همه چیز از اونجایی شروع شد که نشستیم پای سیستم و وقت بیکاریمون رو با بازی Solitaire و Min Sweeper پر کردیم. کم کم این فکر اومد سراغمون که حالا که داریم وقت تلف میکنیم، چطوره با بقیه کل بندازیم ببینیم چند مرده حلاجن! و با این تفکر بازی های آنلاین به وجود اومد! اون اوایل پیدا کردنبهترین سایت بازی آنلاین کار سختی نبود چون هر طرف که میرفتی بازی معروف تراوین رو میدیدی. و فقط همین بود که باعث شد رقابت ها ایجاد بشه و شرکت های بازی سازی روز به روز بازی های قشنگتر ، با کیفیت تر و سرگرم کننده تری رو ارائه بدن. امروزه به دلیل زیاد شدن بازی های آنلاین انتخاب یک سایت بعنوان بهترین سایت بازی آنلاین تقریباً سخت شده ولی من سعی کردم از بین صدها سایت مشابه، پنج سایت رو بعنوان بهترین سایت بازی انلاین مطابق با انواع سلیقه ها بهت معرفی کنم.

در نت نظر بخون: بهترین بازی های اندرویدی

معرفی بهترین سایت بازی آنلاین ایرانی و خارجی

1- بازی آنلاین تراوین، همچنان بعنوان بهترین سایت بازی آنلاین

بهترین سایت بازی آنلاین

تراوین بیاد ماندنی هرگز قدیمی نمیشه و یاد و خاطره ش همیشه با ماست و بعد از ما هم دهه های جدیدتر این بازی رو ادامه میدن. در قدیم بازی تراوین تصویری فوق العاده بی کیفیت داشت که البته بنا به نیاز اینترنت زغالی همون دوره لازم بود که اینطور باشه. ولی با اومدن اینترنت پر سرعت، بازی تراوین با کیفیت تصویری بهتر و افکت های خوبی ارائه شده که پیشنهاد میکنم حتما یک سار به سایت ایرانیش بزنید تا متوجه بشید که چرا بعنوان بعنوان بهترین سایت بازی آنلاین انتخابش کردم.

آدرس سایت: travian.ir

اما درباره بازی تراوین، این بازی به سبک استراتژیک و دفاع و حمله طراحی شده. شما بعنوان کسی که قلمرویی رو تشکیل میده بازی رو شروع میکنید و سپاهتون رو میسازید. به هر روشی باید منابع جمع کنید و قلمروتون رو گسترش بدید و با حمله به اطراف و اکناف غنایم و نفرات و منابع بدست بیارید. این وسط هم یه عده با شما یا شما با اونها متحد می شید و تشکیل یک ارتش خیلی بزرگ رو میدید که در زمان جنگ به داد هم میرسید. توصیه میکنم اگر پیش زمینه اعتیاد دارین از انجام این بازی خودداری کنین چون به شدت معتادش میشید!

نمونه دیگه ای هم مشابه بازی تراوین با نام گرز ساخته شده که در آدرس gorz.ir در دسترسه و مبشه عنوان بهترین سایت بازی آنلاین رو بهش داد. ای بازی ساخت برنامه نویسان خوب ایرانی هست و میشه گفت از لحاظ کیفیت یه سر و گردن از تراوین بالاتره ولی اون سابقه طولانی تراوین رو نداره.

2- بهترین بازی آنلاین بیلیارد رو از دست نده

بهترین بازی آنلاین

علاقه مندان بازی های بیلیارد شامل 8Ball, 9Ball, Snooker خیلی زیادن. اگه تو هم به این بازی علاقه داری پیشنهاد میکنم به سایت Miniclip یه سر بزنی و از همین الان با ساختن پروفایل بازی رو شروع کنی. تقریبا از بین 50 بازی بیلیارد که من تست زدم این سایت از همشون بهتر بوده و بسیار قوی عمل کرده. البته در سایت مینی کلیپ بازی های زیاد دیگه ای هم وجود داره که میتونی امتحانشون کنی.

آدرس سایت: miniclip.com

همچنین با نصب بازی 8Ball Pool روی گوشیت که مال همین سایته، بازی رو با کیفیت و سرعت بهتری میتونی تجربه کنی. به تازگی یک سایت ایرانی هم اقدام به شبیه سازی از روی 8Ball Pool کرده که جایزه های میلیونی و مسابقات دوره ای هم برگزار میکنه پیشنهاد میکنم به این سایت بازی آنلاین ایرانی به آدرس hasht.gameهم یه سری بزنی.

3- تیم فوتبالت رو بساز و مربیگری کن

بهترین بازی آنلاین

بهترین بازی آنلاین برای فوتبال دوستان. راستش خودم زیاد اهل فوتبال نیستم اما خیلی از دوستان رو دیدم که مشغول بازی توی این سایت هست و ازش راضی هستن. بنابراین توضیح بیشتری نمیدم. خودت وارد سایت شو و ببین چه خبره.

کار در نت نظر

آدرس سایت: mr90.ir

4- تبهکار یا گروه ضربت؟ انتخاب با خودته

بهترین بازی آنلاین جنگی

در ادامه معرفی بهترین سایت بازی آنلاین میرسیم به بازی زیبای زولا که در بین دو گروه خلافکارا و گروه ضربت پلیس در جریانه. انتخاب کن که کدوم طرف ماجرا هستی؟ منفی یا مثبت؟ یک بازی در سبک شوتر و پر از هیجان.

آدرس: zula.ir

5- مرکز بازی های فلش برای کوچولوهای عزیز

بهترین سایت بازی فلش

بعنوان آخرین سایت بازی آنلاین میخوام این مرکز بازی های فلش رو بهت معرفی کنم. انواع و اقسام بازی های دخترانه و پسرانه و سرگرم کننده که میتونه برای سنین پایین و گاهاً حتی بزرگسال سرگرم کننده باشه. برای اجرای بازی های فلش ، نرم افزار Flash Player باید روی سیستم و مرورگر نصب باشه.

آدرس: flashkhor.com

در نت نظر بخون: بهترین بازی های کامپیوتری 2017

امیدوارم سایت های معرفی شده بتونه اوقات فراقتت رو پر کنه و از کار و درس و زندگی نندازتت. اگه تجربه بازی در سایت های معرفی شده رو داری خوشحال میشم در بخش نظرات با من در میون بزاری تا بقیه کاربرا هم استفاده کنن.