طراحی وب سایت

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

۲۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

سئو وب سایت های تک صفحه ای

سئو و بهینه سازی سایت های تک صفحه ای همواره یکی از مسائلی است که نیازمند داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می باشد. ساختار تک صفحه ای این وب سایت ها سبب می شود که شما نتوانید بیش از یک یا دو کلمه را برای وب سایت خود هدف قرار دهید. با وجود همه این مشکلات، سایت های تک صفحه ای قدیمی نیستند و با استفاده از روش های درست، می توانند بهینه سازی شوند. از سوی دیگر، آن ها روی یک هدف متمرکز شده اند و می توانند به طور انحصاری به منظور تحویل به آن هدف طراحی شده و با توجه به این ایده بهینه سازی شوند. در ادامه برخی از این روش های هوشمندانه را برای شما توضیح می دهم.

سئو 

معماری وب سایت

استفاده از معماری غیر قابل بازگشت یکی از مشکلات همیشگی صاحبان وب سایت ها بوده است. این مورد به شما کمک می کند تا دامنه وب سایت خود را گسترش داده و قدرت دامنه و چندین کلمه کلیدی را هدف قرار دهید. یکی از مهم ترین نکاتی من در مشاوره های سئو با آن ها برخورد کرده ام، وب سایت های تک صفحه ای هستند که فاقد وبلاگ و یا صفحات دیگری در کنار صفحه اصلی خود هستند. اضافه کردن صفحات به یک وب سایت تک صفحه ای، آن را به یک سایت چند صفحه ای تبدیل می کند. همچنین سعی کنید محتوای موجود در یک صفحه وب سایت خود را در یک فرمت سازمان یافته و قانع کننده مرتب نمایید. شما می توانید محتویات را به عنوان ها جدا کنید: ویژگی ها، سرفصل ها، بررسی ها، فرم تماس و غیره.

سازماندهی فایل های CSS برای ربات های گوگل

سازماندهی درست فایل های css یکی از مهم ترین عوامل سئو سایت شما می باشد. وجود کد های css پراکنده در وب سایت سبب سردرگمی موتور های جستجو و نظم وب سایت شما را با اختلال مواجه خواهد کرد. معمولا بهترین مکان برای قرار دادن فایل های css در بلای صفحه است.

جستجو قدرت بیشتر

لینک سازی همچنان به عنوان یکی از مهم ترین عوامل سئو وب سایت ها شناخته می شود. شما نباید بر روی ایجاد لینک های اسپم در بخش های تصادفی متمرکز شوید. شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی مختلف و سرویس های ارائه دهنده وبلاگ و انجمن های نسبت به ساختن لینک های قدرتمند اقدام نمایید.

تگ های H1

معمولا استفاده از چندین تگ H1 برای وب سایت شما مناسب نخواهد بود. استفاده از چندین تگ H1 در یک تک صفحه، می تواند یک جدایی در محتوا را نشان دهد و این باعث می شود که صفحه شما قابل خواندن و جستجوی دوستانه باشد. همچنین فرصتی برای بهینه سازی کلید واژه های بیشتر را  ارائه می دهد.

خوانایی وب سایت

سعی کنید خوانایی وب سایت را نادیده نگیرید. هیچ وقت خوانایی وب سایت خود را قربانی سئو نکنید. اگر وب سایت شما خوانایی کمی داشته باشد هیچ چیزی رتبه بندی سایت شما را خراب تر از آن نخواهد کرد. بهترین روش برای کسب رتبه های برتر در موتور های جستجو ارائه محتوای با کیفیتی است که مربوط به مخاطبان شما باشد.

تازه نگه داشتن محتوا سایت

یکی از مهم ترین نکاتی که در سئو و رتبه بندی سایت شما در موتور های جستجو اهمیت دارد این است که محتوا سایت خود را به صورت مدام تازه نگه دارد. شما باید قدرت خلاقیت بالایی داشته باشید تا بتوانید هر آنچه در وب سایت خود می بینید تغییر دهید. یک راه برای حل این مشکل ایجاد قسمتی برای بررسی محصولات قدیمی و دریافت نظرات و پیشنهادات کاربران می باشد. در بدترین حالت شما فقط باید یک صفحه دیگر برای محتوا مورد نظر خود به سایت اضافه نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nopardaz nopardaz

طراحی وب سایت با وردپرس

طراحی وب سایت با وردپرس و توسعه ی آن

تیم ما ارائه دهنده طراحی و توسعه وب سایت وردپرسی کامل است که شامل نام تجاری، بهینه سازی موتور جستجو و تمرکز بر روی افزایش بازدید کنندگان است.

تیم طراحی ما از تکنولوژی و کدها استفاده می کند و همچنین بر روی جذب مشتری و تجربه کاربر از سایت تمرکز می کند . پروژه های طراحی وب ما در صفحه نتایج موتور جستجو از طریق محتوا سازی و بهینه سازی صفحه بالا می آید . تیم ما با طراحی سایت مشتری محور به شما کمک می کند درامد دلخواه خود را بدست آورید .

مواردی که برای طراحی یک وب سایت جذاب ضروری است .

اگر طرحی منحصر به فرد دارید که می خواهید ایجاد کنید، ما یک وب سایت سفارشی را  طراجی خواهیم کرد که انواع پست های سفارشی، طبقه بندی ها، API ها و / یا پلاگین هایی را که برای الزامات پروژه شما طراحی شده و کد گذاری شده را داشته باشد.

تمام طرح های طراحی وب سایت و توسعه پروژه در امتداد یک فرایند ساختاری است که به ما کمک می کند پروژه شما را در زمان و با بودجه موردنظرتان اجرا کنیم. هر پروژه توسط یک مدیر پروژه متخصص رهبری می شود که وظیفه ی مدیریت تیم پروژه شامل  یک کارشناس جستجوگر، طراح گرافیک، مدیر محتوا و تیم coding front و backend را بر عهده دارد .

تیم طراحی وب افرا به مزایای بهینه سازی موتورهای جستجو معتقد است ، بنابراین اطمینان حاصل خواهیم کرد که  بهینه سازی موتور های جستجو بخشی جدایی ناپذیر از پروژه شما باشند . تحقیقات رقابتی و انتخاب کلمات کلیدی مناسب ، ساخت نقشه  سایت و بهینه سازی صفحات ، و در آخر ایجاد یک وب سایت که موتورهای جستجو را جذب کند و ترافیک سایت شما را بالا ببرد تا منجر به کسب درامد شما بشود ؛ از جمله فعالیت های تیم طراحی وب سایت وب افرا است .

