طراحی وب سایت

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

۲۵ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

روش های ساخت فروشگاه اینترنتی

ازدیرباز بین فروشندگان در دنیای تجارت رقابت وجود داشته است اما این رقابت در دنیای تجارت الکترونیکی به علت گستردگی زیاد و دسترسی آسان کاربران به فروشگاه های اینترنتی در هر نقطه از جهان  بسیار تنگاتنگ تر و شدید تر می باشد.

با پیشرفت روز افزون اینترنت های همراه ،ما شاهد افزایش تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی هستیم فروشگاه های اینترنتی به غیراز اینکه در رقابت با فروشگاه های اینترنتی دیگر هستند در رقابت با فروشگاه های فیزیکی نیز قرار دارند .

پس صرفاً ساخت فروشگاه های اینترنتی مهم نیست باید شما فروشگاه اینترنتی بسازید که توانایی رقابت  در دنیای تجارت را داشته باشد.

یکی ازعواملی که باعث موفقیت یک فروشگاه اینترنتی می شود این است که در موتور جستجو گوگل رتبه خوبی داشته باشد .  85درصد از جستجوها  از طریق این موتور جستجوگر قوی انجام می گیرد. شما قبل اینکه بخواهید وارد دنیای تجارت بشوید باید با عملکرد گوگل آشنایی پیدا کنید. گاهی انتخاب یک اسم مناسب و همچنین بهینه سازی سئو یا تبادل لینک با سایت های مختلف باعث می شود  که شما در صدر نتایج جستجو شده کاربر در سایت گوگل باشید.

بر طبق تحقیقات اکثریت  کاربران فقط همان 10 سایت صفحه اول گوگل را مورد بررسی قرار می دهند و کمتر پیش می آید که به صفحات دیگر مراجعه  کنند ودر صورتی که نتوانند به نتیجه دلخواه برسند عبارت جستجو را تغییر می  دهند بنابراین باید شما در مرحله اول تلاش کنید که سایت شما در صفحه اول نمایش داده شود.

اگر جز افرادی باشید که دارای روابط عمومی قوی هستید و در ابتدا می توانید تبلیغات گسترده ای انجام دهید و یا با ده ها سایت تبادل لینک داشته باشید و یا لینک خودتان را در هرکجای که گیر اوردید قرار دهید احتمالا فروش خوبی خواهید داشت ولی در غیر این صورت در یکی دو سال اول، انتظار فروش خیلی بالایی نداشته باشید.

پس راه اندازی فروشگاه فقط خرید هاست و دامین نیست!

عامل دومی که باید به آن توجه کنید این است که هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی چه اجناسی را در آن به فروش بگذارید مسلماً باید جنسی را انتخاب کنید که زیاد در دسترس افراد نباشد . جنسی که کارآمد و خلاقیت خاصی در آن نهفته باشد والبته قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

عامل سومی که باید در راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی مد نظرتان باشد انتخاب یک روش بازار یابی مناسب می باشد دربازاریابی سنتی استفاده از کاتالوگ ها و پوسترهای کاغذی رواج داشت . امروزه روش های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد که هر کدام یکسری معایب دارد :

1.ارسال  پیامک های تبلیغاتی: با توجه به اینکه خیل عظیمی از این پیامک ها برای افراد فرستاده می شود ممکن است افراد پیامک های تبلیغاتیشان  را بلوکه کنند.

2  .ارسال ایمیل های تبلیغاتی:شاید از هزار ایمیل تبلیغاتی که برای افراد بفرستیم تعداد انگشت شماری ثبت سفارش کنند و تعداد زیادی از افراد هم ممکنه ایمیل های تبلیغاتی خود را جز اسپم ها قرار دهند و اصلا مطالعه نکنند.

3.نوشتن نظرات در پایین هر مطلب در هر سایتی فقط برای اینکه آدرس سایت راقرار دهید که جلوه زیاد مناسبی ندارد.

4.فرستادن خبرنامه ای که مطالب جذاب و کاربر پسند داشته باشد و عضویت داوطلبانه کاربران در خبرنامه ،که می تواند روش موفقی باشد.

ساخت اپلیکیشن ها که مانند یک مشاور همیشه در کنار کاربران قرار دارد و برای شما نقش یک بازار یاب 24 ساعته را بازی می کند که این روش در سالها ی اخیر بسیار کارآمد و مقرون به صرفه بوده است.

