با استفاده از این چند نکته یک وب سایت عالی طراحی کنید . 

هرکس می تواند یک وب سایت بسازد اما طراحی وب سایتی موفق و پول ساز کار هر کسی نیست .

یک وب سایت موفق و پول ساز طی یک روز ساخته نمی شود بلکه ایجاد یک وب سایت موفق و پربازدید نیازمند زمان و دانش کافی می باشد .

با به کارگیری نکاتی که در این مقاله ذکر می کنیم می توانید یک وب سایت موفق و پول ساز بسازید .

1 – ایجاد یک برند برای وب سایت 

یک سایت بدون برند تجاری موفق نخواهد بود بنابراین در قدم اول باید یک برند تجاری مناسب برای خود انتخاب کنید . 

2 – اجتناب از اشتباهات طراحی سایت رسانه ای 

در طراحی یک وب سایت موفق باید روی گزینه های فونت ، رنگ بندی و اشکال مورد استفاده دقت و تمرکز فراوانی کرد . هم چنین باید در نظر بگیرید که صفحه سایت خود را از تبلیغات متنوع پر نکنید زیرا این کار باعث می شود تا کاربران مطالب مورد نیاز خود را به راحتی در سایت شما پیدا نکنند و سایت را ترک کنند و پتانسیل سایت برای کسب در امد را کاهش دهد . 

3 – محتوا  

محتوایی که در سایت به اشتراک می گذارید باید مفید و مناسب باشد . شما می توانید محتوای سایت را به هم به صورت پولی و هم به صورت رایگان به کاربران ارائه کنید .اگر کل محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط شما در ازای درخواست پول از کاربر باشد شما در این مسیر موفق نخواهید بود ، بنابراین بهتر است بعضی از محتوای خود را به صورت رایگان و تعداد اندکی را در ازای درخوست مبلغی به اشتراک بگذارید .

4 – ترافیک سایت 

سایت شما باید از هر نظر مانند محتوا ، تبلیغات ، رنگ بندی و ... مناسب و جذاب باشد تا تعداد بازدیدکنندگان سایت و در نتیجه ترافیک سایت افزایش یابد .

5 -  مجذوب کردن کاربران

اکثر سایت ها تمرکز خود را روی جذب کاربران جدید می گذارند و غافل از جذب و بازگشت دوباره کاربران قدیمی می شوند در صورتی که باید تمرکز اصلی خود را روی نگه داشتن کاربران فعلی بگذارند .

6- SEO 

برای آن که سایت پربازدیدی داشته باشید باید در هنگام سرچ جزو لیست صفحه اول موتور های جست و جو باشید که این زمانی عملی می شود که نکات مربوط به سئو را رعایت کنید .

7 – تبلیغات 

بعد از آنکه وب سایت ها ایجاد شدند بسیاری از وب مستران تبلیغات pop-up , پایین صفحه و بالای صفحه را در سایت خود قرار دادند به طوری که سایت آن ها گویی فقط با تبلیغات پشتیبانی می شد و همین عامل باعث ترک بسیاری از کاربران از سایت شد زیرا آن ها هنگام ورود به سایت با خیل عظیم تبلیغات رو به رو می شدند.

بنابراین یک برنامه ریزی منظم برای تبلیغات خود در نظر بگیرید تبلیغات اندک با بازده بیشتر نتیجه بهتری دارد .

8 – رسانه های اجتماعی 

برای تجارت خود رسانه های اجتماعی متنوع بسازید و در آن ها هم تبلیغ کسب و کار و هم تبلیغ وب سایتتان را انجام دهید با استفاده از رسانه های اجتماعی از آن ها بخواهید به سایت شما سر بزنند و از آخرین اخبار تجارت شما آگاه شوند .

منبع : سایت https://radib.com/users/knowledgebase.php?action=displayarticle&id=150