کلمات مانند "الگوی معماری" ممکن است به نظر بسیار پیچیده و انتزاعی باشند. اما ایده کلی MVC واقعا بسیار شهودی است. ما در این مقاله آن را توضیح خواهیم داد.

آیا درک MVC مهم است؟

پاسخ به این سوال در ذهن من، بله است.

درک MVC مهم است زیرا این ساختار اصلی است که اکثر برنامه های کاربردی وب بر روی آن ساخته شده اند. همین امر برای برنامه های موبایل و برنامه های دسکتاپ نیز صادق است.

تغییرات زیادی در مورد ایده اولیه MVC وجود دارد. این مفهوم اولیه در سال 1978 توسط "Trygve Reenskaug" در "Xerox PARC" ایجاد شد. این الگو جهت کمک به کاربر نهایی و کنترل سیستم کامپیوتری به صورت بصری تعیین شده بود.

MVC این کار را از طریق ایجاد تعامل کابری به واسطه رابط کاربری انجام می دهد. این کار اجازه دستکاری و کنترل بر روی سیستم را می دهد.

طراحی وب MVC 

ساختار MVC

کنترلر (Controller)

کنترلر (Controller) درخواست های ورودی را مدیریت می کند. در یک وب فریم ورک، این نشان دهنده URL هایی خاصی است که به ویژگی خاصی که درخواست های شما را می سازد، اشاره می کند.

URL های نمونه
website.com/profile -> مشخصات شما را باز می گرداند.
website.com/friends -> لیستی از دوستان را بازخوانی می کند.
{website.com/friend={userName -> فرد خاصی را باز می گرداند.

مدل (Model)

مدل در واقع همان چیزی است که داده های شما را که در بخش بک اند سایت قرار دارند نمایش می دهد. مثل: 

User:
- userName
- firstName
- lastName
- friends

View

این یک قالب HTML است که تمامی درخواست های شما را باز می گرداند. اگر درخواست موفق باشد، شما باید یک صفحه از دوستان خود دریافت کنید. در غیر این صورت، ممکن است یک صفحه 404 «یافت نشد» دریافت کنید. مانند:

<ul>
   <li> دوست 1: {friendList [0] .userName} </ li>
   <li> دوست 2: {friendList [1] .userName} </ li>
   <li> دوست 3: {friendList [2] .userName} </ li>
   ...
</ ul>

هنگامی که با یک سیستم ارتباط برقرار می کنید، معمولا قادر به ایجاد، بازگرداندن، به روز رسانی و حذف اشیا در پایگاه داده های اصلی هستید. این اغلب به "CRUD" مربوط است. در اینجا، ما به بازیابی داده ها نگاه می کنیم.

من در اینجا توضیح دادم که چگونه یک کاربر می تواند داده ها را در پایگاه داده تغییر دهد. معمولا، شما می توانید چیزهایی را در یک وب سایت اضافه، به روزرسانی و یا حذف کنید.

قابلیت های ساختار MVC نیز تقریبا مشابه همان چیز هایی است که در بالا توضیح داده شد. تفاوت این است که داده های شما به درخواست شما به کنترلر متصل می شود.

مزیت های استفاده از MVC در طراحی سایت

  • طراحی وب سایت با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت
  • شما می توانید چندین View برای سایت خود داشته باشید
  • اصول سئو و بهینه سازی وب سایت با دقت بیشتری انجام می گردد
  • طراحی وب سایت به صورت اصولی تر و مفهومی تر
  • تیم ورک بهتر و مدیریت دقیق تر پروژه
  • ایجاد یک ساختار قدرتمند برای پردازش درخواست های وب سایت شما

امیدوارم که شما درک دقیق تری از معماری MVC و چگونگی کارکرد آن را به دست آورده باشید.

اگر فکر می کنید این توضیح مفید بود، یا هر گونه سوال یا فکر در مورد چگونگی بهبود این مقاله، لطفا نظر خود را ارسال کنید!

ترجمه از سایت medium.freecodecamp

منبع: https://nopardazco.com/blog/web-developer/221


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

کاربرد های برنامه نویسی پی اچ پی PHP و مزیت های آن

برنامه Hello World زیر با استفاده از زبان پی اچ پی که در درون کدهای اچ تی ام ال قرار گرفته است، نوشته شده:

<"DOCTYPE html> <meta charset=utf-8">

<title> PHP Test</title>

php>
echo Hello World

<?

مفسر پی اچ پی تنها کدهایی که در درون جداکننده های پی اچ پی قرار بگیرند را تفسیر می کند. معروف ترین جداکننده های پی اچ پی علامت <؟php و ؟> است. پی اچ پی زبانی اسکریپتی و مبتنی بر سرور می باشد. این زبان جهت ایجاد صفحات داینامیک بسیار مناسب است. PHP قادر . است تا به راحتی با دیتابیس هایی نظیر MySQL ارتباط برقرار کرده و از آن جهت ذخیره ، جستجو و نمایش اطلاعات استفاده نماید. خواه این اطلاعات مربوط به یک نرم افزار کوچک بوده و یا یک پروژه بزرگ تجاری. بر خلاف زبان HTML که کد های آن توسط مرورگر ترجمه و نمایش داده می شوند ، کد های PHP توسط سروری که فایل های PHP بر روی آن است ترجمه و در معرض نمایش کاربر قرار می گیرند.

php در طراحی 

تمامی کد ها قبل از ارسال به مرورگر کاربر پردازش و ترجمه شده و در نهایت به سمت کاربر ارسال می گردند. همچنین PHP زبانی اسکریپتی است. بدین معنا که بر خلاف سایر زبان ها نیاز به کامپایل شدن کدها قبل از اجرا ندارد و شما می توانید تغییراتی را که در کد های خود به وجود می آورید به سرعت مشاهده کنید. از آنجایی که این زبان مبتنی بر سرور است ، شما جهت کار با آن ، نیاز دارید تا سرور آن را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و عملا به صورت لوکال در کامپیوتر شخصیتان به یک سرور تبدیل شوید. یکی از وب سرور های معروف جهت کار با PHP ، وب سرور آپاچی (Apache Web Server ) می باشد.