عامل چهارمی که باید به آن بپردازید نحوه تحویل و دریافت وجه خرید کاربران می باشد اکثریت کاربران فروشگاه های اینترنتی به علت سوءاستفاده بعضی افراد از کاربران که پول کالا را دریافت میکنند اما هنگام تحویل یا  کالا را تحویل نمی دهند و یا کالای معیوبی را تحویل داده اند و در عین پشتیبانی غیر اصولی  داشته اند. اعتماد مردم را از بین برده اند.روشی که در اینجا پیشنهاد می شود روش پست COD می باشد که در این روش هزینه کالا هنگام تحویل دریافت می شود.

منبع سایت فروشگا هان

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

ساختار کلی شرکت ها

شرکت‌های کلاس Cازنظر قانونی چنین شرکت‌هایی دارای چند مالک هستند. درآمد این شرکت‌ها مشمول مالیات می‌شود و همچنین در هنگام توزیع و واگذاری شرکت بین مالکان، دوباره مالیات آن باید پرداخت شود.

شرکت‌های کلاس Sمالیات مشمول بر سود‌های به‌دست‌آمده در این شرکت‌ها نه در سطح شرکت، بلکه در سطح سهام‌داران آن پرداخت خواهد شد.

شرکت با مسئولیت محدود (LLC): در چنین ساختاری اعضای شرکت شخصاً در قبال بدهی‌ها و قرض‌های شرکت مسئولیتی نخواهند داشت.

شرکت

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

بهترین راه طراحی سایت چیست

بهترین روش های طراحی سایت را بدانید

برترین روش های طراحی سایت با توجه به امتیاز کاربران به شرح ذیل است.
امروزه با توجه به ارتقاء مرورگرهای وب و افزایش دستگاه های هوشمند ، طراحی سایت با تغییرات بسیاری رو به رو شده است.
در سال های اخیر سبک های جدیدی برای طراحی سایت معرفی شده اند تا از طریق آن ها ارتباط بهتری با کاربران سایت ایجاد شود.
طراحی سایت های دو بعدی :
طراحی وب سایت دو بعدی یا فلت یکی از سبک هایی است که طرفداران بسیاری را پیدا کرده است . در این روش طراحی سایت ، طراح با استفاده از بردر ها و رنگ ها بخش ها را جداسازی می کند ، هم چنین در این روش از طراحی وب سایت ، از سایه ها و بعد خبری نیست ، استفاده از طراحی های پیچیده کمتر دیده می شود و نسبت به قالب های قدیمی تر فضای خالی بیشتری به چشم می خورد .
در گذشته طراحان برای طراحی سایت از طرح ها با گرافیک های پیچیده ،انیمیشن ها و فلش ها استفاده می نموده اند اما امروزه تمرکز طراحان بر روی ارائه بهترین اطلاعات و ایجاد حس بهتر در کاربر از دیدن سایت می باشد که در این بین ثابت شده است طراحی وب سایت فلت یا همان دو بعدی باعث می شود کاربر مفاهیم سایت را بهتر درک نماید.
لازم به ذکر است بدانید شرکت مایکروسافت یکی از اولین شرکت هایی بود که در یکی از پلیمرهای خود از این نوع طراحی استفاده کرد.
طراحی سایت رسپانسیو :
در سال های اخیر در حدود نیمی از کاربران فضای مجازی از تبلت و موبایل برای وبگردی استفاده می کنند حال اگر طراحی سایت شما با نمایش در این ابزارها سازگاری نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست می دهد . اگر سایتی نسخه ریسپانسیو را دارا نباشد هنگام نمایش در تبلت ، موبایل و سایر دستگاه های هوشمند به صورت سایز عادی خواهد بود و کاربر می بایست برای مشاهده سایت از طریق اسکرول چپ و راست و بزرگنمایی استفاده کند . روش های متفاوتی برای سازگاری وب سایت با تبلت و موبایل موجود است اما بهترین روش پیشنهادی توسط گوگل ریسپانسیو سازی سایت است.
طراحی وب سایت به روش سبک راوی کننده :
در این نوع از طراحی سایت ، مبنای کار براساس درگیر کردن احساسات و عواطف کاربر از طریق شکل دهی شرکت و خدمات آن به صورت داستان وار می باشد که باعث ایجاد ارتباط بهتر با کاربران می شود.
ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت و طراحی سایتهای هاست ایران و تور تایلند را نیز انجام می دهد.