طراحی وب سایت با وردپرس

طراحی وب سایت با وردپرس

ویژگی های پروژه های طراحی وب سایت وردپرس سفارشی با تاکید بر بهینه سازی موتورهای جستجو

  • موضوع و اهداف بازاریابی
  • موضوع و اهداف وب سایت جدید
  • ارائه محصول یا خدمات در وب سایت جدید
  • شناسایی مخاطبان هدف و شخصی که بازدید کننده وب سایت خواهد بود .
  • جهت و اهداف نام تجاری
  • معرفی وب سایت های قبلی
  • وب سایت های الهام بخش (وب سایت هایی که دوست دارید وب سایتتان شبیه آن ها باشد )
  • کلمات کلیدی متمرکز برای بالا بردن سئوی سایت
  • کلید واژه برای نقشه برداری محتوای سایت
  • بهبود و بهینه سازی وب سایت مورد نیاز
  • سنجش کارایی و پیشرفت وب سایت
  • ارائه ی محتوا مناسب
  • نتایج مورد نظر ترافیک وب سایت
طراحی وب سایت با وردپرس

طراحی وب سایت با وردپرس

وب سایت های وردپرس وب افرا با آخرین تکنولوژی ساخته می شوند 

  • تم های وردپرس ما ریسپانسیو هستند، به این معنی که آنها به طور خودکار با دستگاه های تلفن همراه مانند اپل و iPads سازگار هستند . طراحی وب پاسخگو (همچنین به عنوان RWD شناخته می شود) یک رویکرد طراحی وب است که امکان مشاهده مطلوب را در طیف وسیعی از دستگاه ها فراهم می کند. یک وب سایت ریسپانسیو  می تواند در لپتاپ ها ، رایانه های خانگی، تبلت ها و موبایل ها  نمایش داده شود . این موجب صرفه جویی در زمان می شود و هزینه های تعمیر و نگهداری را نیز کاهش می دهد.
  • کارایی یک نگرانی کلیدی در تیم ما است ، بنابراین نیاز نیست شما در مورد آن نگران باشید . با Genesis ما می توانیم بسیاری از گزینه های کاربردی و کد ها را بدون تحت تاثیر قرار دادن کارایی وب بهبود ببخشیم .
  • پروژه های ما وب سایت یا وبلاگ شما را در موتورهای جستجو بالاتر می رسانند و وظایف سئو مانند متا را با ملایمت توصیف می کنند .
  • تیم ما وب سایت وردپرسی امن را ارائه می دهد و شما با دانستن این موضوع راحت می توانید با وب سایت خود کار کنید .
  • به راحتی با استفاده از ویجت ها، ستون ها و طرح بندی های چندگانه  سایت خود را آپدیت یا سفارشی کنید. جهان دائما در حال تکامل است و وب سایت شما نیز باید باشد.
  • تمام وبسایت ها و تم های جدید با HTML5 ساخته می شوند که به این معنی است که وب سایت یا وبلاگ شما سریع و انعطاف پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nopardaz nopardaz

وب سایت ها چگونه به معرفی شرکت من کمک میکنند

یک سوال ساده، یک وب سایت چیست؟ در توضیح ساده ، وبسایت یک دامنه واحد است که از صفحات وب مختلفی تشکیل شده است. همه ما باید امروزه مزایای یک وب سایت را بدانیم، اما با تعجب باید بگویم بیشتر افراد نمی دانند مزایایی که طراحی وب سایت می تواند برای کسب و کار آنها فراهم کند را نمی دانند و بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها دارای وب سایت و حضور آنلاین نیستند .

وب سایت ها چگونه به معرفی شرکت و کسب و کار من کمک می کنند ؟

اگر کسب و کار دارید و یک وب سایت ندارید، فرصت های عالی برای گسترش کسب و کارتان را از دست می دهید. یک وبسایت میتواند برای انجام بسیاری از استراتژیهای بازاریابی مختلف برای کمک به رشد کسب و کار شما استفاده شود.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، شما باید بدانید مشتریان شما کجا هستند. اما اگر مشتریان کسب و کار شما را می شناسند و در مورد آنچه شما ارائه می کنید آگاه هستند ، اما نمی توانند به شما برسند ؛ شما این مشتریان را از دست خواهید داد . این یکی از خطراتی است که شما با نداشتن وب سایت برای کسب و کار خود ایجاد می کنید .

وب سایت ها چگونه به معرفی شرکت من کمک میکنند ؟

وب سایت ها چگونه به معرفی شرکت من کمک میکنند ؟

مزایای دیگر داشتن یک وب سایت شرکتی و تجاری چیست؟

  1. وب سایت های تجاری مقرون به صرفه تر هستند .

شما دقیقا می دانید که وب سایت شما چه مقدار هزینه بر است و یا چقدر  هزینه خواهد داشت . از سوی دیگر در فروشگاه ها هزینه های غیر معمولی رخ می دهد که می تواند به کسب و کار شما آسیب بزند مانند سرقت ، کارکنان اضافی و …

۲٫ قابل دسترس بودن در ساعات مختلف از ویژگی های وب سایت هاست .

وب سایت شما و حساب های رسانه های اجتماعی آن ۲۴ ساعت از هفت روز هفته و در ۳۶۵ روز سال در دسترس هستند . تصور کنید که می خواهید از یک فروشگاه کالایی بخرید. شما تمام تلاش های لازم برای رفتن به فروشگاه را انجام می دهید، اما هنگامی که به آنجا می روید، بسته شده است. شما فقط یک فروشگاه دیگر پیدا خواهید کرد که به راحتی قابل دسترسی است.

از آنجا که وب سایت شما در تمام طول روز کار می کند،مشتریان می توانند به راحتی از کافی شاپ، مبل یا تخت خود استفاده کنند و  به وب سایت و خدمات شما دسترسی داشته باشند.

۳٫ استفاده از  وب سایت در هر مکان راحت است .

رانندگی به دنبال یافتن فروشگاه های مختلف که در دسترس هستند برای خرید، راحت تر است یا نشستن در مبل راحتی در خانه و خرید محصولات ؟ پاسخ کاملا واضح است ،کسب و کارهای هوشمند این واقعیت را درک می کنند و در نتیجه وبسایت خود را برای ساخت محصولات و خدمات گونه ای طراحی می کنند تا مشتریان بالقوه بتوانند برای محصولاتی که می خواهند خرید کنند.

۴٫ اعتبار بخشیدن به کسب و کارتان

با ثبت سفارش ساختن یک وب سایت، به کسب و کارتان فرصت دهید تا به مشتریان بگویید چرا باید به شما اعتماد کنند و توصیفات و حقایق را برای حمایت از این فرصت ها بیان کنید . باور داشته باشید یا نه ؛ اکثر مردم قبل از خرید برای بررسی اعتبار شرکت و کسب و کار ابتدا به اینترنت  مراجعه می کنند و در مورد محصول یا سرویس به جست و جو می پردازند. هنگامی که شما خدمات یا محصول خوب را ارائه می دهید، نظر مثبت گوگل در مورد کسب و کار شما گسترش می یابد.

مردم وقتی به یک تجارت و کسب و کار اعتماد می کنند که با آن کاری انجام دهند . با استفاده از وب سایت ، شما می توانید به طور مداوم در خدمت مصرف کنندگان آنلاین باشید و اعتبار خود را به عنوان صاحب کسب و کار افزایش دهید .

