کنفرانس وبلاگ نویس ها به عنوان یک منبع بزرگ برای کارآفرینان تلقی میشود. درماه جولای نیز شهر نیویورک , مهمان دو رویداد بزرگ وبلاگ  نویسی بوده است که در آن ,بیش از ۵۰۰۰ وبلاگ نویس  بزرگ در کنار هم جمع شده اند تا در جلسات مربوط  به این دسته از مهارت های آنلاین شرکت کنند.

ما نیز پس از برگزاری این کنفرانس ,اصول اساسی سئو را مشخص کردیم که تفاوت هایی را در این بین ایجاد کرده اند و ترافیک سایت تجاری را نیز افزایش میدهند. این اصول عبارتند از :

اصول اولیه سئو چیست؟

۱:کلیدواژه ها

وقتی در مورد ایجاد محتوا کار میکیند باید واژه هایی که مردم در جستجوها از آنها استفاده میکنند را پیدا کنید. هر صفحه باید از کلیدواژه هایی استفاده کند که برای شما و شرکت شما از بیشترین میزان اهمیت برخودارند.در هر پست نیز از بهترین کلیدواژه ها استفاده کنید .

گوگل نیز با استفاده  از این کلیدواژه ها به شما کمک می کند.وقتی که یک کلمه را در کادر جستجوی گوگل تایپ می کنید پیشنهاداتی را در مورد کلیدواژه ها یا عبارت هایی در اختیار شما قرار میدهد که مردم در جستجوهای خود از آنها استفاده می کنند.

اگر میخواهید یک گام جلوتر بگذارید میتوانید از ابزاری استفاده کنید که Google Keyword Planner نامیده میشود که کلیدواژه های محبوب و رایج  را نیز در اختیار شما قرار میدهد.

به این ترتیب من به شما میگویم که ماهیانه چه تعداد از این جستجوها با استفاده از این کلیدواژه ها رخ میدهند.

۲:تگ های تصاویر

مردم , در تمام سایت های خود ,تصاویری دارند و من نیز همیشه از این  موضوع  متعجب هستم که چرا برخی از وبلاگ نویس ها  ,تصاویر را شناسایی نمیکنند.

سایت های نمایه سازی گوگل نیز باید بدانند که تصویر چیست و چه زمانی باید از آن استفاده کرد.شما باید تصاویر خود را تگ کنید اگر این عکس ها  را تگ نکنید گوگل نیز نمیداند که چگونه  باید آنها  را شناسایی کند.

برای مثال در وردپرس,Yoast به عنوان پلاگینی محسوب می شود  که به شما یادآوری میکند تا تصاویر خود را علامت گذازی کنید .با استفاده از این تگ ها نیز گوگل می داند که تصویر چیست و چگونه  باید آن را نمایه گذاری کند و باید در کجا آن را ذخیره سازی کند و چه زمانی نیز در جستجوها ,آن را بالا بیاورد.

۳:توصیف متا

درست در زیرURL صفحه جستجوی شما ,جمله ای قرار گرفته است که برای توصیف متا به کار برده میشود. این خلاصه مهم به مردم میگوید که  در آن صفحه  ,چه چیزهایی را یاد میگیرند. به این ترتیب مردم را تشویق میکنید تا بیشتر بر روی آن کلیک کنند و آن را بشناسند.

۴:بک لینک ها

یکی دیگر از عواملی که در زمینه سئو از اهمیت برخوردار است بک لینک ها است.بک لینک ها عبارتند از هایپر لینک های ورودی از یک صفحه وب به دیگری. به عبارت دیگر ,مردم به این دلیل  به سایت شما لینک  میدهند که میدانند گفته های شما ارزشمند هستند. به علاوه ,شما به این دلیل از این هایپر لینک ها استفاده میکنید که میخواهید اطلاعات ارزشمندی را در اختیار خوانندگان خود قرار دهید و  روابطی را نیز با وبلاگ نویس ها برقرار کنید .

منبع: سایت tech-team