برگرفته از irsapro

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

مزایا فروشگاه اینترنتی

   مزایای فروشگاه اینترنتی چیست؟


سؤالی که ممکن است برای خیلی از شما پیش بیاید این است: چرا باید شرکت سُنتی خودم را به شرکت اینترنتی تبدیل کنم؟ ابتدا، اجازه دهید مطلبی را روشن کنیم. در این مقاله، منظور ما از «شرکت سنتی»، شرکتی است که در مکانی فیزیکی واقع شده و فروشش یا از طریق حضور مشتریان صورت می‌گیرد یا از طریق ایمیل و تلفن. در کل، منظور ما شرکتی است که فروش اینترنتی ندارد. البته، روز‌به‌روز از تعداد این شرکت‌ها کاسته شده و به شرکت‌های اینترنتی اضافه می‌شود. اگر شما هم صاحب کسب‌و‌کاری هستید، حتما خیلی درباره‌ی مزایای تبدیل کسب‌و‌کار خود به کسب‌و‌کار الکترونیکی شنیده‌اید. شاید این کار به نظر خیلی از افراد خطرناک یا پیچیده باشد. اما فواید زیادی در فروش یا فعالیت تجاری آنلاین وجود دارد. در ادامه‌ی مقاله به ۹ مورد از مهم‌ترین مزایای فروشگاه اینترنتی اشاره خواهیم کرد.

۱. حضور در اینترنت، تصویر بهتری از شرکت‌تان ارائه می‌دهد
فقط همین دلیل می‌تواند برای راه‌اندازی یک وب‌سایت جدید و شروع فروش اینترنتی کافی باشد. بدون داشتن وب‌سایت، وبلاگ یا هر نوع حضور اینترنتی، مشتریان نمی‌توانند متوجه شوند شما چقدر در کارتان جدی هستید. امروزه، شرکت‌های کوچک و بزرگ در هر صنعتی که باشند، سعی می‌کنند حضور پُررنگی در اینترنت داشته باشند.

۲. دسترسی به خدمات شرکت شما ۲۴ ساعته می‌شود
با اینکه خیلی از فروشگاه‌ ها، پمپ‌بنزین‌ها و بیمارستان‌ها خدمات ۲۴ ساعته ارائه می‌دهند، اما این کار برای خیلی از کسب‌و‌کارها غیرممکن است. البته، بهتر است بگوییم این کار بدون اینترنت غیرممکن است. یکی از مهم‌ترین مزایای فروشگاه اینترنتی این است که این امکان را برای مشتریان فراهم می‌آورد که هر زمانی از شبانه‌روز و در هر مکانی، سفارش‌های خود را ثبت کنند. تصور کنید این امر چقدر می‌تواند برای کسب‌و‌کار شما سوددهی داشته باشد.
 
۳. می‌توانید خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهید
اینترنت به شما این امکان را می‌دهد تا به سؤالات مشتریان پاسخ دهید، وبینارهایی برای فروش یا تبلیغات برگزار کرده و به مشکلات مشتریان رسیدگی کنید. همه‌ی این کارها بدون اتلاف وقت انجام می‌شوند. فقط کافی است یک بار ویدئویی یا لیستی از سؤالات رایج تهیه کنید و سال‌ها مشتریان‌تان را برای دریافت پاسخ‌شان به صفحه‌ی مربوط به آنها ارجاع دهید. با این کار، نه تنها در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید بلکه خدمات بهتری نیز به مشتریان ارائه می‌دهید. مشتریان معمولا دنبال اطلاعات خاصی می‌گردند. معمولا اطلاعاتی که برای آنها مهم است به دو دسته تقسیم می‌شود:

- اطلاعاتی برای تصمیم‌گیری قبل از خرید
- حل مشکلی که در هنگام فرایند خرید بروز می‌کند

شما می‌توانید با ایجاد وب‌سایت، تمامی اطلاعاتی را که مشتریان به آن نیاز دارند، درست موقعی که به آن نیاز دارند در اختیارشان بگذارید. این یعنی تماس‌های تلفنی برای حل مشکلات کمتر می‌شوند و فروش افزایش پیدا می‌کند.