۵٫ فروش بیشتر با طراحی وب سایت

بدون فروش و یا فروش کمتر از چیزی که خرج کرده اید ، کسب و کار شما شکست خورده است ، با داشتن وب سایت آنلاین شما اجازه فروش محصولات یا خدمات خود را ۲۴ ساعته به هر کسی و بدون هیچ محدودیتی خواهید داشت . به طور خلاصه چیزی که در سراسر جهان قابل مشاهده است به این معنی است که شما احتمال بیشتری برای به دست آوردن مشتری بیشتر خواهید داشت. مشتریان و بازدید کنندگان بیشتر ، فروش بیشتری را به وجود می آورند.  و فروش بیشتر موجب شادتر شدن شما و سهامداران شما خواهد شد!

وب سایت ها چگونه به معرفی شرکت من کمک میکنند ؟

وب سایت ها چگونه به معرفی شرکت من کمک میکنند ؟

۶٫ بازار یابی

داشتن یک وب سایت و استراتژی حضور آنلاین، شما را قادر می سازد تا کسب و کار خود را به صورت آنلاین سازماندهی کنید . تعداد زیادی استراتژی های بازاریابی وجود دارد که شما می توانید برای تبلیغ و کسب و کار خود استفاده کنید. تمام راهبردهای بازاریابی آنلاین اثبات شده اند که موثر هستند. به نظر شما کدامیک از موارد بازاریابی آنلاین با کسب و کار شما همخوانی دارد ؟  با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در مورد بهترین بازاریابی برای کسب و کار شما راهنمایی کنیم .

 

 در آخر داشتن وب سایت برای صاحبان کسب و کار ضروری است .

برای هر کسب و کار داشتن یک وب سایت لازم است. از وب سایت های حرفه ای مزایای بیشتری را می توانید به دست آورید نظر خود را در مورد طراحی سایت شرکتی به ما بگویید و یا در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nopardaz nopardaz

استفاده از هوش مصنوعی در طراحی وب سایت

تحقیقات اخیر نشان داده است که بیشتر کاربران ترجیح می دهند که به جای این که در گوگل به دنبال محصول مورد نیاز خود بگردند، این کار را از طریق وب سایت آمازون انجام دهند. بیشتر شرکت های و فروشگاه های اینترنتی بزرگ دنیا در حال تغییر نگرش خرید مشتریان نسبت به طراحی وب سایت ها هستند. امروزه بیشتر فروشگاه های اینترنتی پیشرفته از فن آوری های چت بات ها و جستجو های صوتی و غیره استفاده می کنند. طبق گفته Gartner، تمام شرکت های بزرگ تجارت الکترونیک تا سال 2021 از محصولات صوتی و بصری استفاده خواهند کرد. علاوه بر این، راه حل های هوش مصنوعی در طراحی وب سایت، شرکت های تجارت الکترونیک را قادر می سازد تا به راحتی خواسته های مصرف کنندگان را درک نمایند و محصولاتی را که متناسب با نیازهای مشتریان باشد را ارائه دهند. بنابر پیش بینی Futurologists این روش ها تا سال 2020 به میزان 30 درصد بر افزایش فروش وب سایت ها کمک خواهد کرد. در ادامه به بررسی مزایای هوش مصنوعی در طراحی سایت می پردازیم.

جستجو سریع تر در وب سایت

مشتریان همیشه دوست دارند که اطلاعات مورد نیاز خود را در وب سایت شما به سرعت و راحتی هر چه تمام تر پیدا کنند. استفاده از جستجو های صوتی در حال حاظر یکی از محبوب ترین روش های جستجو در مخصوصا میان جوانان است. باید دید آیا Siri ،Cortana و سایر نرم افزار های جستجو صوتی می توانند به عنوانی دستیار در خرید های مجازی به مشتریان کمک کنند یا نه! در هر صورت استفاده از جستجو های صوتی بخش مهمی از طراحی و توسعه وب سایت های فروشگاهی خواهد بود.

تعامل بهتر با مشتریان

تعامل با مشتریان سایت 

امروزه چت بات ها روند برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان را طبیعی تر کرده اند. با استفاده از هوش مصنوعی، آن ها به زودی یاد خواهند گرفت که چگونه احساسات انسان را تشخیص دهند. در حقیقت، استفاده از این گزینه تمام موانع ارتباطی را حذف می کند و فرآیند خرید را آسان تر و راحت تر می کند. با استفاده از هوش مصنوعی، تعامل از طریق چت بات ها شبیه مکالمه با یک مشاور واقعی هنگام خرید خواهد بود که اطلاعاتی از قبیل ویژگی های آن، کیفیت و قیمت را به مشتریان ارائه می دهد. پس بهتر است در هنگام طراحی سایت، مخصوصا برای فروشگاه های اینترنتی، چت بات را در نظر بگیرید.

ایجاد تجربه کاربری مناسب تر

با استفاده از راه حل های هوش مصنوعی شما می توانید طراحی وب سایت خود را بهتر با نیازهای کاربران تطبیق دهید. تکنولوژی یادگیری آنی با درک وضعیت کنونی مشتری و سلیقه آن ها تجربه کاربری مناسب تری را ایجاد خواهد کرد. بر اساس اطلاعات دریافت شده، این تکنولوژی اجازه می دهد تا به صورت پویا طراحی وب سایت ها را برای هر مشتری تغییر دهیم. علاوه بر این، طیف وسیعی از امکانات وجود دارند:

  • نمایش نظرات درباره کالا ها
  • ارائه دادن قیمت ها در زمان مناسب
  • نمایش تبلیغات شخصی
  • محتوای ویدئویی مناسب برای تحریک مشتریان فروشگاه

ایجاد تجربه شخصی در وب سایت برای مشتریان

شخصی سازی سایت 

با افزایش تعداد خرید آنلاین، تعامل کاربر با وب سایت با سطح کاملا جدیدی روبرو می شود. با استفاده از راه حل های هوش مصنوعی، تجربه فروشگاه آنلاین بیشتر و شخصی تر می شود. هدف بسیاری از وب سایت ها در حال حاظر فقط استفاده از ناوبری نیست و بلکه آن ها می کوشند تا مشتری در یک محیط خرید و فروشگاه کاملی قرار بگیرد. از آنجا که فرد می تواند به راحتی آنچه را که نیاز دارد انتخاب کند، زمانی که او چیزی را می خواهد همه چیز به گونه ای طراحی شده است که گویی فروشگاه برای او شخصی سازی شده است.

بازاریابی موثرتر

طراحی وب سایت 

فن آوری یادگیری ماشین، به عنوان بخشی از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده های بزرگ، فرصت های عالی برای بازاریابان تجارت الکترونیک  ایجاد خواهد کرد. با استفاده از این فن آوری ها پیش بینی های بازاریابی، بر اساس رفتار مشتری ممکن خواهد بود. مثلا:

  • چه نوع محصولاتی مشتریان را آزار می دهد؟
  • فهمیدن آستانه قیمت مناسب برای مشتری 
  • درک زمانی که مشتری احتمال تمایل بیشتری برای خرید محصول دارد.