تفاوت اسکریپت های کلاینتی و سروری

در اینترنت با دو نوع از اسکریپت ها سر و کار داریم. اسکریپت های سروری و اسکریپت های کلاینتی. اسکرییت های کلاینتی عموما شامل جاوا اسکرییت هستند که  که مسئول نمایش برخی اتفاقات در صفحه نظیر باز شدن pop
- up های برخی انیمیشن ها و یا منوی های آبشاری و ... می باشند. علت اینکه آنها را اسکریپت های کلاینتی می نامیم این است که این قبیل اسکریپت ها در کامپیوتر کاربر پس از لود صفحه اجرا و پردازش می شوند. استفاده از این نوع اسکریپت ها به بهبود عملکرد و سرعت اجرای برخی قابلیت ها در صفحه کمک می کند. . گرچه باید توجه داشت که جاوا اسکریپت در صورتی بر روی کامپیوتر کاربر عمل خواهد کرد که کاربر مورد نظر در مرورگر خود قابلیت استفاده از جاوا اسکریپت را فعال کرده باشد. بنابراین با احتمال فعال نبودن آن می توان نتیجه گرفت که برای امور مهم و کلی نباید از این اسکریپت استفاده نمود. سکریپت های سروری بر خلاف کلاینتی ، قبل از ارسال به کامپیوتر کاربر در داخل کامپیوتر سرور پردازش و تفسیر می گردند. استفاده از این نوع اسکریپت جهت عملیاتی نظیر ورود کاربران ، ذخیره تغییرات در دیتابیس ، جستجوی مقدار مشخصی در دیتابیس و ... کاربرد دارد. 

مزایای PHP نسبت به ASP

سرعت

سرعت PHP به مراتب قابل مقایسه با ASP نیست علتش این است که Microsoft از یک Technology در اجرا کردن کدهای زبان ASP استفاده می کند که در آن هر موقع شما تصمیم به استفاده از یک عنصر خارجی مانند VBScript , MSSQL , ODBC و خیلی چیزهای دیگر که در حقیقت از Engine های خارجی استفاده می کنند دستور به آن Engine خارجی می دهد و جواب بدست آمده را بررسی و برای استفاده در اختیار ادامه برنامه می گذارد . همین رفت و برگشت و اجرا کردن Engine های خارجی باعث کند شدن سرویس دهی می شود.

بهترین انتخاب، بیشترین سرعت MySQL

به خاطر قدرت خارق العاده MySQL و سازگار بودن این DBMS با . زبان PHP به صورتیکه PHP اتصال به MySQL را به صورت دستورات Internally پشتیبانی می کند و حتی نیاز به نصب Module اضافی برای این کار نمی باشد ، از سرعت بسیار بالایی در کار با SQL برخوردار است.

opensource

متن باز بودن PHP این امکان را به شما می دهد که شخصا اقدام به رفع مشکل کنید. 

اجرا بر روی Platform های مختلف

یک مشکل اساسی برای ASP وجود دارد و آن این است که ASP بدون Windows یعنی هیچ ! بدلیل اینکه ASP نصفی از کدها را توسط Engine های ویندوز اجرا می کند که در سیستم عامل های دیگر خبری از آنها نیست . لذا ASP در سیستم عاملهای دیگر همیشه دارای ضعفهای بزرگی است. اما PHP به دلیل آنکه از Engine های خاص هیچ سیستم عاملی برای اجرای کدها استفاده نمی کند قابلیت اجرا بر روی تعداد زیادی از OS ها را داراست که این یک مزیت برای برنامه نویس ها محسوب می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

اصول طراحی وب سایت چند زبانه چیست؟

یکی از موارد مهم برای سایت هایی که به دنبال کسب و کار در دنیای اینترنت هستند، ایجاد سایت چند زبانه است. چند زبانه بودن سایت باعث می شود افراد بیشتری از نقاط مختلف جهان، با خدمات سایت آشنا شوند.

اصول طراحی وب سایت چند زبانه چیست؟

طراحی سایت چند زبانه، قواعد زیادی دارد. مرتب سازی دامین های مختلف، تنظیمات وب سرور، ساختار URL  ها، چهار چوب صفحات، ترجمه محتوا به زبان های دیگر، رعایت اصول سئو در وب سایت های چند زبانه و همچنین رعایت اصول تجربه کاربری وب سایت از جمله این قواعد هستند.

محتوا در سایت های چند زبانه، معمولا در زبان های مختلف یکسان است. ولی تغییرات ناچیزی برای برخی از زبان ها، ممکن است وجود داشته باشد. یکی از سایت های چند زبانه که به ۳۵ زبان مختلف دنیا پیاده سازی شده است، سایت BOOKING.COM می باشد که دارای رتبه برتر در بین وب سایت های چند زبانه است. این سایت صفحه اصلی خود را به دو زبان انگلیسی و پرتغالی، طراحی کرده است.

طراحی سایت چند زبانه

برای این که یک سایت چند زبانه را طراحی کنید، اول باید زبان اصلی سایت را مشخص کنید. زبانی که اکثر محتویات وب سایت شما با آن پیاده سازی شده است. قدم بعدی در ایجاد سایت چند زبانه، مشخص کردن کد مربوط به زبان اصلی است. کد زبان اصلی، همان دو یا چند حرفی است که زبان مورد نظر را مشخص می کند. در اکثر موارد از دو حرف برای تعیین کد زبان اصلی استفاده می شود ولی ممکن است تا ۴ حرف را برای کد زبان اصلی استفاده کنند. به عنوان مثال کد زبانی EN-GB ، برای تشخیص زبان انگلیسی بریتانیایی می باشد و کد EN-US برای مشخص کردن انگلیسی امریکایی.

این کد زبانی باید به وب سایت چند زبانه اضافه شود و چنانچه از زبان انگلیسی برای زبان پیش فرض محتویات  استفاده می شود، این کار باید با استفاده از خاصیت LANG در تگ HTML صفحه، تنظیم شود. (<HTML LANG=”EN”> )

اصول طراحی وب سایت چند زبانه چیست؟

برای این که بخواهید محتویات سایت خود را به چندین زبان مختلف نمایش دهید، باز هم باید این کار را با استفاده از خاصیت LANG انجام دهید و زبان های مورد نظرتان را در آن مشخص کنید. به عنوان مثال برای سایتی که زبان اصلی محتویاتش، زبان انگلیسی است اگر بخواهید زبان فرانسه را برای نمایش محتویات به آن اضافه کنید، باید به صورت زیر عمل کنید :

<BLOCKQUOTE LANG=”FR”>

<P>LE PLUS GRAND FAIBLE DES HOMMES, C’EST L’AMOUR QU’ILS ONT DE LA VIE.</P>

</BLOCKQUOTE>

لینک ها در وب سایت های چند زبانه

از خاصیت HREFLANG می توانید در وب سایت های چند زبانه برای ایجاد لینک به صفحاتی که دارای زبان دیگری نسبت به مبدا لینک هستند، استفاده کنید و در تگ A زبان مورد نظر را مشخص کنید. به عنوان مثال،‌ مراحل زیر برای سایتی است که زبان اصلی آن، زبانی غیر از زبان فرانسه است و لینک هایی به زبان فرانسه را قصد داریم با آن اضافه کنیم :

<A HREF=”” HREFLANG=”FR”>FRENCH</A>

اگر لینک به زبان فرانسه باشد در این صورت، به صورت زیر هم از خاصیت LANG  و هم از HREFLANG استفاده می کنیم  :

<A HREF=”” LANG=”FR” HREFLANG=”FR”>FRANCAIS</A>

گوگل و سایت های چند زبانه :

گوگل از خاصیت LANG برای شناسایی زبان محتویات صفحات وب استفاده نمی کند بلکه شناسایی محتویات صفحات را با استفاده از الگوریتم های مخصوص خودش انجام می دهد. لذا به همین دلیل است که گوگل به سایت های چند زبانه توصیه می کند که تنها از یک زبان برای صفحات سایت خود استفاده کنند.