۴. برای راه‌اندازی استارتاپ، هزینه‌ی کمتری لازم دارید
یکی از مزایای فروشگاه اینترنتی، کم بودن هزینه‌‌ی راه‌اندازی کسب‌و‌کار اینترنتی است. نیازی به خرید ملک، خودرو و لوازم اداری نیست و فقط به تعداد محدودی کارمند احتیاج دارید. فقط کافی است سایت‌تان را آماده کرده و کسب‌و‌کارتان را راه‌اندازی کنید. اگر قبلا شرکتی سنتی داشته‌اید، این تغییر می‌تواند خیلی راحت‌تر انجام شود. شما به فروش همان محصولات قبلی که به اندازه‌ی کافی هم از آن در اختیار دارید، ادامه می‌دهید و اینترنتی شدن فقط باعثِ افزایش تعداد مشتریان‌تان می‌شود.

شما می‌توانید با هزینه‌ی خیلی کمی وب‌سایتی طراحی و راه‌اندازی کنید. سکوهای آماده‌ای مانند وردپرس (self-hosted WordPress blog) در اینترنت وجود دارند که این امکان را به شما می‌دهند خودتان سایت‌تان را طراحی کنید.

۵. تمام فاصله‌ها از بین می‌روند
یکی دیگر از مزایای فروشگاه اینترنتی این است که فاصله‌‌ها را از میان برمی‌دارد. فاصله‌ی مشتریان تا فروشگاه شما فقط به اندازه‌ی یک کلیک است. از طریق اینترنت شما می‌توانید با مشتریان در تماس باشید، به سؤالات آنها پاسخ دهید و مشکلات‌شان را حل کنید. از همه مهم‌تر اینکه، می‌توانید سفارش‌ها و پرداخت‌ها را مستقیما دریافت کنید.
 
۶. می‌توانید در هر مکانی که دوست دارید، کار کنید
دوست ندارید زمستان در هوای سرد یا به خاطر آلودگی هوا از خانه خارج شوید؟ آیا از گرما و رطوبت در شهر خود کلافه شده‌اید؟ کسب‌و‌کار اینترنتی شما را از قید‌و‌بند مکان آزاد می‌کند و این امکان را برای‌‌تان فراهم می‌آورد که هر جا راحت هستید کار کنید. تا زمانی که ارتباط اینترنتیِ خوبی دارید، می‌توانید هر جایی از دنیا که دوست دارید زندگی کرده و کسب‌و‌کارتان را مدیریت کنید. خیلی از مردم در یک قاره زندگی می‌کنند ولی انبار کالاهایشان در قاره‌ی دیگری است. یکی از مهمترین مزایای فروشگاه اینترنتی این است که به شما اجازه می‌دهد کسب‌و‌کارتان را با سبکِ زندگی‌تان هماهنگ کنید و نه برعکس. البته استثناهایی هم وجود دارند. بعضی از افراد مانند جراحان، معمارها و نقاش‌ها حتما برای انجام شغل‌شان به مکان خاصی نیاز دارند.

۷. هزینه‌های عملیاتی شرکت‌تان کاهش می‌یابد
فقط انجام یک کار ساده می‌تواند هزینه‌ها را به شدت کاهش دهد. به‌عنوان مثال، ثبت آنلاین سفارشات باعث می‌شود دیگر نیازی به کارکنان بخش خدمات مشتریان نداشته باشید. فروش آنلاین این امکان را فراهم می‌آورد که هم سفارش‌ها و هم پرداخت‌ها را اینترنتی انجام دهید. با این کار از تعداد کارکنان و در نتیجه هزینه‌های اداری و دفتری کاسته می‌شود.

به جز ثبت سفارش‌ها و پرداخت‌ها، بقیه‌ی فعالیت‌های تجاری‌تان را نیز می‌‌توانید به صورت اینترنتی مدیریت کنید. از این فعالیت‌‌ها می‌توان به پرداخت صورت‌حساب‌ها و قبوض، ردیابیِ سفارشات و فرستادن کالاها نام برد. از دیگر کاربردهای اینترنت، پاسخ‌دهی سریع و آسان به سؤالات و مشکلات مشتریان از طریق سؤالات رایج و انجمن‌های آنلاین است.
 