به نظر شما آیا ایده های دیگری هم وجود دارند که در این جا گفته نشده اند؟ منتظر شنیدن نظرات شما هستم.

ترجمه از سایت stfalcon

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nopardaz nopardaz

ارائه خدمات ویژه به مشتریان، کلید رشد فروشگاه اینترنتی

اگر چه دنیای اینترنت به یک مکان عمومی برای خرید و فروش کالا ها در فروشگاه های اینترنتی تبدیل شده است اما همچنان عدم تعامل شخصی بین مصرف کنندگان و شرکت ها وجود دارد. در بسیاری از موارد پاسخ ندادن اوپراتور های فروشگاه اینترنتی به مشتریان سبب سرخوردگی و نگرانی مشتریان خواهد شد. زمان پاسخگویی به مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. تحقیقات اخیر نشان داده است که از هر 5 مشتری فروشگاه های اینترنتی 3 نفر به خاطر پاسخگویی نامناسب و با تاخیر خرید خود را کامل نکرده اند. در حالی که برای جذب همین مقدار مشتری جدید شما باید هفت برابر مشتریان فعلی خود هزینه کنید تا مشتریان جدید جایگزین شوند. ارائه خدمات عالی به مشتریان نه تنها باعث افزایش فروش و سود می شود، بلکه به شرکت ها کمک می کند تا در بازار جایگاه و موقعیت فروشگاه اینترنتی خود را تثبیت نمایند. در زیر به بررسی موارد ویژه ای می پردازیم که از آن ها به عنوان کلید رشد فروشگاه اینترنتی یاد می شود.

سیاست های بازگشت محصول

بازگشت محصول فروشگاه 

یکی از مهم ترین مواردی که مشتریان یک فروشگاه اینترنتی با آن مواجه هستند، بازگشت محصول است. معمولا 15 تا 30 درصد از کالاهایی که به صورت آنلاین خریداری می شوند، بازگشت داده می شوند. بنابراین یک سیاست ساده و آسان برای بازگشت محصول در نظر بگیرید. سیاست های بازگشت محصول و مراحل مورد نیاز آن، باید در صفحات متعدد سایت شما و ایمیل خرید نشان داده شود. استفاده از یک فرآیند شفاف و دقیق اعتماد به نفس مشتریان را برای خرید از فروشگاه اینترنتی شما افزایش خواهد داد. به گفته دکتر توماس لمبو، صاحب Samurai Insoles "اگر شما خط مشی بازگشت آسان را ارائه دهید، مشتریان بیشتری از شما خرید خواهند کرد".

شخصی سازی فروشگاه اینترنتی

شخصی سازی فروشگاه اینترنتی می تواند نام تجاری یا همان برند کسب و کار شما را از دنیای رقابت جدا کند. در واقع، آمار نشان می دهد که بیش از 70 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی بر شخصی سازی فروشگاه اینترنتی تاکید دارند. این شخصی سازی می تواند شامل داشتن حساب کاربری، اطلاعات پرداخت مانند آدرس ارسال کالا و انتخاب اقلام و کالا های مختلف باشد. دریافت ایمیل های شخصی کاربران در پنل کاربری یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با مشتریان است. 

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی خدمات منحصر به فردی را بر اساس مشخصات مشتری ارائه می دهند(مثلا طراحی یک لباس سفارشی بر اساس مشخصات مشتری)، که از این مورد نیز می توانید برای قرار گرفتن در بالای سر رقبای خود استفاده نمایید.

دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان فروشگاه اینترنتی

اغلب مشتریان و کاربران سایت ها نظر و پیشنهاد خود ارائه نمی دهند، مگر این که از آن ها بخواهید. شما می توانید یک ایمیل پیگیری ارسال کنید و از آنها بخواهید تا تجربه خود را از فروشگاه اینترنتی شما توصیف کنند. بررسی انتقادات و پیشنهادات مشتریان برای فروشگاه های اینترنتی ضروری است زیرا باعث می شود صاحبان فروشگاه اینترنتی متوجه شوند که چه چیزی به درستی کار می کند و چه چیزی خوب کار نمی کند! پی بردن به اشتباهات همیشه بد نیست و باعث می شوند شما آن ها را اصلاح کنید و کارکرد فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید.

چت زنده با مشتریان

چت زنده 

برای مشتریان امروز فروشگاه های اینترنتی زمان اهمیت زیادی دارد. این به این معنی است که اگر آن ها یک سوال داشته باشند، یک پاسخ را می خواهند. اگر شما نتوانید به درستی آن ها را راهنمایی کنید، تنها با یک کلیک وب سایت شما را ترک خواهد کرد و به سراغ فروشگاه دیگری می روند. با توجه به اینکه 83 درصد از خریداران آنلاین نیازمند کمک برای تکمیل سفارش هستند، چت زنده (با افراد واقعی و نه ربات ها) ضروری است. استفاده از چت زنده می تواند نگرانی های شما را حل کند، یک تجربه عالی ارائه دهد و در نتیجه یک فروش برای فروشگاه شما به دست آورد.

ارائه خدمات از طریق رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی 

رسانه های اجتماعی جایی هستند که مردم از آن برای اشتراک گذاری و تبادل اطلاعات خود استفاده می نمایند. پس می توانید از این رسانه ها نیز برای پاسخ گویی به سوالات و تماس با مشتریان استفاده نمایید.  تحقیقات موسسه Bain & Company نشان می دهد که شرکت هایی که با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کنند و به درخواست های خدمات مشتریان در رسانه های اجتماعی پاسخ می دهند، 20 تا 40 درصد فروش بیشتری کسب می کنند.

فروش به خدمات وابسته است

ارائه خدمات مناسب به مشتریان و ایجاد تجربه کاربری مناسب گامی مهم برای سبقت گرفتن از سایر رقبای فروشگاه اینترنتی شما می باشد. بهتر اس یک بار به چشم یک خریدار به وب سایت خود نگاه کنید و بررسی کنید که آیا وب سایت فروشگاهی شما دوستانه، راحت و کاربرپسند هست یا خیر؟

منبع: طراحی فروشگاه اینترنتی نوپرداز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nopardaz nopardaz

5 عامل مهم در طراحی سایت و سئو

امروزه روش های سئو و بهینه سازی وب سایت ها نسبت به گذشته تغییر کرده است. موتور های جستجو با استفاده از الگوریتم های پیشرفته رتبه بندی وب سایت ها را با دقت و بررسی بیشتری انجام می دهند. همچنین طراحان وب سایت ها نیز ابزار های پیشرفته تری برای طراحی سایت ها در اختیار دارند. ساختار سایت شما باید به گونه ای باشد که به خوبی در موتور های جستجو سئو و بهینه سازی شود. بنابراین شما باید به دنبال شرکت های طراحی سایتی باشید که سئو و بهینه سازی وب سایت شما را به خوبی انجام دهند. برخی از کامپوننت ها و ابزار های طراحی سایت وجود دارند که به نگرانی اصلی ما درباره سئو و بهینه سازی وب سایت ها در موتور های جستجو تبدیل شده اند. در ادامه به بررسی بررسی 5 عامل مهم در طراحی سایت و سئو خواهیم پرداخت.