وب سایت های چند زبانه و اصول سئو :

کلمات کلیدی که در وب سایت های چند زبانه برای زبان های مختلف استفاده می شود، متفاوت است. چیزی که بسیار مهم است، بهینه سازی URL  ها در زبان های مختلف وب سایت می باشد. استفاده از URL های با معنی، که مشخص کننده محتوای آن باشد ( کلمات کلیدی )، در سئو تاثیر گذار است. بهتر است محتوای سایت متناسب با ملیت و گروه خوانندگان وب سایت، تغییر کند.

سئو سایت چند زبانه

سئو و بهینه سازی در سایت های چند زبانه موجب می شود رتبه سایت در موتور های جستجو بالاتر رود و تعداد بازدیدکنندگانی که از سایت بازدید می کنند، افزایش یابد. درست است که سئو غالبا بهینه سازی محلی یا لوکال است اما با در نظر گرفتن یک سری استانداردها، می توان سایت را در موقعیت های جغرافیایی مختلفی سئو کرد. برای این کار ابتدا باید تمام سایت را به زبان های مد نظرتان ترجمه کنید. شایان ذکر است که هر چه از تعداد زبان بیشتری در سایت استفاده کنید، پروسه سئو در سایت زمان برتر خواهد بود.

سئو سایت دو زبانه انگلیسی و فارسی

برای سایت هایی که از دو زبان انگلیسی و فارسی استفاده می کنند، باید کلمات کلیدی مربوط به محتویات سایت را در دو زبان انگلیسی و فارسی پیدا کنند و در متن قرار دهند. نکته دیگر قرار دادن منوها در سمت راست، برای زبان فارسی و در سمت چپ، برای زبان انگلیسی است. نکته ی بعدی در نظر گرفتن فاکتورهای سئو درونی و بیرونی سایت است. برای این که سایت دو زبانه ( انگلیسی – فارسی ) اعتبار بیشتری در موتور جستجوی گوگل داشته باشد و رتبه و رنکینگ سایت بهتر شود باید با سایر سایت ها به تبادل لینک داشته باشد که به این عمل پروسه لینک سازی می گویند.

سئو سایت بین المللی

اکثر سایت های بین المللی، از زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم سایت استفاده می کنند. برخی از سایت ها هم هستند که مخاطبشان، افرادی است که زبانشان عربی است و باید زبان عربی را به لیست خود اضافه کنند.

برای این که رتبه ی سایتتان را در گوگل بهبود دهید و بازدیدکننده های سایت را افزایش دهید باید در فروم های زبان مقصد فعال باشید تا کاربران فروم ها مطالب سایت شما را ببینند. در مجموع، به جرأت می توان گفت که سئو و بهینه سازی در سایت های چند زبانه، مدت زمان بیشتری را می طلبد.

بهینه سازی سایت های چند زبانه

گوگل ترانسلیت یا ترجمه گوگل، یک ماشین ترجمه است که صفحات سایت ها را به زبان های مختلف ترجمه می کند. هر چند ترجمه ماشینی بسیار سریع است و به زودی کار ترجمه را انجام می دهد اما دقت آن بسیار پایین است و درک مفهوم مطالب ترجمه شده، دشوار تر است. به همین دلیل استفاده از مترجم گوگل تاثیری بر سئو و افزایش بازدید کننده، ندارد و فقط برای استفاده آسان کاربران از سایت ایجاد می شود.

راه حل این مشکل، جایگزین کردن زیر دامنه بجای پوشه است. برای جلوگیری از لطمه به سئو و بهینه سازی در سایت باید یک زیر دامنه برای هر یک از زبان های سایت تعریف کنیم تا چگالی مخصوص خود را داشته باشند. همچنین بهتر است مترجم انسان، هر یک از این زیر دامنه ها را ترجمه کنند. تولید محتوای سازگار با سئو سایت، نیازمند فردی است که علم کافی در این زمینه دارد.

اصول طراحی وب سایت چند زبانه چیست؟

راه حل بعدی، استفاده از دستور REL=ALTERNATE و   HREFLANGمی باشد. استفاده ی این دو دستور، برای زمانی است که شما بخواهید به گوگل و سایر موتور های جستجوگر اعلام کنید که محتوای موجود در سایت شما، به زبان دیگری ترجمه شده است. این کار باعث می شود، روبات خزنده گوگل با استفاده از صفحات ترجمه شما، داده ها و اطلاعات ترجمه ماشینی خود را بهبود بخشد و در نتیجه رتبه سایت در موتور جستجو بالا می رود.

عدم استفاده از ارجاع از طریق  IP

پیشنهاد می شود از ارجاع کاربر (GEO TARGETING) بر اساس IPاستفاده نکنید به این دلیل که گوگل آن را به عنوان یک نوع سئو سیاه می شناسد و این موجب می شود سئوی سایت پایین بیاید.

خودداری از ادغام REL= CANONICAL و   REL=ALTERNATE

ادغام این دو دستور به جای هم نیز در اکثر مواقع، باعث می شود بر سئو سایت تأثیر مخربی گذاشته شود. زیرا کاربران تکنیک های لازم در این زمینه ندارند. برای استفاده از چنین دستوراتی، پیشنهاد می شود ابتدا تکنیک های این دستور را به خوبی فرا بگیرید.

استفاده نادرست از  ROBOTS.TXT

بهتر است تا جایی که امکان دارد، روبات گوگل را در بررسی صفحات به زبان های دیگر سایت، محدود نکنید زیرا این کار نیز تأثیرات مخربی را به دنبال دارد. همیشه دستورات فایل ROBOTS.TXT را بررسی کنید تا مطمئن شوید همه صفحات مد نظرتان ایندکس شده است.

منبع: طراحی وب سایت وب افرا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

تأثیر تکنولوژی برتولید و مصرف خبر

تکنولوژی حداقل هفت اثر بر نحوه تولید و مصرف خبر در سالیان اخیر داشته است. طی دهه گذشته، تکنولوژی دیجیتال راه های ایجاد و مصرف خبر و اطلاعات را به شکل چشمگیری تغییر داده است. به نظر نمی رسد که این روند رو به رشد، به این زودی آهسته شود. این موضوع در نشست جهانی ویرایشگران درهفته گذشته   GEN Summit 2016  مطرح شد. 