۸. می‌توانید بازار جهانی را هدف بگیرید
شرکت‌ها و فروشگاه‌های سنتی فقط می‌توانند پذیرای تعداد محدودی مشتری در زمان‌های خاصی باشند، بگذریم از اینکه خیلی از افراد اصلا خیلی از این شرکت‌ها را نمی‌شناسند و از وجودشان بی‌اطلاع هستند. با داشتن یک وب‌سایت خوب، در هر لحظه صدها و حتی هزاران نفر می‌توانند از فروشگاه اینترنتی شما بازدید کنند. تصور کنید اگر بتوانید کالاها و خدمات خود را به تعداد نامحدودی از افراد مشتاق معرفی کنید، تجارت شما می‌تواند چقدر رونق بگیرد!

البته توانایی برخوردار بودن از هزاران بازدیدکننده تفاوت زیادی با داشتن هزاران بازدید کننده دارد. برای برخوردار شدن از مزایای فروشگاه اینترنتی باید همان کارهایی را انجام دهید که شرکت‌های سنتی انجام می‌‌دهند: بازاریابی و تبلیغات. باید بیاموزید چطور می‌توانید ترافیک وب‌ سایت فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید. یکی از روش‌های مؤثر و کم‌هزینه در این راه، استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای معرفی و تبلیغ وب‌سایت‌تان است.

۹. سرعت پاسخ‌دهی شرکت افزایش می‌یابد
یکی از مزایای فروشگاه اینترنتی این است که به شما اجازه می‌دهد به سفارش‌های خرید، پیشنهادات و دیگر نیازهای مشتریان به سرعت و در لحظه پاسخ دهید. فروشگاه‌های اینترنتی سفارش‌های مشتریان را ثبت و تأیید می‌کنند. در فروشگاه‌ها یا شرکت‌های سنتی، ثبت سفارش‌ها معمولا از طریق تماس تلفنی انجام می‌گیرد و روند ثبت و پیگیری آن توسط کارمندان انجام می‌شود. بسته به میزان کارهای روزانه‌ی کارکنان، رسیدگی به سفارش ممکن است روزها طول بکشد. اما فروشگاه‌های اینترنتی با داشتن یک اپلیکیشن مناسب به شما این امکان را می‌دهند که نه تنها سفارش‌‌ها، بلکه موجودی انبار، تعداد فروش روزانه و هر چیز دیگری را که لازم دارید، به سرعت چک کنید. پاسخ‌دهی سریع به نیازهای مشتریان، برای آنها رضایت به همراه دارد و برای شما کار اداری کمتر.
مطالب برگرفته از سایت فردا نیوز
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

طراحی سایت استان قم

اهمیت طراحی سایت استان قم

با توجه به وجود جنبه های توریستی مختلف در شهر قم، استفاده از نرم افزار های فروشگاه اینترنتی و طراحی وب سایت های اینترنتی از جمله ملزوماتی می باشند که می توانند به صاحبان کسب و کار های مختلف برای گسترش تبلیغات خود کمک نماید. بسیاری از زائران قبل از مسافرت کردن به شهر قم قصد دارند از مراکز خرید یا مراکز توریستی شهر قم اطلاعاتی پیدا کنند یا قصد رزرو و تهیه هتل یا مکانی برای سکونت خود را دارند که با استفاده از یک وب سایت مناسب می توان به آن ها در این زمینه کمک نموده است. بسیاری از صاحبان کسب و کار های اینترنتی در استان قم با بهره بردن از وب سایت های تجاری توانسته اند محدوده کسب و کار خود را گسترده تر نمایند. هتل ها، مراکز اقامتی، مراکز آموزشی، مراکز توریستی و گردشگری و مراکز فروش از جمله مهم ترین مراکزی هستند که می توانند برای افزایش مشتریان خود از یک وب سایت اختصاصی بهره ببرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

طراحی وب سایت چیست

طراحی وب سایت ها به مهارت ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود.
 
تیم برنرز لی، مخترع وب، با برپایی یک سایت وب در اوت ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازندهٔ وب در تاریخ نگاشت. او در نخستین وب سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل (پست الکترونیک) استفاده کرده بود.
 