طراحی وب سایت به صورت واکنش گرا

طراحی سایت 

منظور از طراحی وب سایت واکنش گرا، طراحی وب سایتی سازگار با انواع دستگاه ها و تلفن های همراه می باشد. استفاده از طراحی ریسپانسیو از این جهت که تجربه کاربری خوبی را ایجاد می کند بسیار حائز اهمیت می باشد. علاوه بر تجربه کاربری، طراحی واکنش گرا سایت در بهینه سازی وب سایت توسط موتور های جستجو تاثیر به سزایی دارد و با توجه به زیاد شدن کاربران تلفن های همراه اهمیت آن هر روز بیشتر از گذشته خواهد شد. علاوه بر این موارد در گذشته شما مجبور به طراحی یک سایت برای رایانه رومیزی خود و یک سایت برای تلفن های همراه بوید ولی استفاده از طراحی های واکنش گرا به این کار سخت پایان داده است و شما مجبور نخواهید بود از دو آدرس اینترنتی برای وب سایت های خود استفاده کنید.

HTML5

HTML5 

HTML5 آخرین زبان برنامه نویسی برای طراحی و توسعه وب سایت ها است و طرح های جدید آن در مقایسه با طرح های قبلی تعاملی تر و الهام بخش تر هستند. همچنین استفاده از HTML5 برای سئو و بهینه سازی وب سایت ها نیز بسیار مهم است. برای این که ربات های موتور های جستجو بهتر بتوانند وب سایت شما را ایندکس و بررسی کنند، شما می توانید از HTML5 برای نمایش محتوای استاتیک وب سایت خود استفاده کنید.

زیاده روی در محتوا سایت

الگوریتم سئو گوگل 

کاهش برخی از محتوا وب سایت شما برای سئو سایت شما بسیار مفید خواهد بود. البته بسیاری از متخصصان سئو فکر بر این باورند که از دست دادن محتوا برای سئو سایت شما فاجعه برانگیز خواهد بود. اما حقیقت این است که کاهش محتوا باعث می شود که انتخاب ها در وب سایت شما کاهش یابد و تصمیم گیری را برای بازدید کنندگان و مشتریان سایت شما راحت تر می کند. استفاده از دسته ها و زیر دسته های بسیار زیاد قطعا باعث سردرگمی و جدایی مخاطب از سایت شما خواهد شد.

الگوریتم های موتور های جستجو امروزه به دقت تجربه کاربری و کیفیت محتوا سایت شما را بررسی می کنند و این موارد را در رتبه بندی های خود لحاظ خواهند کرد. هر چقدر کاربران وب سایت شما رضایت بیشتری داشت باشند، وب سایت شما شانس بیشتری برای کسب رتبه بهتر توسط موتور های جستجو خواهد داشت. 

به عنوان نمونه الگوریتم مرغ مگس خوار یکی از جدید ترین الگوریتم های گوگل است که نشان می دهد تاکید های زیاد روی کلمات کلیدی و می تواند تاثیر منفی بر سئو سایت شما داشته باشد. در قدیم بیشتر صفحاتی که شامل کلمات کلیدی زیادی بودند شانس بیشتری برای رتبه بندی داشتند اما امروزه این طور نیست و الگوریتم های موتور های جستجو همه چیز را به دقت بررسی می کنند.

اختلالات شناختی وب سایت

وقتی کاربران نتوانند به راحتی در وب سایت شما حرکت و جستجو کنند، احتمالا به سراغ وب سایت بعدی در لیست جستجو های گوگل خواهند رفت. این چیزی است که ناشی از اختلالات شناختی است. اگر حرکت در وب سایت سخت باشد یا دارای محتوای متنوعی با انتخاب های بی شماری باشد، کاربران اینترنت بیشتر از این که در این محیط بی نظیر بمانند آن را ترک خواهند نمود. 

کلمات کلیدی انتخاب شده برای مطلب باید متناسب با محتوا صفحه باشد تا بتواند به انتظارات کاربران به خوبی پاسخ دهد. بررسی میزان پرش کاربران یک معیار مناسب برای فهمیدن این موضوع است که آیا کاربران آن چه را که مورد نیازشان است در وب سایت شما پیدا کرده اند یا خیر!

لینک های برجسته

الگوریتم های گوگل بر اساس این مفهوم کار می کنند که لینک های برجسته که کلیک های بیشتری دارند، سبب افزایش رتبه صفحات داخلی خواهند شد. با تغییر ناوبری اصلی وب سایت و یا انتقال لینک های برجسته به مکان های با محبوبیت کمتر رتبه بندی وب سایت شما صدمه خواهد دید. این نشان می دهد که چگونه بهینه سازی موتور جستجو به طراحی وب سایت گره خورده است. بنابراین هر تغییری که قصد دارید در وب سایت خود ایجاد نمایید، باید سئو و بهینه سازی موتور جستجو را در نظر داشته باشید.

نتیجه گیری

تصمیماتی که در طراحی سایت خود می گیرید می تواند سبب بهبود و یا آسیب دیدن سئو سایت شما شود. به همین جهت سعی کنید از بهترین روش های دسترسی و ساختار مناسب در طراحی وب سایت خود استفاده نمایید. ساختار وب سایت شما باید به گونه ای باشد که کاربران دنیای اینترنت در اطراف وب سایت شما جستجو کنند و در وب سایت شما به همان چیزی که می خواهند، دست پیدا کنند. انجام این کار با ترکیب بهترین روش های سئو و طراحی سایت ممکن خواهد شد.

ترجمه از سایت thehoth

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nopardaz nopardaz

طراحی وب سایت چیست و چه عناصری دارد؟

طراحی فرآیند جمع آوری ایده ها، شناخت و اجرای آنها و رعایت اصول خاص برای رسیدن به یک هدف خاص است. طراحی وب یدر واقع یک روند مشابه ایجاد کردن است ؛ با هدف ارائه محتوای خاص در صفحات وب الکترونیکی، که کاربران نهایی بتواند از طریق اینترنت با کمک یک مرورگر وب به آن دسترسی داشته باشند.

عناصر طراحی وب سایت

طراحی وب سایت با استفاده از بسیاری از عناصر بصری کلیدی طراحی مانند عوامل زیر ایجاد می شود :

طراحی وب سایت چیست

طراحی وب سایت چیست

طرح بندی:  اولین عنصر در طراحی وب طرح بندی آن است که زمینه ای برای گرافیک ، تبلیغات و محتوای سایت می باشد . در دنیای وب، یک عنصر کلیدی برای کمک به یافتن اطلاعاتی که کاربران به دنبال آنها هستند ؛ طرح بندی است  و شاملحفظ تعادل، ثبات و یکپارچگی طراحی می شود.