طی مدت دو روز و نیم، موضوع تولید خبر به روش دیجیتال موضوع مهم روز بود و بسیاری از مطبوعات به این پرداختند که این شیوه خبررسانی و ارائه خبر چگونه بر عادات خبری ما اثر می گذارد. منبع: Huffington Post.

فیس بوک میلیون ها دلار به بنگاه های خبری و شخصیت های معروف می پردازد تا ویدیوی زنده تهیه کنند

مدتی است خبر قرارداد فیس بوک Facebook با رسانه ها و شخصیت های معروف منتشر شده و گفته شده که این کمپانی در تلاش است تا ویدیوی زنده را به امکانات وبسایت خود اضافه کند، اما تاکنون روشن نبود که چقدر به آنها پرداخت کرده است. بر مبنای مدرکی که وال استریت جورنال به تازگی منتشر کرده، این غول شبکه های اجتماعی ۱۴۰ قرارداد مجموعا به ارزش ۵۰ میلیون دلار بسته است. منبع: Fortune.

نوآوری رسانه ای مردمی در آفریقای غربی

همزمان با تنوع و فعالیت محیط های رسانه ای آفریقای غربی و آزادتر شدن آنها پس از چندین دهه کنترل دولتی، خبرنگاری مستقل و نوآورانه سبب شفافیت و جوابگویی دولت شده است. فرصت های جدید برای سرمایه گذاران و پتانسیل اثرات اجتماعی و اقتصادی هم به مرور در حال ایجاد و رشد است. منبع: Reboot.

تصویر اصلی از فلیکر با مجوز Dirk Marwede.

منبع: سایت ijnet

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

6 شرکت تبلیغاتی برتر جهان

 

 

معرفی 6 شرکت تبلیغاتی برتر جهان 

  • بهترین: شرکت تبلیغاتی BBDO
  • دومین: شرکت تبلیغاتی DDB Worldwide
  • سوم: شرکت تبلیغاتی Droga 5
  • چهارم: شرکت تبلیغاتی Ogilvy & Mather
  • پنجم: شرکت تبلیغاتی MullenLowe
  • ششم: شرکت تبلیغاتی Wieden+Kennedy

 

گروه ادوایزری. اچ.کیو (AdvisoryHQ) هرساله شرکت های تبلیغاتی و برندهای بزرگ دنیا را ارزیابی می کند و بر اساس شاخص‌های مشخصی به رتبه بندی این برندها می‌پردازد. در این مقاله گروه ادوایزری به سراغ آژانس‌های تبلیغاتی بزرگ دنیا رفته و آن ها را تحلیل کرده است. بر این اساس، 6 آژانس تبلیغاتی به عنوان برترین‌ های دنیا شناخته شده اند که در ادامه دلایل موفقیت هر کدام به تفکیک مورد بررسی قرار گرفته است.

 

ششم: شرکت تبلیغاتی Wieden+Kennedy

«ویدن کِنِدی» بخاطر تاثیرات گسترده‌ای که در حوزه فرهنگ و هنر از خود به جا گذاشته‌است، در حال تبدیل شدن به یکی از چشم‌گیرترین شرکت های تبلیغاتی دنیاست. این شرکت نه تنها در طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی فوق العاده برای شرکت ها و برندها ید طولایی دارد، بلکه در تبلیغ شرکت خود هم بسیار خوب عمل کرده است. شمار زیادی از برنامه های رادیویی، بازی ها و برنامه های سرگرمی و وبلاگ های متعدد، شهرت زیادی برای «ویدن کِنِدی» دست و پا کرده است و باعث شده سهم خوبی از این داستان ها نصیبشان شود.

 

شرکت تبلیغاتی Wieden+Kennedy

 

آژانس تبلیغاتی «ویدن کِنِدی» به دو علت زیر مشهور و موفق شده است:

دامنه وسیع فعالیت ها

این شرکت فهرستی طولانی از مشتریان درست و حسابی دارد که مهم‌ترین آن‌ها کسب و‌کارهایی مانند نایک، اولد اسپایس(Old Spice) و هربال اسنس ((Herbal Essence هستند. تنوع کاری زیاد شرکت تبلیغاتی «ویدن کِنِدی» در زمینه‌های موزیک ویدئو و آهنگ‌ها، پیام‌های بازرگانی کوتاه و سایر انیمیشن‌های با کیفیت یکی از عوامل موفقیت این برند است. بازرگانی «ویدن کِنِدی» در زمان المپیک ریو در سال 2016 عملکرد چشمگیری از خود نشان داد و تبلیغات زیادی برای برندهایی مانند کرونا(Corona)، نت‌فلیکس (Netflix) و کوکاکولا (Coca-cola) انجام داد. با نگاهی به پورتفوی «ویدن کِنِدی» در اینجا می‌توانید بعضی از کارهای شاخص این شرکت را ببینید.

گسترش شعبه‌ها

با اینکه «ویدن کِنِدی» یکی از بهترین شرکت تبلیغاتی های جهان است، اما در میان همین بهترین‌ها هم به نوعی خاص و یونیک است. علتش هم شعب مختلف این برنداست که در نقاط مختلف دنیا پراکنده اند. هر یک از هشت آفیس این شرکت تبلیغاتی برنامه‌ها و تخصص‌های متفاوتی دارند که با نیاز بازار و مهارت افرادی که در آن آفیس کار می‌کنند سنخیت دارد. برای اینکه فهرست کامل تجربیات، گواهینامه‌ها، عناوین و تصاویر کارکنان «ویدن کِنِدی» را ببینید، می‌توانید سری به صفحه‌ی مردمی آنها را در اینجابزنید. فعالیت کارکنان‌، طراحان و مدیران تبلیغاتی این شرکت کاملاً شفاف روی سایتشان به نمایش گذاشته شده است. به طور مثال، دفتر پورتلند این شرکت برنامه‌ای را آغاز کرده است که در آن شرکت‌های تبلیغاتی با کارافرینان حوزه‌ی فناوری با یکدیگر مشارکت می‌کنند تا شبکه های اجتماعی و پلتفرم‌های جدیدی را ابداع کنند. دفتر آمستردام یک برنامه‌ی کارآموزی را شروع کرده و اداره‌ی دهلی نیز یک کلکسیون هنری راه انداخته که قیمت‌ آثار عرضه شده در آن مناسب و منصفانه است.کلکسیون منتخبی از علایق مختلف و روش های خلاقانه، باعث شده است که «ویدن کِنِدی» به یکی از بهترین آژانس‌های تبلیغاتی دنیا بدل شود. آن‌ها دائما به دنبال چیزهای جدید و متفاوت هستند. مخصوصا اینکه چون هر یک از دفاتر این شرکت شیوه‌ و روش منحصر بفرد خود را دنبال می کند، آن‌ها دائما در حال سوق دادن صنعت تبلیغات به سمت و سو های جدید هستند.