در آغاز، وب سایت‌ ها با کُدهای ساده HTML نوشته می‌شدند، گونه‌ای از زبان نشانه‌گذاری که ساختار ساده‌ای به وب گاه‌ها می‌داد، شامل سرتیتر و پاراگراف، و توانایی پیوند دادن به آدرس‌های دیگر از طریق ابرپیوند. در مقایسه با روش‌های دیگر، این راه تازه و متفاوتی بود که کاربران به سادگی می‌توانستند با یک مرورگر، صفحه‌های پیوند خورده را باز کنند.
 
با پیشرفت وب و هنر طراحی آن، زبان کُد نویسی اش، اَبَرمتن یا اچ تی ام ال، پیچیده‌تر و پرانعطاف تر شد. ابزاری مانند جدول‌ها که بیشتر برای نمایش نمودارهای داده‌ای بودند، بزودی مورد استفاده نادرست، برای چیدمان‌های پنهان در صفحه‌های وب قرار گرفتند. با پیدایش الگوهای آبشاری وب یا «CSS»، روش نادرست طراحی با جدول‌های پنهان در صفحه از گردونه خارج، و بجای آن استفاده مناسب از زبان کمکی «CSS» جایگزین شد.
 
فناوری‌های یکپارچه سازی پایگاه داده (Database)، مانند زبان‌های کُدنویسی سمت سرور (Server-Side Scripting) مانند CGI، PHP، ASP. NET، ASP، JSP و ColdFusion، و استانداردهای طراحی مدرن با الگوها (CSS)، ساختار وب سایت‌ها را باز هم تغییر داده و آنرا پیشرفته تر کرده‌اند. سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو (responsive) سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاه‌های مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک باشد.
 
همچنین با آمدن نگاره‌های جاندار و فناوری‌های پویانمایی به صفحه‌ها، مانند فلَش (Flash)، چهره وب بیشتر از پیش تغییر کرد و توانمندی‌های تازه به سازندگان رسانه و طراح‌های وب داده شد.
مطالب برگرفته از ویکی پدیا
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

با پیشرفت دنیای اینترنت و فضای مجازی ، شرکت های مختلف به دنبال معرفی فضای کاری خود به شبکه های اجتماعی و در محل حضور مشتریان خود هستند . از این رو طراحی سایت شرکتی که توسط گروه فیس تری اجرا می گردد ، از اهمیت بالایی برخوردار است.در این مقاله سعی می کنیم برخی مواردی که سبب موفقیت در طراحی سایت شرکتی می شوند ، را به صورت خلاصه بیان نماییم.

ارائه ی رزومه ی کاری در طراحی سایت شرکتی

از جمله مواردی که حتما می بایست در طراحی سایت شرکتی گنجانده شود ، ارائه ی رزومه ی کاری شرکت مورد نظر است . در واقع در طراحی وب سایت شرکتی باید فضایی وجود داشته باشد که بازدید کنندگان بتوانند به سادگی به تجربیات و سوابق شرکت مدنظر خود به سهولت دسترسی پیدا کنند. توجه داشته باشید که وجود هر گونه نقص در طراحی سایت ، علاوه بر ترغیب بازدیدکنندگان به ترک طراحی وب سایت ، سبب تضعیف اعتبار شرکت نیز خواهد شد ، لذا دقت در طراحی سایت شرکتی از جمله فاکتورهایی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد .

اطلاعات تماس طراحی سایت شرکتی

از جمله نکاتی که می بایست در طراحی سایت شرکتی مدنظر قرار گیرد ، ارائه ی درست اطلاعات تماس می باشد ، در صورتی که اطلاعات تماس به درستی موجود نباشد و یا این که فرم های تماس در برقراری ارتباط با شرکت ضعیف عمل کنند ، علاوه بر زیر سوال رفتن اعتبار شرکت ، ممکن است مشتری نتواند جذب شرکت گردد .