رنگ: انتخاب رنگ بستگی به هدف و مشتری دارد؛ طراحی رنگ می تواند ساده ، سیاه و سفید و یا چند رنگی باشد که شخصیت یا نام تجاری یک سازمان را با استفاده از رنگ های موجود در صفحات وب انتقال دهد.

گرافیک: گرافیک می تواند شامل آرم ها، عکس ها، کلیپ های تصویری و یا آیکون ها، که همه آنها طراحی وب را بهبود می بخشد ، باشد . برای ارتباط با کاربر ، انتخاب موارد گرافیکی باید با دقت انجام شود و با رنگ و محتوای صفحه برای بهبود صفحه کار شود . البته تا حدی که بارگیری صفحات کند نشود و یا برای کاربر گیج کننده نباشد .

 

فونت: اکثر مرورگرهای وب فقط می توانند تعدادی از فونت هایی را که به عنوان “فونت های ایمن وب” شناخته می شوند، بخوانند، بنابراین طراحی فونت شما اغلب در این گروه  از فونت ها قابل پذیرش است.

محتوا: محتوا و طراحی با هم کار می کنند تا پیام سایت را از طریق تصاویر و متن به کاربر برسانند . متن نوشتی همیشه باید مرتبط و مفید باشد تا خواننده با استفاده از آن از اشتباه در آمده و آنچه که می خواست بداند را بدست بیاورد . تنها با این روش کاربر در سایت باقی خواهد ماند . محتوا باید برای موتورهای جستجو بهینه شود و از طول مناسبی برخوردار باشد و کلمات کلیدی مرتبط را در آن جای داده شود .

ایجاد طراحی کاربر پسند برای وب سایت

علاوه بر عناصر اساسی طراحی سایت که باعث می شود سایت زیبا و بصری  و قانع کننده باشد، وب سایت همیشه باید کاربر پسند بودن  را نیز در نظر بگیرد. با توجه به عوامل زیر می توان کاربر پسند بودن را بدست آورد.

ناوبری وب سایت : معماری سایت، منوها و دیگر ابزارهای ناوبری در طراحی وب باید با توجه به نحوه مرور و جستجوی کاربران ایجاد شود. هدف این است که به کاربر کمک کند تا به راحتی در صفحات سایت به جستجو بپردازد و اطلاعات لازم را پیدا کند.

محتواهای چند رسانه ای در وب سایت : محرک های ویدیویی و صوتی مرتبط در طراحی سایت می تواند به کاربران کمک کند تا اطلاعات را درک کنند، درک سریع و آسان داشته باشند. که این امر بازدیدکنندگان را تشویق می کند که زمان بیشتری را در صفحه وب صرف کنند.

طراحی وب سایت چیست

طراحی وب سایت چیست

سازگاری طراحی وب سایت : طراحی صفحه وب باید با مرورگرهای مختلف و سیستم عامل های موبایل سازگار باشد تا افزایش کاربر و مشاهده را به همراه داشته باشد .

تکنولوژی : پیشرفت های تکنولوژی به طراحان اجازه می دهد تا جنبش و نوآوری را به وب سایت اضافه کنند و اجازه می دهد طراحی وب همیشه تازه، دینامیک و حرفه ای باشد.

تعاملی : افزایش مشارکت و مشارکت فعال کاربران با اضافه کردن گزینه های نظر و نظرسنجی ها در طراحی. به تعاملی شدن بیشتر وب سایت می انجامد . کاربران را از بازدیدکننده  به مشتری با ارائه فرم های ایمیل و ثبت نام خبرنامه تبدیل کنید.

طراحان وب سایت حرفه ای وب افرا یک وب سایت عالی کاربر پسند با تجربه رضایت بخش مشتری از وب سایت را به وجود می آورند . تیم وب افرا از برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل برای طراحی وب سایت استفاده می کند. نمونه کارهای طراحی وب سایت وب افرا را در بخش نمونه کارهای صفحه ی اول سایت مشاهده کنید . همچنین برای آشنایی بیشتر با طراحی سایت سایر مقالات بخش های طراحی سایت ، وبلاگ و مقاله ها را دنبال کنید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nopardaz nopardaz

چگونه به شرکت های طراحی سایت اعتماد کنیم؟

در این مقاله درباره اعتماد به یک شرکت طراحی سایت توضیح خواهیم داد. انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب کار آسانی نیست اما اگر به یک سری نکات توجه داشته باشید قطعا می تواند از هدر رفتن وقت و هزینه شما جلوگیری کند و افزایش فروش و رونق کسب و کار اینترنتی شما را در پی داشته باشد.

چه کسی به شما اعتماد می کند؟

برخی از افراد معتقد هستند که به هیچ کسی نمی توان اعتماد کرد. بسیاری از کارآفرینان درباره اعتماد نگرانی دارند. در نتیجه، این سوال فراتر از افرادی است که شما به آن ها اعتماد دارید. شما به چه کسانی اعتماد می کنید؟ یا به طور خاص، چه کسی می تواند با موفقیت کسب و کار شما اعتماد کند؟ هیچکس جز شما، درست نیست؟

ممکن است شما مالک یک کسب و کار، کارآفرین یا کارمند یک شرکت باشید. بازگشت اعتبار و اعتماد مشتریان و مردم بسیار سخت است. این یک واقعیت تلخی است که برخی از شرکت ها با ننگ “غیر قابل اعتماد بودن” مواجه هستند.

به عنوان یک مصرف کننده، ما با صنایعی کار خواهیم کرد که به اعتماد ما نیاز دارند. هنگامی که ما وارد یک فروشگاه خودرو یا نمایندگی مجاز می شویم، به آن ها اعتماد می کنیم که بهترین ماشین ها را با مناسب ترین قیمت ها به ما نشان خواهند داد. این نوع اعتماد برای پزشکان، وکیل ها و سایر مشاغل نیز صادق است.

فقط به من اعتماد داشته باشید

برخی از کسب و کار ها به خاطر نقض کردن اعتماد مشتریان شناخته شده هستند. بار ها شده که شما از طریق رسانه های مختلف درباره کار های خلاف و غیر قانونی شرکت های مختلف باخبر شده اید. یک شرکت طراحی سایت مانند سایر شرکت ها ممکن است نزد مردم به عنوان شرکتی فریب دهنده شناخته شود.

من به عنوان یک طراح وب سایت، با افرادی که نسبت به شرکت های طراحی سایت اعتماد کمی دارند، همدردی می کنم. صنعت ما مانند بسیاری از صنایع دیگر دارای تعداد زیادی از افرادی است که خدمات ضعیفی را ارائه می دهند.