 

پنجم: شرکت تبلیغاتی MullenLowe

گروه «مولن لاو» که تصویر یک «اختاپوس بوکسور!» را به عنوان نماد خودش برگزیده، خود را به عنوان «گونه‌ ای متفاوت از جانوران» معرفی می‌کند. همانند بیشتر شرکت‌های تبلیغاتی موجود در این رتبه بندی، گروه «مولن لاو» نیز یک سازمان عمومی است اما بیشتر شبیه یک آژانس تبلیغاتی مستقل فعالیت می‌کند. مثل بیشتر آژانس‌های تبلیغاتی بزرگ و مشهور، این آژانس سابقه همکاری با برند‌های بزرگی مانند متل (Mattel)، اسوس (Asos)، گوگل، جانسون اند جانسون (Johsnon & Johnson) را در کارنامه خود دارد.

شرکت تبلیغاتی MullenLowe

 

رویکرد کاری

یکی از ویژگی های منحصربفرد آژانس تبلیغاتی مولن لاو،‌ مدل کسب و کار جالب آن است که چهار بخش مختلف دارد:

بخش مولن لاو (MullenLowe): شبکه‌ی ارتباطات بازاریابی یکپارچه‌ی این شرکت است که در بیش از 65 بازار قابل دسترس است.

بخش اُپن مولن لاو (MullenLowe Open): این بخش در زمینه‌ی رفتار مصرف‌کنندگان خرده فروشی و تجارت الکترونیک، تخصص دارد.

بخش پروفرو (MullenLowe Profero): این بخش مانند بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی دیگر، یک آژانس دیجیتال مارکتنیگ با خدمات کامل است که طراحی استراتژی، طراحی تبلیغات و تحلیل‌های آماری را نیز در این حوزه انجام می‌دهد.

بخش مدیاهاب مولن لاو (MullenLowe Mediahub): بخشی خلاقانه با قابلیت فعالیت در سطح جهانی است که مسئولیت برنامه‌ریزی ارتباطات، جست‌و‌جوی جهانی و رسانه‌های عملکردمحور را به عهده دارد.

گروه MullenLowe  هم، می‌تواند مثل خیلی‌های دیگر با ایده‌های معمولی کمپین‌های تبلیغاتی راه اندازی کند اما این کار را نمی‌کند. در عوض آن‌ها در تلاشند که هنجارشکنی کنند و چیزی منحصر به فرد ارائه کنند؛ آن‌ها این کار را عمدتاً با محوریت هایپرباندلینگ (hyperbundling) یا همان خدمات ترکیبی انجام می‌دهند. «مولن لاو» در چهار بخشی که دارد، سرویس‌هایی را با یکدیگر ترکیب می‌کند که نتیجه آن افزایش آگاهی برند و جلب توجه بالا است. این سرویس‌ها مبتنی بر استراتژی‌های تبلیغاتی مختلفی است: آگاهی برند،‌ بازاریابی دیجیتال،‌ مدیریت شبکه‌های اجتماعی، روابط عمومی اثربخش، تحلیل بازاریابی و عملکرد از جمله این خدمات است. به طور کلی، هدف آن‌ها گسترش کمپین‌های تبلیغاتی مشتریان نه در یک بعد خاص بلکه در تمامی ابعاد است.

جوایز

MullenLowe به علت عملکرد عالی در حوزه تبلیغات، دائما در حال کسب شهرت است و از این حیث فاصله‌ای چشمگیر با سایر شرکت‌های فعال در این حوزه دارد. این آژانس تبلیغاتی بخاطر استفاده‌ی بهینه از رسانه‌های جدید، رسانه‌های نوظهور و رسانه‌های حسی، تا کنون جوایز زیادی دریافت کرده‌ است؛ و در زمینه‌ تحقیقات بازار و بررسی رفتار مصرف‌کننده هم عملکرد درخشانی دارد. هم‌چنین این برند جوایز متعدد CLIO و OMMA را برای «کمپین بهترین نمایش» و «کمپین بهترین بازاریابی ویروسی» (مربوط به کلیپ سخت‌ترین شغل جهان) و هم‌چنین بهترین استفاده از «یکپارچگی محتوا» دریافت‌کرده‌ است. لیست جوایز آژانس تبلیغاتی «مولن لاو» را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

 

چهارم: شرکت تبلیغاتی Ogilvy & Mather

آژانس تبلیغاتی «اُگیلوی و ماثر» جهش بزرگی داشته و توانسته از یک شرکت تبلیغاتی یکی دو نفره به یکی از 6 شرکت بزرگ تبلیغاتی دنیا تبدیل شود. گسترش چشمگیر این شرکت تنها با چند آژانس بزرگ جهانی قابل مقایسه است و آنها توانسته‌اند از زمان آغاز به فعالیتشان در سال 1948 توسط موسسشان یعنی «دیوید اگیلوی» همچنان به گسترش خود ادامه دهند. «اُگیلوی و ماثر» هم‌اکنون نمایندگی های زیادی در سرتاسر دنیا و در حدود 150 شهر دارد که این نمایندگی‌ها طیف گسترده‌ای از سرویس‌های تبلیغاتی را ارائه می‌‌دهند.

 

شرکت تبلیغاتی Ogilvy & Mather

عوامل کلیدی که موجب شده تا این شرکت به یکی از بهترین شرکت‌های تبلیغاتی دنیا تبدیل شود:

 

دامنه وسیع فعالیت ها

عامل کلیدی در رشد و گسترش این شرکت، تمرکز بر روی تنها یک سرویس تبلیغاتی است: افزایش شناخت برند در ذهن مصرف‌کنندگان. با توجه به سرشت اصلی این شرکت،‌ «اُگیلوی و ماثر» به ارائه استراتژی‌ها و خدمات تبلیغاتی تمایل دارد که باعث ایجاد برندهای جدید شود. اگر بدنبال یک آژانس تبلیغاتی متفاوت در بازاریابی دیجیتال، تبلیغ محصول و یا برگزاری کمپین تبلیغاتی هستید، شرکت «اُگیلوی و ماثر» وسیع‌ترین حوزه فعالیت در صنعت تبلیغات را به خود اختصاص داده‌ است.