سئو و بهینه سازی سایت شرکتی

در طراحی وب سایت شرکتی می بایست حتما به این نکته توجه داشت که حتی اگر قرار نیست بر روی یک طراحی سایت شرکتی ، بهینه سازی و سئو سایت انجام گیرد ، با این حال می بایست پتانسیل و پیش زمینه ی انجام خدمات سئو در آن موجود باشد. چرا که از موارد بسیار مهم در شرکت ها رقبا هستند و لذا وجود چنین پیش زمینه ای برای پیشی گرفتن از رقبا الزامی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

بررسی مزایای سایت های خبری

طراحی سایت خبری مزایای بسیار زیادی دارد از جمله اینکه داشتن وب سایت خبری باعث کسب اعتبار می شود، به هیچ عنوان محدودیت زمانی و مکانی برای استفاده کنندگان وجود ندارد. به افزایش تبلیغات و در نتیجه مشتریان جدید می انجامد و همین موضوع باعث می شود کالاها و خدمات کارفرمای سایت در دنیای مجازی به صورت مستمر معرفی گردد.

طراحی سایت خبری اگر با هدف ارائه مطالب تازه و اخبار بروز ایجاد شود باید از یک استراتژی درست استفاده شود، بنابراین برای رسیدن به این منظور باید از نویسندگان و مدیران سایت قوی استفاده شود.

در طراحی سایت خبری باید بخش های متنوعی را به کار برد تا بتوان مخاطبان بیشتری را به سوی سایت جذب کرد مثلا امکانات و صفحاتی که به جذابیت بیشتر سایت می انجامد ، داشتن بخشی برای درج مقالات پرهیجان خبری وتحلیل خبرهای روز یا مصاحبه ها و گفتگوها است تا کاربران با خواندن این مطالب مشتری پای ثابت سایت شما شوند و البته ممکن است طراحی سایت های زیادی این موارد را داشته باشند ولی در حد اسم وجود داشته باشد.

در طراحی سایت خبری بهتر است بخشی برای ثبت عضویت کاربران در نظر گرفته شود و قسمتی برای مدیریت آن طراحی شود تا اعضا یا خبرنگاران بتوانند وارد صفحه خود شوند و نوشته هایشان را بررسی و ادیت کنند .

در طراحی سایت خبری همچنین باید بخشی برای طراحی فنی در نظر گرفته شود به عنوان مثال سطح دسترسی در کل سایت تعیین گردد، همچنین تمپلیت طراحی سایت قابل تغییر باشد و سایت به صورت اتوماتیک قادر به ثبت مدت حضور کاربران باشد.

منبع : طراحی سایت خبری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی

برای افزایش فروش فروشگاه های اینترنتی روش های زیادی وجود دارند که در زیر برخی از آن ها ذکر شده اند:

  • یک کاتولوگ بر روی سایت فروشگاه اینترنتی برای صرفه جویی در زمان تهیه کنید که اطلاعات جامع راجع به محصولات و خدمات فروشگاه اینترنتی شما ، مثل قیمت گذاری ، خصوصیات محصولات ، و اطلاعات دیگر برای هر محصول یا خدمات را در بر داشته باشد.
  • یک بخش (FAQ) جهت پیش بینی و پاسخگویی مسائل و سوالات اساسی که ممکن است به ذهن خریدار برسد را در نظر بگیرید.                                
  • صحفه اصلی سایت شما ( Homepage)  مثل ویترین فروشگاه اینترنتی استاپ موبایل . و باید برمخاطب شما اثر گذار باشد. مخاطب شما کودکانند ؟ افراد بازاری هستند ؟ عامه مردمند ؟ به این مسئله دقت کنید.
  • نام شرکت ، لوگو ( نشانه تصویری ) که تجارت اینترنتی شما را معرفی می کند را در صفحه اول قرار دهید.
  • صفحه ای که آدرس و شماره تلفن ، فاکس و آدرس پست الکترونیک سایت شما را در بر دارد به طرز مشخص در صفحه اول قرار دهید.
  • بهتر است یک قسمت جهت اخبار و معرفی محصولات داشته باشید که همیشه به روز شود این باعث می شود که خریدار اینترنتی زود به زود به سایتتان سر بزند
  • ساختار سایت فروشگاه اینترنتی شما به گونه ای باشد که مشترکی برای رسیدن به محصول مورد نظر خود مجبور نباشد کلیکهای زیادی بکند
  • تعداد کلیکها را به حداقل برسانید . 4 الی 6 کلیک بهترین کارآیی را دارند . سعی کنید که لینکها نظر مشتریان را جلب کنند تا بدانند کجا را باید برای چیزی که دنبالش هستند کلیک کنند .
  • مطمئن شوید که نوشته ها به آسانی قابل خواندن هستند ، ممکن است نوشته های سیاه بر روی زمینه سفید زیاد با کلاس به نظر نرسند اما آنها برای خوانده شدن مناسب تر از نوشته های نارنجی بر روی زمینه بنفش هستند.
  • صفحات نباید با تصاویر سنگین پر شده باشند چراکه زمان بار گذاری را افزایش میدهد . اکثر خریداران اینترنتی اگر بارگذاری یک صفحه بیش از 8 ثانیه طول بکشد ، جای دیگر کلیک می کنند و یا از اینترنت خراج می شوند .