شما ممکن است توسط یک طراح وب سایت آسیب دیده باشید

من اخیرا با یکی از مشتریان بالقوه شرکت های طراحی سایت تماس گرفتم. او درباره نحوه آشنایی خود با طراح وب سایتش صحبت کرد. این که چگونه طراح باعث عقب افتادن کسب و کار آن ها شده است. او گفت که در حال حاظر شکست خورده و تجربه تلخی از همکاری با شرکت طراحی سایت قبلی دارد. او گفت که کسب و کارش توسط یک شرکت طراحی سایت که به او قول افزایش فروش و طراحی وب سایتی قدرتمند را داده بود، آسیب دیده است .او گفت که اکنون به دنبال یک شرکت طراحی سایت است که علاوه بر این که توانایی ارائه خدمات را داشته باشد، بلکه بتواند خود را اثبات نماید. در حال حاظر به دلیل تجربه های نادرست قبلی او نمی تواند به یک شرکت طراحی سایت اعتماد کند.

آیا می توان او را سرزنش کرد؟ ممکن است شما بگویید که نتایج ضعیف او به دلیل انتخاب های نادرست خودش بوده است. اما این نکته را باید به خاطر داشت که شکست کسب و کار او به خاطر همکاری با یک شرکت طراحی سایت بوده است.

شرکت طراحی سایتی که می خواهید با آن همکاری داشته باشید به دنبال همکاری بلند مدت خواهد بود.

معنی آن چیست؟ این بدان معنی است که هر دو طرف به دنبال ایجاد یک رابطه بلند مدت با یک هدف تجاری مهم در ذهن خود باشند. نتیجه نهایی باید برای هر دو طرف یعنی شرکت طراحی سایت و مشتریان سود و منفعت داشته باشد. این یک ویژگی جهانی است که همه ی کسب و کارهای خوب دارند. اغلب طراحان وب بر روابط کوتاه مدت برای پروژه های جداگانه تمرکز می کنند، نه یک رابطه ی طولانی مدت با مشتری.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nopardaz nopardaz

طراحی وب سایت رایگان

طراحی وب سایت رایگان

شرکت طراحی سایت و بهینه سازی سایت وب افرا به عنوان یک طراحی وب سایت ارزان قیمت از سال ۸۳ ، طی سالیان متمادی برای نحوه ساده سازی روش طراحی خود به صورت آنلاین ، با سرعت بیشتر ،دقیق تر و ارزان تر روش های مختلفی را آزموده است .سعی کنید نیاز خود برای ساخت وب سایت را دقیق بیان کنید مانند خرید یک ماشین .. شما یک ماشین را در جاده می بینید و می گوید : من می خواهم که یک ... داشته باشم بجز درب آبی و پنجره ها هم رنگی باشد!! .. خب مسلما این به طراحان ما یک انتظار منطقی از آنچه که شما می خواهید در انتها سایت تان شبیه آن باشد ، می دهد . نمونه کارهای طراحی وب سایت وب افرا را مشاهده کنید ، جای خوبی برای شروع ایده ها است!

این که آیا قصد راه اندازی یک وب سایت اولیه را دارید و یا اینکه یک طرح کسب و کار کوچک در ۵ صفحه با جستجوگرها می خواهید ، و یا صفحات متعدد با ۱۰ پیجر با اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کارتان می خواهید ؟، واقعا مهم است که این موضوعات و هدف تان را از ساخت یک وب سایت مشخص کنید .

[caption id="attachment_14016" align="aligncenter" width="510"]طراحی وب سایت رایگان طراحی وب سایت رایگان[/caption]

۷ مرحله برای طراحی و ساخت وب سایت

 

مرحله ۱: با مشاوران سایت طراحی وب افرا تماس بگیرید

مرحله ۲: نمونه های طراحی وب سایت را مشاهده کنید

مرحله ۳: ثبت سفارش طراحی وب سایت را انجام دهید

مرحله ۴: دامنه / اطلاعات میزبانی وب / نوع وب سایتی که می خواهید بسازید را مشخص کنید

مرحله ۵: ایمیل خود را وارد کنید

مرحله ۶: طراحی اولیه و آزمایشی سایت را بررسی کنید

مرحله ۷: پس از بررسی و رفع ایرادات احتمالی وب سایت شما تکمیل است .

طراحی وب سایت با قیمت مناسب در وب افرا

در نظر داشته باشید که برای طراحی وب سایت مناسب باید مقداری هزینه کنید. در واقع هیچ طراحی سایتی بدون هزینه و رایگان یا با قیمت بسیار پایین وجود ندارد ( اگر هم وجود دارد به این دلیل است که طراحی سایت در ۱۵ دقیقه با قیمتی ناچیز اصلا طراحی سایت محسوب نمی شود و خود شما هم با آموزش هایی که در اینترنت وجود دارد مانند وصل کردن چند تکه پازل و پر کردن چند فیلد اطلاعات می توانید این گونه سایت ها را بسازید !! ) سایتی که توسط ما ساخته می شود ، مخصوص خود شماست و برای شما طراحی شده است .

کافیست نوع وب سایت درخواستی خود و محتوایی که می خواهید در آن قرار بگیرد ( تیم تولید محتوای شرکت وب افرا در این امر شما را یاری خواهد کرد ) را در اختیار تیم ما قرار دهید ؛ تیم طراحی وب افرا ، یک وب سایت خوب، حرفه ای و مقرون به صرفه برای شما طراحی خواهد کرد . وب سایتی که به راحتی با نسخه های تلفن همراه با اندازه ALL هماهنگ باشد . ( طراحی اپلیکیشن از دیگر خدمات مفید شرکت وب افرا است )

[caption id="attachment_14017" align="aligncenter" width="957"]طراحی وب سایت رایگان طراحی وب سایت رایگان[/caption]

آنچه در این بسته طراحی وب ارزان ارائه شده است:

دقت . ساده و روان بودن . طراحی تعاملی.

در طراحی وب سایت ارزان چه مواردی در سایت قرار می گیرد ؟

سرصفحه سفارشی در بالای صفحات شما می تواند شامل نام کسب و کار، لوگو ( در طراحی لوگو هم می توانیم کمک تان کنیم)، شعار، شماره تلفن و احتمالا تصویری که در هدر یکپارچه شده ، باشد .

هر صفحه می تواند تا ۱۳۰ کلمه اطلاعات و ۱ تصویر یا گرافیکی در «بدنه» هر صفحه باشد.

یکی از صفحات وب سایت دلخواه شما می تواند دارای یک فرم تماس اولیه (نام، ایمیل، تلفن، پیام) با فرم های ارسال شده به آدرس ایمیل انتخابی شما و حداکثر ۵۰ کلمه اطلاعات در صفحه تماس باشد .

شما می توانید انتخاب کنید که منوی سایت خود را در بالای سایت (بالا یا پایین هدر) یا در نوار کناری یا هر دو حالت قرار دهید .

ستون «نوار کناری» در سمت چپ یا راست طراحی که ممکن است شامل یک منوی ناوبری، آدرس کار / شماره تلفن، ویجت آب و هوا محلی، بنر کوچک یا تصویر باشد .