چند مورد از سرویس‌های تبلیغاتی آن‌ها عبارت است از:

 

تحلیل رفتار مصرف‌کننده:

با شناخت بهتر رفتار مصرف‌کنندگان، برندسازی بهتری می‌توان داشت. بدون اطلاع از علت رفتار  او اینکه چه تغییراتی باید در رفتار خود ایجاد کنید، حتی اگر بهترین شرکت‌های تبلیغاتی دنیا در کنارتان باشد، نمی‌توانید تبلیغات موثری داشته باشید.مشارکت مشتریان:

آنها روش‌های تبلیغاتی طراحی می‌کنند که مشتریان شما مدام درگیر تبلیغاتتان شوند.

بازاریابی دیجیتال:

امروزه آژانس‌های تبلیغاتی تاکید زیادی بر روی بازاریابی دیجیتال دارند، که دلیل آن گرایش بیشتر مصرف‌کنندگان به سمت رسانه‌های دیجیتال است. شرکت «اُگیلوی و ماثر» یکی از آژانس های برتر تبلیغاتی است که انواع سرویس‌های بازاریابی دیجیتال را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. یکی از خدمات مهمی که حتماً باید به آن توجه کنیم، سرویس‌های تبلیغاتی برای مدیریت بحران است. شرکت «اُگیلوی و ماثر» همان تیمی است که شما در زمان بحران به آن نیاز دارید تا به افزایش شهرت برند شما کمک کند. آن‌ها در زمینه‌ی جبران آسیب‌های وارد شده به برند تجربه‌ا‌ی دیرینه دارند. به این شرکت اختیار اعمال نفوذ بدهید تا از طریق تبلیغات موثر و کارامد به دفع هرگونه آسیب وارده به شهرت برند شما و یا رفع مشکلات و معضلات شما کمک کند.

 

مکان‌ها

شما فاصله‌ی چندانی از نمایندگی‌های شرکت«اُگیلوی و ماثر ندارید و شعب این شرکت تبلیغاتی را می‌توانید در تمامی قاره‌ها پیدا کنید. به طور مثال این آژانس تبلیغاتی در آمریکای شمالی به تنهایی 14 شعبه دارد وعمدتاً در شهرهای بزرگ هم فعالیت می‌کند (مانند چیپل هیل، سان فرانسیسکو، دترویت و نیویورک).

 

سوم: شرکت تبلیغاتی Droga 5

«دورگافایو» یکی از آژانس‌‌های برتر تبلیغاتی است که خود را به عنوان شرکتی «خلاقیت محور» و «بومی دیجیتالی» معرفی می‌کند و تمرکز عمده‌ی آن بر فعالیت‌های اجتماعی است. در حالی که این شرکت اخیرا سالگرد 10 سالگی فعالیت خود را جشن گرفته است، ولی اطلاعات کافی در رابطه با تاریخچه‌ی این شرکت در دسترس نیست زیرا آن‌ها بیشتر بر زمان حال متمرکز شده‌اند نه بر زمان قدیم؛ یعنی زمانی که آن‌ها همین الان مشغول به فعالیت در آن هستند و جایی که توجه و هدف آن‌ها بر آن متمرکز شده است.

 

شرکت تبلیغاتی Droga 5

«دورگا فایو» که فعالیت خود را با یک پروژه‌ی بزرگ در سال 2006 آغاز کرده، ممکن بود در عرض کمتر از 30 روز از شروع فعالیت به زندان بیفتند. اما از آن زمان تا حالا به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کرده‌اند. شاید این موفقیت تا حدودی به ماهیت ریسک-پذیری این شرکت مربوط شود. این روحیه ریسک‌پذیری تولید تبلیغات موثری را رقم زده است که مشابه آن قبلاً دیده نشده است! «دورگافایو» تا کنون با کمپانی‌های بزرگی کار کرده است که از جمله آن‌ها میتوان به یونیسف (UNICEF)،‌ گوگل،‌ اچ بی او (HBO)، پیزا هوت (Pizza Hut) و پرودنشیال (Prudential) اشاره کرد که البته فهرست این مشتریان بزرگ همچنان در حال افزایش است. فهرست کارهای قبلی این شرکت بسیار طولانی است که می‌توانید آن را در اینجا مشاهده کنید.

عوامل کلیدی زیر باعث شده است که این شرکت به یکی از بهترین آژانس‌های تبلیغاتی دنیا تبدیل شود:

 

ارتباط‌های شخصی

آنها اطلاعات چندانی در رابطه با تاریخچه‌ی تاسیس آژانس خود به افراد نمی‌دهند اما قطعاً اطلاعات زیادی در مورد سرویس‌های تبلیغاتی کنونی و کارکنانشان دارند. می‌توانید در اینجا به فهرست دفاتر، عکس پرسنل این شرکت بهمراه نام ایشان، صلاحیت‌ها وتجربیاتشان نگاهی بیاندازید. همیشه لازم نیست که بدانید شرکت تبلیغاتی شما کارکنان خود را از کجا استخدام کرده‌است، اما بهتر است تا پیش از امضای قرارداد، اطلاعات بیشتری در رابطه با صلاحیت کارکنان آن شرکت و ارتباط تخصص آن‌ها با استراتژی‌های تبلیغاتی و سرویس‌های مورد نیاز خود کسب کنید.

گستره حوزه فعالیت

پیش از امضای قرارداد با یک شرکت تبلیغاتی، اطلاع از  اینکه آن شرکت قادر به ارائه چه سرویس‌هایی به برند شماست، امری بسیار ضروری و مهم است. «دورگا فایو»  استراتژی‌ها و سرویس‌های تبلیغاتی زیادی می‌تواند ارائه دهد. علت اثربخشی بالای خدمات این شرکت بخاطر سرویس‌های گسترده آنهاست که فهرست برخی‌ از آنها در زیر آمده است:

تولید پروتوتایپ

بازاریابی حسی

کمپین‌های بازاریابی یکپارچه

استراتژی‌ برند

طراحی سایت‌های اینترنتی ویژه‌ی برندها

ارزیابی و تحلیل آمار‌ی

البته این‌ها تنها چند مورد از هفده سرویس تبلیغاتی است که  «دورگافایو» به مشتریانش ارائه می‌دهد.

خدمات شرکت تبلیغاتی Droga 5

 

جوایز

«دورگافایو» در جشنواره‌ی شیر‌های کن که همین امسال برگزار شد به عنوان یکی از شرکت‌ های برتر تبلیغاتی مستقل انتخاب شد. این آژانس تا کنون توانسته است در چندین جشنواره‌ی دیگر نیز جوایز خوبی را دریافت کند. «دورگا فایو» به عنوان آژانس Ad Age & Creativity سال انتخاب شد و هم‌چنین جوایز دیگری از جشنواره‌ی D&AD دریافت کرده است.