رعایت همین نکات به‌ظاهر ساده اما کلیدی، نقش به سزایی در روند رو به رشد فروشگاه شما دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد

هتل های جالب دنیا


Treehotel, Harads, Sweden

واقع در جنگل کاج در اطراف هارادس تیری روم هتلی خاص است بیشتر برنامه ریزی شده در آینده نزدیک بازشود Treehouses شامل شیشه ای کپسول مانند کابین، آشیانه پرنده واقعی، ذهن دمیدن بازتاب آینه ای استوانه مثل و بشقاب پرنده ها یی که در تصویر قابل رویت می باشد، که به خاطر مهمانان از صحنه نهایی در E.T. همچنین یک سونا درختی در این هتل وجود دارد. یک پناهگاه در درختان؛ یک ساختار آلومینیوم بسیار سبک وزن یک تنه درخت، یک جعبه متر 4x4x4 مکعب در چادری شیشه ای آینه آویزان می باشد. بخش بیرونی نشان دهنده محیط اطراف و آسمان، ایجاد یک پناهگاه پنهان. فضای داخلی تمام از تخته سه لا ساخته شده و پنجره ها را به یک نمای 360 درجه از نور خورشید، ساخت و ساز این هتل بسیار سازگار با طبیعت میباشد. مواد طبیعی که با طبیعت خشن اینجا سازگاری داشته باشد. یکی از هتل های فوق الهاده ای که نباید در سفر و تور سوییس از دیدنش غافل شد. این هتل برروی درخت قرار گرفته و بسیار جالب میباشد اقامت در این هتل هیجان انگیز و جالب می باشد.

Aysham

هتل های دنیا،رزرو هتل، فروش هتل، قیمت هتل، نرخ هتل، هتل های 5 ستاره ،هتل های 4 ستاره، هتل های 3 ستاره.

Propeller Island City Lodge, Berlin, Germany

هنرمند آلمانی لارس Stroschen طراحی این موزه است در دیدار هتل، که دارای 30 اتاق منحصر به فرد اعم از اهلی به افراطی. یک اتاق انتظار با آیینه ای زاویه دار این هتل را ، یک سلول خالی، اتاق دخمه ای که در آن تخت تابوت هستند)، یک اتاق با قفس شیر به عنوان تخت، و یک اتاق می باشد که "وارونه" است. هتلی بسیار عجیب و ترسناک یا بهتر است بگوییم این هتل یکی لز ترسناک ترین هتل های دنیا میباشد. جزیره پروانه - این بدان معنی احساس زیبایی برای چشم و گوش. جزیره پروانه یک نام مستعار استفاده شده توسط لارس هنرمند آلمانی stroschen به انتشار تولیدات صوتی و تصویری است. تنوع نامحدود، تکرار هیچ چیز و هیچ چیز کپی کردن اصول هدایت در اینجا نتیجه محبوب ترین: شهر الج، یک کار قابل سکونت هنر در قلب برلین، که ثروت از ایده هرگز نتواند به جذب همه را به میدان گرانشی آن و ادامه الهام بخش مهمان طولانی پس از آن. یک آهن ربا برای افراد خلاق، کسانی خسته از مصرف، کسانی که همه چیز را متفاوت ببینند، فیلسوفان و جویندگان دیدگاه و چشم انداز. آباد توسط شخصیت های از سراسر جهان، این دستگاه دید در سایت تیراندازی بسیار مورد نظر برای جلسات عکس و کلیپ های ویدئویی است. این است که شاید دلیل این اتاق به نظر می رسد تا برای شما آشنا به نظر بیاید.

Aysham

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حمید آزاد