پایین صفحه می تواند همان لینک های منو موجود در منوی ناوبری اصلی، آدرس کسب و کار و شماره تلفن شما باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nopardaz nopardaz

ویژگی های طراح وب سایت حرفه ای

به عنوان یک طراح وب سایت، ضروری است که هنگام طراحی سایت بین کسب و کار و هنر یک تعادلی ایجاد نمایید. هنگام ایجاد وب سایت توجه به نظرات مشتریان اهمیت بالایی دارد و ارتباط آن تیم باید مناسب باشد. اغلب طراحان حرفه ای زمان انجام یک پروژه را می دانند و به همین جهت وب سایت های مشتریان را به موقع تحویل می دهند. برای تبدیل شدن به یک طراح وب حرفه ای نیاز به مهارت هایی دارید که ممکن است از افراد مختلفی به دست بیاید. این ها همان مهارت هایی است که به شما اجازه می دهد تا بالاتر از بقیه بمانید تا یکی از موفق ترین طراحان وب شناخته شوید!

ویژگی طراحان وب سایت 

طراحی وب سایت 

طراحی وب سایت با توجه به سئو

به گفته متخصصان سئو زمان بارگذاری سایت اهمیت بالایی در سئو سایت دارد. همچنین نحوه کدنویسی وب سایت و نحوه قرار دادن متا تگ ها و توضیحات از دیگر عوامل تاثیر گذار در سئو و بهینه سازی وب سایت ها می باشد. به همین جهت توجه به گزینه های مختلف طراحی وب سایت مانند انیمیشن ها، حرکات و یا حتی مقدار رنگ ها یا عناصر اهمیت بالایی دارد. در نتیجه بهتر است هنگام طراحی وب سایت از عناصر طراحی مناسب استفاده نمایید.

اطلاع از اصول اصلی

این یکی از اولین اصولی است که هر طراح وب سایت حرفه ای باید از آن ها اطلاع داشته باشد و در برنامه های کاری خود استفاده نماید. اغلب اصول طراحی وب سایت ذاتی نیستند، به این معنی که همیشه باید در حال یاد گرفتن آن ها باشید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ساخت محتوا مناسب و مرتبط

تلاش کنید در وب سایت خود اطلاعات غلط، لینک های نامناسب، صفحات خالی و محتوایی که هیچ ارتباطی با سایر قسمت ها ندارد، قرار ندهید. همچنین باید این نکته را بدانید که استفاده از محتوا تکراری تاثیر منفی روی سئو سایت شما خواهد داشت.

هر روز نکات جدید یاد بگیرید

بهترین طراحان وب سایت، متخصصان سئو، هکر ها، بازاریاب ها هر روز در حال یادگیری مطالب جدید هستند. آن ها هر روز روش های مختلفی را بررسی می کنند تا ببینند کدام یک برایشان موثر است و کدامیک نیست.

پیدا کردن راه حل ها

همیشه طراحان و مدیران پروژه های مختلف با مشکلاتی رو به رو می شوند. اما طراحان حرفه ای همیشه به دنبال یافتن راه حل اصلی هستند نه جایگزین کردن آن. اگر شما یک طراح وب هستید، باید همیشه به دنبال راه حلی برای مشکلات خود باشید.

به طور منظم با مشتریان ارتباط داشته باشید

برنامه ای برای برگزاری جلسات هفتگی با مشتریانی که پروژه فعالی نزد شما دارند، داشته باشید. این به شما کمک می کند تا بازخورد مناسب را از مشتریان دریافت کنید و مهم تر از همه این که مسیر درست پروژه را مشخص کنید.

تمرین مهارت های ارتباطی

همه طراحان وب بزرگ می توانند با تیم خود ارتباط برقرار کنند و افکار و ایده های خود را بیان کنند یا تغییراتی در حوزه یک پروژه یا کار خاص ایجاد نمایند. وب سایت ها پروژه های بزرگی هستند و یک طراح حرفه ای باید بتواند دیدگاه خود را بیان کند تا دیگران بتوانند آن را اجرا کنند. 

شناختن بازار

هنگامی که شما کاملا از بازار کار خود اطلاعات داشته باشید، می توانید یک طرح طراحی کنید که کاملا مناسب مخاطبان هدف باشد. یکی از موانعی که مانع پروسه طراحی می شود، عدم شناخت کافی از صنعتی است که طراح روی آن کار می کند.

تفکری خلاقانه داشته باشید

رویکرد هر پروژه باید با ذهنیتی خلاقانه و تفکر انتقادی از نظر UI و طراحی گرافیک باشد. همیشه سعی کنید ایده های خود را به جلو ببرید و به دنبال کشف مرزهای جدید باشید.

شرح و داستان پروژه

هر پروژه ای را که شما انتخاب می کنید باید شامل یک شرح و داستان به صورت بصری یا شفاهی باشد. اگر شما یک وب سایت برای یک مرکز تهیه غذای آنلاین طراحی نموده اید، باید وب سایت شما پیام مناسب را برای مشتریان در بر داشته باشد. وب سایت ها یک رسانه ارتباطی هستند، بنابراین مشتریان می خواهند بدانند وب سایت شما چه پیامی را به آن ها انتقال می دهد.

هماهنگی و شخصیت کاری

به دنبال طراحی باشید که برای کار خود تعهد و شور و شوق را داشته باشد و بتوانید به راحتی با او صحبت نمایید. شما برای مدت طولانی با این شخص کار می کنید، بنابراین باید با هم هماهنگ باشید.

مشارکت و ایده پردازی

از همکاران خود بپرسید آیا همه چیز به همان خوبی که در ذهن شما هست پیش رفته است یا نه! تکرار کردن ایده های یکدیگر در طول فرایند طراحی باعث می شود طراحی وب سایت بهبود پیدا کند و به هدف نهایی نزدیک تر شوید.

فعال باشید

شما به مشکلی برخورد کرده اید یا نمی توانید طرحی را درست کنید؟ نگران باشید، حتی حرفه ای ترین طراحان وب سایت هم هر روزه با این مدل مشکلات مواجه می شوند. همه این موضوع را درک می کنند که شما بهترین تلاش خود را انجام خواهید داد.

اطلاع از طراحی سایت واکنش گرا

طراحی واکنش گرا سایت شامل استفاده از گرید های مناسب، تصاویر قابل انعطاف و استفاده از مدیا کوئری ها می باشد که درصورت نداشتن اطلاعات کافی از آن ها وب سایت شما با مشکلاتی در دستگاه های مختلف مواجه خواهد شد.

به جزئیات توجه کنید

در بیشتر مواقع توجه مردم به نکات گرافیکی در پروژه ها باور نکردنی است. توانایی دیدن جزئیات کوچک و بزرگ برای یک طراح حرفه ای ضروری است. 

به نظر شما یک طراح وب سایت حرفه ای چه ویژگی های دیگری را باید داشته باشد؟ منتظر اطلاع از نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
nopardaz nopardaz