 

دومین: شرکت تبلیغاتی DDB Worldwide

تمرکز «دی دی بی» بر تولید محتوا و معرفی خود به عنوان یکی از بهترین شرکت های تبلیغاتی دنیاست. تلاش آن‌ها این است که با حداقل هزینه و خیلی سریع به این هدف نائل آیند. آنها بوسیله داشبوردهایی که طراحی کرده‌اند با جمع آوری‌ داده‌های بسیار از کمپین‌های خود،‌ کارایی این کمپین‌ها را رصد می‌کنند و قادر هستند تا فرایند‌های کاری خود را به سرعت اصلاح کنند. «دی دی بی» برای شرکت‌هایی مانند گلاد (Glad)، آیکیا (Ikea)،‌ مک دونالد (McDonald)، فولکس واگن (Volkswagen)، اسپرینت (Sprint)،‌ سیدنی اُپن هوس(Sydney Opera House) خدمات تبلیغاتی زیادی ارائه کرده‌است.

شرکت تبلیغاتی DDB Worldwide

عوامل کلیدی که این شرکت را به عنوان یکی از شرکت‌های تبلیغاتی عالی رتبه تبدیل کرده است:

 

پاداش‌ها و جوایز

«دی دی بی»  به دلیل عملکرد شاخص خود در صنعت تبلیغات،‌ تا کنون جوایز بسیار زیادی دریافت کرده است که فهرست آنها را می‌توانید در اینجا ببینید. با نگاهی به عناوین زیر،‌ می‌توان علت افزایش رتبه این آژانس تبلیغاتی و تبدیل شدن آن به یکی از بهترین‌ها را درک کرد:

101 شیر (Lions ) در فستیوال خلاقیت بین‌‌المللی شیرهای کن (مانند Grand Prix کارایی خلاقیت و چندین شیر طلایی) در سال 2016

32 مداد در جشنواره‌ی R&AD در سال 2015

32 جایزه در جشنواره‌ی بین المللی لندن در سال 2016

 

گستره حوزه فعالیت

بیشترین سرویس‌های تبلیغاتی که این شرکت تبلیغاتی می‌دهد عبارتند از پیام‌های بازرگانی کوتاه،  فیلم‌های کوتاه اطلاع رسانی (infomercials ) و یا دیگر انواع موشن گرافیک. «دی دی بی»  آثار گرافیکی ویژه‌ای خلق می‌کند که در آن  از تصاویر جذاب،‌ آمارهای پژوهشی، مفاهیم هوشمندانه و جذابیت‌های مدرن استفاده شده است. آن‌ها کمپین تبلیغاتی «کمک به کنیا، نه کانی» را بر عهده داشتند که در نتیجه آن مبالغ زیادی برای کمک به آفریقا جمع‌آوری شد. («کانی وست» یکی رپر و ترانه‌سرای آمریکایی است که کنسرت‌های خیریه‌ای نیز برگزار می‌کند.) «دی دی بی»  آمارهای خیلی ارزشمندی دارد که ثابت می‌کند که در اجرای استراتژی‌های تبلیغاتی موثر کاملاً تواناست.

خدمات مشتریان

«دی دی بی»  با ایجاد یک فضای شخصی که در آن کارمندان نظرات و فلسفه‌های خود را در رابطه با شرکت به اشتراک می‌گذارند، شرایطی ایجاد کرده ‌است که کاملاً متفاوت از سایر شرکت‌های تبلیغاتی است. در حالیکه بیشتر آژانس های تبلیغاتی در حد چند پاراگراف در رابطه با تاریخچه‌ی شرکت خود می‌نویسند، «دی دی بی» فیلم‌های تبلیغاتی در حد کسب و کارهای خیلی بزرگ می‌سازد  و ارتباطی صمیمی‌ با مردم برقرار می‌کند. شرکت «دی دی بی» در شهرهای بزرگ  ایالات متحده‌ی آمریکا مثل دیگر آژانس‌های تبلیغاتی بزرگ حضور دارد، شهرهایی نیویورک سیتی، بروکلین، میامی و سان فرانسیسکو.

 

شرکت تبلیغاتی BBDO

 

بهترین: شرکت تبلیغاتی BBDO

«بی بی دی او» که در سال 1891 تاسیس شد اولین دفتر کوچک خود را در شهر نیویورک و با نام شرکت Batten افتتاح کرد. در سال‌های بعدی، زمانی که با شرکت بارتون (Barton)، دورستین (Durstine) و آزبورن (Osborn) ادغام شد، شرکت نسبتاً جدید بارتون، باتن، دورستین و آزبورن(Batten, Barton و Durstine و Osborn) یا همان «بی دی دی او»(BBDO) به صورت رسمی آغاز به کار کرد. «بی دی دی او» کار خود را از یک دفتر تک-اتاقی شروع کرد و هم‌اکنون یکی از برترین آژانس های تبلیغاتی است که از سال‌ها پیش، یعنی در حدود 130 سال پیش در این زمینه مشغول به کار بوده است. هم‌اکنون این شرکت در حدود 289 آژانس تبلیغاتی دارد که در کل جهان پراکنده شده است و بیش از 15000 نفر کارمند دارد که همین موضوع باعث شده تا به یکی از بهترین آژانس های تبلیغاتی سراسر جهان بدل شود.

عوامل زیر باعث موفقیت این برند شده اند:

 

جوایز

«بی دی دی او» تا کنون جوایز زیادی بدلیل عملکرد شایسته‌ی خود دریافت کرده است. این آژانس تبلیغاتی یکی از کارامدترین شبکه‌های تبلیغاتی در سراسر دنیاست که هم در فستیوال کن و هم در گزارش‌های سالانه‌ی کن به عنوان بهترین شرکت تبلیغاتی شناخته شد. در حالیکه بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی به خاطر جوایز اندکی که در طول سال‌های طولانی دریافت کرده‌اند به خود می‌بالند، «بی دی دی او» برای سالیان متمادی به عنوان یکی از برترین آژانس های تبلیغاتی، شهرت قابل توجهی بدست آورده است. آن‌ها از سال 2005 تا به امروز جوایز زیادی را دریافت کرده‌اند و کاملاً شناخته شده‌هستند.


گستره حوزه فعالیت

«بی دی دی او» با چندین سرویس تبلیغاتی اثربخش به کمک مشتریانش می‌رود. این شرکت هم در زمینه پیام‌های بازرگانی و هم در حوزه تبلیغات چاپی طیف وسیعی از خدماتی تبلیغاتی با کیفیت عالی ارائه می‌دهد. در سال‌های اخیر، این آژانس تبلیغاتی با طراحی یک فعالیت مشارکتی و با ایده حفظ انگیزه‌ی مشتریان، توانست یک کمپین تبلیغاتی موفق برای شرکت گیتوراد (Gatorade) اجرا کند. این کمپین تبلیغاتی که حامی مالی آن گیتوراد (Gatorade) بود توانست چند نوع استراتژی تبلیغاتی را همزمان بکار گیرد: افزایش انگیزه‌ی مشتریان برای تغییر، ایجاد یک مکانیزم اهدای پاداش برای وفادار نگهداشتن مشتریان و استفاده از تصاویر گرافیکی زیبا برای تبلیغ محصولات. آن‌ها روزمه‌ی تحسین برانگیزی از خدمات تبلیغاتی را  گرد‌آوری کرده اند که می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

 

مکان‌ها

زمانی که صحبت از مکان به میان می‌آید، به دلیل حضور گسترده‌ی «بی دی دی او» در همه‌ی مکان‌ها و نقاط دنیا، می توان آنها را به عنوان یکی از بهترین آژانس‌های تبلیغاتی دنیا در نظر گرفت. در حالیکه این شرکت تنها یک مکان آجری و سیمانی در ایالات متحده‌ی امریکا دارد ولی از قدرت نفوذ بالایی در آمریکای لاتین، خاور میانه، آفریقا، آسیا و نیوزیلند برخوردار است. آژانس تبلیغاتی «بی دی دی او»  در سرتاسر جهان گسترده است و این نشان می‌دهد که استراتژی‌های تبلیغاتی آن‌ها موفق بوده است چون توانسته‌اند این تعداد بالای شعب را حفظ کنند.

 

آدرس وبسایت حوزه فعالیت آژانس تبلیغات
www.bbdo.com پیام بازرگانی و تبلیغات چاپی BBDO Worldwide 1
www.ddb.com موشن گرافیک DDB Worldwide 2
droga5.com ساخت پروتوتایپ،‌ بازاریابی حسی،‌ استراتژی برند Droga5 3
mullenlowegroup.com تحلیل مشتری،‌ دیجتال مارکتینک،‌ مشارکت دادن مشتری Ogilvy & Mather 4
www.ogilvy.com روابط عمومی،‌ تحلیل عملکرد،‌ دیجتیال مارکتینگ MullenLowe Group 5
www.wk.com آگهی بازرگانی،‌ موزیک و ویدئو Wieden + Kennedy

6

www.tabliq.com

تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

طراحی سایت شرکتی تهران | قم | مشهد | شمال | چند زبانه

با توجه به حضور پر رنگ تر کاربران در فضای مجازی اکنون وقت آن فرا رسیده است تا شرکت ها با تمرکز بیشتری روی وبسایت های مربوطه به کسب و کار خود فعالیت داشته باشند. قطعا طراحی سایت شرکتی حرفه ای یکی از مهم ترین نیاز های آینده آن ها خواهد بود.

طراحی سایت شرکتی تهران

همانطور که می دانید شهر تهران پایتخت ایران و یکی از مهم ترین شهر های کشور محسوب می شود. اهمیت طراحی سایت شرکتی تهران از آن جا است که رقابت شدیدی بین شرکت های مختلف وجود دارد و هر کدام در تلاش هستند تا جایگاه مناسب تری را برای خود به دست آورند. اما فاکتور های زیادی برای به موفقیت رسیدن در این زمینه وجود دارد که ما تلاش داریم تمامی این نکات را در طراحی سایت مورد نظر شما در نظر بگیریم.

از این رو شرکت طراحی سایت نوپرداز آماده ارائه خدمات طراحی سایت شرکتی در شهر تهران به صورت کاملا حرفه ای به مشتریان گرامی می باشد.

طراحی سایت شرکتی قم

استان قم دیگر شهر مهم و مذهبی در کشور ما است که در این شهر نیز رقابت میان شرکت ها بسیار جدی است. از آن جایی که روی آوردن به کسب و کار های اینترنتی یک راه مناسب برای جدا کردن شرکت از سایر رقیبان است، پس این یک نیاز جدی برای شرکت های فعال در قم ترقی می گردد.

ما در نوپرداز به شما این اطمینان را می دهیم که طراحی سایت شرکتی مورد نظر شما را مطابق با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا پیاده سازی نماییم. برای سفارش طراحی سایت شرکتی قم می توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

طراحی سایت شرکتی شمال

بخش شمالی کشور ما همیشه در زمینه های مختلف از جمله توریستی و تفریحی فعالیت بالایی داشته است. از این رو شرکت های زیادی در این ناحیه تاسیس گردیده اند. ضرورت طراحی سایت شرکتی شمال کشور بسیار بالا بوده و سبب افزایش مشتریان خواهد شد.

ما در نوپرداز با ارائه خدمات مختلفی از قبیل طراحی سایت، سئو و طراحی اپلیکیشن این اطمینان را به شما می دهیم که بهترین نتایج را برای شرکت شما به ارمغان آوریم.

سایت شمال 

طراحی سایت شرکتی شهر مشهد

شهر مشهد همواره شامل مهم ترین مراکز تجاری و شرکت های بزرگی بوده است. شما می توانید با طراحی سایت شرکتی شهر مشهد تمایز خود با سایر رقیبان را آشکار کرده و از مشتریان بی شمار موجود در دنیای اینترنت برای پیشرفت کسب و کار خود استفاده نمایید. 

شرکت طراحی سایت نوپرداز با ارائه خدمات پیشرفته این امکان را به شما می دهد تا تمام خواسته های خود را در دنیای اینترنت به عمل مبدل نمایید.

بررسی امکانات مختلف سایت شرکتی

  • امکان مدیریت نمودن بخش وبلاگ سایت شرکتی
  • ویرایش، ایجاد و حذف خبر های سایت
  • امکان مدیریت منو ها
  • امکان ایجاد گالری و اسلایدر در سایت
  • امکان نمایش سایت در دستگاه های مختلف

هدف از طراحی سایت شرکتی حرفه ای چیست؟

هدف از طراحی سایت شرکتی دسترسی راحت تر مشتریان به خدمات شرکت شما و فروش حرفه ای در بازار است. شما می توانید با معرفی و نمایش درست محصولات و خدمات شرکت به بازدیدکنندگان آن ها را به مشتریان همیشگی خود تبدیل نمایید. شرکت طراحی سایت نوپرداز همواره آماده است تا شما را در دست یابی به این هدف مهم همراهی نماید.

هدف از طراحی وب سایت 

طراحی سایت شرکتی چند زبانه

شرکت های زیادی در ایران وجود دارند که با شرکت های موجود در دیگر کشور ها همکاری می کنند. قطعا طراحی سایت شرکتی چند زبانه سبب کاهش هزینه های مرتبط با طراحی چند سایت خواهد شد و گسترش کسب و کار شما در کشور های مختلف راحت تر خواهد بود. همچنین طراحی یک وب سایت چند زبانه از سردر گم شدن مشتریان شما جلوگیری خواهد نمود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد